Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

tirsdag 25. september 2012

Sukk så vakkert....

Hei igjen!
I går tok jeg meg en liten tur til
Gamlehaugen,som ikke ligger langt fra der
vi bor.Det er et nyyydelig sted og når jeg var liten
og vi kjørte forbi, drømte jeg meg heeeelt bort her.
Så nå kommer det et ras av bilder......
Kos deg!



 



 



 



 



 



 



 

Dette kan vi like sant?
Håper du koste deg på "turen".
Guttaboys kaller dette for hytten til kongen.
Skulle gjerne hatt en sånn hytte og park!
(Og kansje en gartner fra Itaia....hi,hi)


Ønsker dere alle en herlig dag!
Smil og klem
Camilla.
 

22 kommentarer:

  1. God dag skjønne Camilla:)
    Wow, så eventyraktig bildereise;)
    Kunne gjerne tenkt meg en slik hytte ja, hihi.
    Drømte meg skikkelig bort jeg!
    Kos deg og ønsker deg en fin dag!
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Åhh,dette var fint,takk for at du "tok meg med" :) Og du har virkelig øye for det som er vakkert, ble helt matt når jeg så disse bildene,spesielt den flotte trappen!! Vi kjørte forresten forbid der på lørdag på vei til Nordnesparken.(Kan hvem som helst besøke parken rundt slottet/hytten til kongen ?(,hi,hi,den er god,vi og tenkte det slik når vi var små.)
    Lenge siden vi har kjørt i byen og "heldigvis" kjørte vi oss litt vill slik at vi havnet steder vi ikke pleier å ferdes,så gøy syns jeg.Vi har jammen en flott by! Og som du sier,etter regn kommer sol,det blir bra :)
    Tusen takk for titten, det er så kjekt.
    Beste hilsen og takk.
    Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen!
      Ja alle som vil kan besøke Gamlehaugen ja....nydelig sted altså...
      En dag var vi på omvisning inne,å det var fiiint!
      Ja,nå må du ta deg en tur der...

      God kveld.
      Klem klem

      Slett
    2. Så bra :) Da gleder jeg meg til å ta turen,heldig du som har opplevd å få omvisning inne! Blir litt sånn salig jeg av slike gamle erverdige bygninger og for ikke å snakke om parker.Har du vert på aboreet? Ja,og så byparken ved musikkpavljongen,nydelg beplanting fremdeles :)
      Goood natt og takk
      Britt :)

      Slett
  3. Gamlehaugen er virkelig eventyrlig, må med skam melde at jeg kun har vært der en gang. Vi har snakket om det mange ganger at vi burde tatt oss en tur der, men så går det i glemmeboken igjen. Nyyydelige bilder, takk for at du deler.

    Fiiin tirsdag til deg.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Er ikke dette vakkert så vet ikke jeg! Her vil jeg bo!! Du og jeg Camilla kan være naboer her! :-) Det hadde vært noe det!

    Og for noen skjønne bilder du har tatt og satt sammen! Inspirasjon dette ja og ta med seg! Når jeg kommer på besøk til deg, må du ta meg med hit! :-)

    En flott dag til deg du skjønne! Og du har varmet mitt hjerte med besøket ditt 'inne' hos meg idag! :-)

    Stooor godklem!

    SvarSlett
  5. Kjempe fine bilder.......og en flott plass.....og om jeg ikke
    bor så langt unna har jeg ikke vært der.
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  6. Det var verkligen ett fint ställe!!!
    Ett riktigt sagoslott...
    Men tänk vad mycket det går åt,för att hålla varmt i ett sådant stort hus och så mycket det blir att städa...Ha,hahaha!!!
    Å andra sidan - hela Norge är som ett sagoland,,,hisnade vackert!!!
    Önskar en fin,fortsatt höstvecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Vakkert,vakkert,skulle jammen vært der å sett,er det der me alltid kjører forbi på vei til Bergen montru?
    Jammen er det mykje flott å sjå på visst ein berre tar seg tid til å sjå og oppleve det:)
    Her sitter eg og passer på i svømmebassenget mens ungene bader,er ikkje så glad i klor så har det fint her eg sitter,hihi:)
    Ein fine ettermiddag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Lillian det er nok Gamlehaugen dere kjører forbi...
      Masse parkering så bare å stoppe opp og ta en titt neste gang!
      Klem på dig søde!

      Slett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Åhhh for en nydelig plass :)
    Er dette i nærheten av Bønes eller tar jeg helt feil da?

    Ha en fi fin kveld, snuppis :)

    Klem klem

    SvarSlett
  10. FOR en reise og FOR en plass i de skjønneste bilder,herlige Camilla.Elsker slike perler jeg også vettu,her kunne nok vi gått å koooost oss hele dagen vi,hi,hi:)

    God høstkveld til deg kjære venn:)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder fra "høtten" til kongen!! ;-)
    Nydelig plass,mange år siden jeg har vært der,så det var kjekt med et tilbakeblikk!!
    Herlig kveld til deg snuppis!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  12. Å PRINSESSE CAMILLA !
    TENKER OFTE VI SKAL SVINGE NEDOM NÅR VI KJØRER TIL ELLER FRA BYN...
    MEN NÅ MÅ VI GJØRE DET :)
    TAKK FOR TITTEN VAKRE PRINSESSE CAMILLA!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  13. Jeg er helt enig med Eli over her.. Prinsesse Camilla ja. :) Der hadde du kledd å bo. Og FOR noen flotte vidunderlige bilder. Kan tenke meg du koooste deg her på slottet.
    Det er 3 gangen jeg er innom deg her idag og nytt bildene.

    Og mine nieser var der og da hadde lille Carina 3år på seg tiara og kjole, og hun løftet på kjolen og neiet pent til alle hun så. Fnis....

    Men nå må du kose deg i ditt eget slott med din egen Kong Bjarte, og lille prinsene....

    Jeg neier og bukker, ha en fin kveld.

    SvarSlett
  14. Hei igjen snuppa :)
    Svarer igjen her jeg hi hi
    Jeg jobbet på Bønes Frisør i to år fr 1998-2000.
    Syntes det var noe kjent med det slottet serrø -Blunke-

    SvarSlett
  15. Nydelige Camilla - for en herlig tur du har tatt. Selv om jeg ikke er så lita lenger (knis) drømmer jeg meg fortsatt helt bort på slike steder.... Men jeg tror nok jeg ville hatt meg en gartner jeg også ja, og ikke dumt om han var fra Italia... hehe...
    Ønsker deg en strålende fin høstdag, skjønneste vennen!
    Og tusen tusen takk for alle de nydelige kommentarene jeg får fra deg. Det varmer såååå i mitt hjerte!!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  16. Sååå vakkert det er der!!..mange år siden jeg var innom der..og har glemt hvor fantastisk denne parken og huset er:)
    Takk for en flott tur,Camilla:))

    SvarSlett
  17. Å så vakkert. Der skulle jeg godt greie å tilbringe noen timer.

    Takk for titten.

    Klems

    SvarSlett
  18. Heisann Camilla!
    Lenge siden jeg har skrevet til deg nå,, men det skal du vite!! Jeg er innom bloggen din og kikker på de kjempefine bildene dine nesten hver dag!! Du er skikkelig flink til både interiør, bilder og å skrive morsomt syntes jeg!! Dette kler deg skjønningen!!!

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk snille Heidi!
      Å,nå ble jeg glad altså....
      Ha en skjønn dag og heia Brann snart!

      Gooood klem Camilla.

      Slett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)