Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 7. mai 2012

Blågrå mandag



God mandag alle Dere gode som er innom!
Nå måtte jeg bare skrive litt om Mai været her!
Jeg lar bildene tale for seg..............


Mine skjønne skjønne små sangkor (stemorsblomstene altså)holder ut  3 runde med haggel,
de smiler forsatt til meg med de søte fjesene sine ....hold ut,det ER håp om VÅR snart!
Gutta mine lurer på om det har "klikket" for meg.....!
Ut for å ta bilder i dette været?
Jeg er ganske rask inn igjen kan man si,med haggel i nakken.....!



Inne ligger Cesar,uten en eneste tanke på  vær eller regninger!


En Vidunderlig fin blågrå mandag ønskes deg!
Med eller uten haggel i nakken!


Tusen,tusen takk for så mange herlige kommentarer
i innlegget om Uteglede.....
Dere er jammen meg raus og vet å glede!

"Det er en glede å glede seg"


God klem camilla.






18 kommentarer:

  1. Ja jeg også ville så gjerne hatt vår og
    sommer....dette været er kjedelig.

    Fine bilder selvom de skulle vært uten snø og haggel...... men det kommer vel

    Ønsker deg en flott mandag

    Klem til dge

    SvarSlett
  2. åå skjønneste Camilla. :)
    Så koselig innlegg. Ble så glad på denne mandags morgen. Jeg tenkte akkurat på deg. Syns det var altfor lenge siden nå. 3 dager siden... !
    Så koselig du har det på terassen. Ja det er et fasinerende vær vi har for tiden. Etter hagl, kommer ofte sol...

    Her sitter jeg og skal snart ut å forberede meg til å treffe et turlag i Bergen by. Vi skal gi de skopusstips på turen. Og Yasmin skal dele ut litt gamle bilder om skopuss, hun skal gå i buekorpsuniformen sin.


    Må kose deg idag, du og kosepusen. Så sees vi snart igjen.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  3. Været kan være lunefullt på denne tiden ja. Bra du har plantet ut stemor, for de tåler litt frost og snø. En grå mandag her også idag! Føler meg litt grå idag jeg også etter helgens konfirmasjoner! :-) Det er noen vendinger før, under og etter. Takk så mye Cammilla for alle hyggelige hilsninger! Det ble ingen sofakos på meg igår. Klokken ble over ti før det meste var ryddet og kjørt bort. Da ble det natta til meg! :-)

    Ønsker deg en strålende mandag!

    SvarSlett
  4. God mandag ;))
    Ikke godt å gjøre noe med dette været vårt.., men snø og kulde i mai er ikke litt kjekt engang.
    Vi får gjøre som de skjønne stemors plantene, smile tappert uansett vær. Virker ikke det får vi følge kosepusen din sitt råd ;)))
    Ønsker deg en riktig glad mandag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  5. Huff og huttetu,det er ikkje snø me vil ha i mai,no får me håpa på mange flotte dager,varme og fine så me kan flytta ut på terassen og kosa oss:)
    Synest katten din ser så herlig ut,eg like egentlig ikkje katter men din synest eg er skjønn,hihi:)
    Ein fin mandag og ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Det var ikke akkurat sånt vårvær vi drømmer om nei..

    Her skinner sola i dag! Selv om det er ganske kaldt enda, så tror jeg det blir en flott vårdag litt utpå dagen :) Håper sola kommer til deg snart og, og varmer blomstene dine :)

    Nydelige Cæsar ser ut til å kose seg og nyte livet - herlig :)
    Kos deg med ei spennende ny uke :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  7. Uff, det ser kaldt ut... Det er jo ikke slik vi vil ha det om våren :)
    Vi får håper dette var siste runde med sludd og haggel. Nå vil vi ha sol og varme!

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  8. Åååå som jeg føler med deg!! Her er det akkurat det samme!
    Ser knapt ut igjennom vinduet pga regn og haggel. Så i dag blir det innedag med malekosten og kosestund foran vedovnen sammen med Gullklumpen!!
    Ønsker deg en fin fin ny uke!
    Varm og go Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  9. Usj...ja, dette været håper jeg snur ganske raskt;)!! Fyttikatta så surt det har vært!! Er redd jeg har vært litt tidlig ute med plantingen...huff. Får bare håpe at det går bra=)! Fiiiiine Cesar-pusen=)!!!!

    Ønsker deg en finfin ny uke=)!
    Klemmer!
    Ps. Tuuuusen takk for kjempe koselig hilsen, det varmer=)!

    SvarSlett
  10. Ja kjære deg for en mai helg vi har hatt...men no MÅ det vel være ferdig??
    Men en grååådig fin terrasse har du i allefall,både med og uten haggel!! ;-)
    Fiiin mandag til deg snuppa!!
    Solklm fra meg!!

    SvarSlett
  11. Er det ikke merkelig vel ??? No vil vi ha VÅR og sommer :))
    Her er er det ganske bra vær idag,heldigvis !
    Katten din er aldeles nydelig,er den bare inne ? Dusjer du den ofte ?
    Min røyter slik, børster og børster! Min er litt ute og da mener jeg litt,ikke lenge han vil det :D

    Må du ha en fin dag videre ♥

    KLEM & SMIL

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente;)
      Ja,han er bare inne og litt på denne altanen og lufter seg.
      Ikke ofte vi bader han.
      Litt røyting blir det ja,spes nå mot sommer.
      Han holder seg veldig ren og pen!

      Klem Camilla

      Slett
    2. Skikkelig velstelt og vakker Cesar gutt ♥

      Slett
  12. uffameg.. så trist, -trist vær på en så ellers kooselig terasse!!
    må bare resten av mai bli bedre enn dette!

    takk for hyggelig hilsen ,-
    goklem,og fiiin maikveld uten hagl i nakken...

    magny

    SvarSlett
  13. Huffameg Camilla...dette ser ille ut!..det er litt bedre på mine kanter, men ikke noe varme..frost flere netter nå.
    MEN..for hver dag går det rette veien:))

    SvarSlett
  14. God kveld kjære deg:))Fytti for et grisevær dere har hatt...synes jeg ser deg flyende rundt der ute,ho,ho...Artig innlegg med disse bildene man trekker skuldrene litt opp og nesten fryser når du ser på de.. også avslutter du med verdens nydeligste pus,som bare ligger å ser totalt avslappet ut:))Herlig fra HERLIGE deg:)Nattaklem herfra:)

    SvarSlett
  15. FYTTI, for et vær i går!!!! Tror du jeg solgte masse uteplanter...?? I hagl og sludd og vind... Ikke så særlig å rope hurra for akkurat nei... ;)
    I dag er det heldigvis bedre, men ISkaldt... Vi vil ha vår, vi vil ha vår, vi vil ha vår!!!! Nå, nå, nå, nå!!!
    Kosleig innlegg selv om det ikke var koselig for blomstene dine... Ser for meg Bjarte når du løper rundt i hagl og tar bilder ute..., haha... Han fikk sikkert nesten fnatt... ;) Men bare vent Bjarte, til du begynner å blogge... Så løper du også ut å tar bilder selv om det hagler. I tresko... ;) hehe..
    Ha en så fin dag! Kose dere og hilse gutta!
    Stor klem Henriette

    SvarSlett
  16. Hei goe vennen :)

    Håper været er bedre hos deg nå :) Her har vi hatt sol i hele dag, men varmen er ikke helt på plass enda.

    Tusen tusen takk for så koselige hilsener inne hos meg :) Det setter jeg så pris på :) Så koselig at du likte Melise sitt navn :) Hun koste seg veldig med bakedag i dag, moro å få være med å hjelpe til :) Ble det no bakst på deg?

    Ha en koselig kveld og kos deg :)
    Mange klemmer og koser til deg :)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)