Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

lørdag 17. mars 2012

Gamlehaugen



Tidlig tur til Gamlehaugen i dag,grått vær men opphold !



Vi kaller dette "Hytten" til Kongen vi da.
Hadde det vært vår hytte,tror jeg vi hadde
vært her hele tiden.....




Gamlehaugen sto ferdig i året 1900.
Har siden 1925 stilt til disposisjon for Kongefamilien
ved besøk på Vestlandet.



Nydelig sted å være,gutta liker å løpe rundt i den store parken.



En kry Victor ved porten.
(storebror liker ikke så godt å være med på bilder)






Spennende labyrint .



Orangeriet.







Ha en vidunderlig helg,nå vil vi ha sol...



2 kommentarer:

  1. Hei Camilla :)
    Må bare si at den pusen din er noe av det skjønneste jeg har sett - og de herlige blå øynene da ღ fantastisk... Fantastisk også kongens "hytte", hehe... Her kunne jeg også ha bodd hele året :)) Elsker slike slott, fantastisk flott å se... Nydelig innlegg under her også av vårblomster i vakre farger og flott servise. Fikk ikke kjøpt med det siste magasinet av Vakre Hjem før helgen, men må nok ut en tur i morgen og se etter det ღ Ønsker deg en fortsatt fin søndag og helg - og tusen takk for koselig kommentar hos meg ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Camilla :)
    Det er så fint på Gamlehaugen :)
    Elsker å ligge der på gresset om sommeren!
    Flotte bilder :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)