Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

fredag 25. januar 2013

Riktig god helg!

Fredag igjen !
Håper alle har hatt en flott uke.
Her har krokus kommet i hus og jeg gleder meg
til å se blomstene som kommer.

Ny kappe på kjøkkenet måtte til,da lure meg vasket
den gamle før jul og den krympet....
Men det overlever jeg og syns denne passet godt.
Det er egentlig en løper til hele 15 kr!!!
Og DET kan vi jo like,for da er det penger igjen
til blomster...yeeey!
Så med disse bildene fra kjøkkenet i dag,
ønsker jeg alle dere skjønne som titter innom:
Riktig god helg!

Takk for alle spor....betyr mer en dere tror!

Klem fra meg.


32 kommentarer:

  1. Du verden sååå lekkert da.:))
    God helg!
    Bamseklemmer.

    SvarSlett
  2. Hei Camilla!
    Goood helg!!! Nyt de fine blomstene dine :) Jeg har perleblomster på kjøkkenet nå, løkblomstene er så deilige nå på vinteren.
    Løperen til ny kjøkkengårdin var jo kjempelur! Passet så fint hos dere :)
    Stooor klem på deg søde!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Penger spart er penger tjent...hi,hi. Nydelig stemning på kjøkkenet deres :)
    Så kos med blomster,fin gardin og dill dall-og for en utsikt fra kjøkkenvinduet,hærlig :)
    Kjempe flink er du. Tenker mann og barn er strålende fornøyd og koser seg i heimen :)
    Takk for inspirerende innlegg. (jeg er så fornøyd for for en gangskyld har jeg klart å bevare asaliaen som kom i hus til jul-hvit og vakker står den her og blomstrer ennå :)
    God helg da skjønne du.
    Beste hilsen og klem fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. God mandag kjære Britt!
      Å så kos at du har klart å bevare azaliaen,den er jo så vakker!
      Huff i dag er det skikkelig innekosevær sant??
      Bare å kose seg på blogg eller kansje gjøre husarbeid...hi,hi.
      Ha en flott uke og takk for alltid så skjønne spor!

      God klem
      Camilla.

      Slett
  4. Heisann!
    For en lur ide å lage kappe av løperen!! Takk for tips, det ble kjempefint! Deilig med vårblomster i hus, nyt fredagen vennen♥
    Klem fra livy

    SvarSlett
  5. Så utrulig lur du er og det blei jo så fint og,blomster er viktig det gjere så godt å få inn i hus og eg og måtte ha ei hortensia og her om dagen,må bare få den til å trivst:)

    Ei strålandes fin helg til deg Camilla:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. ÅÅÅÅÅÅ så vakkert :) Herlige blomster.. man blir glad av blomster!
    God helg til deg!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  7. Nydelig løper. Smask

    SvarSlett
  8. God helg Camilla:)
    Flott ny kappe..og for en pris!
    Jeg gleder meg også med hortensia og krokus...så herlig:))

    SvarSlett
  9. Hei på deg Camilla!
    Å, så mange flotte blomster hos deg!
    Blomster gjør meg i godt humør, så nå ble jeg glad (selv om det snør ute)!!
    Ønsker deg en fin fin helg ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Hei Camilla!
    Lurt å bruke løper til gardin! Det har jeg gjort flere ganger og! Myye billigere enn gardin ofte og veldig fint og:-)
    Du er så flink til å ha fine blomster i hus! Nå må jeg snart få ut fingern og dra til en blomsterbutikk! Må ha meg en hortensia å ta drepen på i år og,tihi;-)
    Superlekkert og frodig på kjøkkenbenken!
    God helg du søte!

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  11. Hei skjønne Camilla!!
    Herlige bilder!
    Kappeduken var jo kjempefin, lur ide :)
    Må si den hvite hortensiaen var helt nydelig!
    Du er så god til å gjøre det fint rundt deg ;)
    Ønsker deg en superfin helg!
    Klem klem

    SvarSlett
  12. Å smukt og lekkert har du virkelig gjort det igjen min venn:)Gardinkappen var både lur og skjønn:)

    Her blir det baking og atter baking hele helgen,søndag kommer storfamilien på besøk:)
    God helg til deg og dine:))
    klemmer Vibeke

    SvarSlett
  13. En fryd for øyet å se bildene dine Camilla:) Her er det vår!!;)
    God helg og klem til skjønne deg;)
    Janne

    SvarSlett
  14. Goooood helg til deg også!!
    Knallfin kappe og ellers alt på kjøkkenet ditt!!
    God helgeklm fra meg :-)

    SvarSlett
  15. En riktig god helg til deg og:):)
    Så stilig med den løperen da;)
    Ønsker deg ei riktig god helg:):)
    Klem fra Linn:):)

    SvarSlett
  16. Det ble jo en riktig flott gardin.
    Du har så mye fin pynt på kjøkkenet.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  17. jeg digget det øverste bilde.....drømmer meg bort, til sommeren!!

    Ha en fantastisk god helg!

    klem tone

    SvarSlett
  18. Så kjempe koselige og inspirerende bilder:)
    Du gjør jo bare dagen gladere for oss alle:)
    Så utrolig flott den kappen ble:) likte den kjempe godt:)
    Ha en strålende helg vennen
    Klem Merete

    SvarSlett
  19. Jeg også likte det øverste bilde!
    Herlige blomster:)
    Åå så fint.
    klem lille meg

    SvarSlett
  20. Gardinen ble kjempelekker, så smart å bruke løper:)
    Herlig vår stemning hos deg:)
    Ha en fin helg!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  21. Nydelige blomster og vakre bilder fra det koselige kjøkkenet ditt ;-)

    Jeg ønsker deg og dine en flott lørdag! Her er det grått og overskyet i dag. En "fyre-i-peisen-inne-dag" ;-)

    SvarSlett
  22. det blev fint med din nya gardin och alla fina vårblommor de behövs för att hålla en vid liv nu när vi väntar på den riktiga våren.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  23. Så herlige bilder av så mye flotte blomster. Jeg elsker blomster :o) Den kappevrien din var jammen smart! Her var det så mye fint at jeg legger meg til som følger :o) Ha en god lørdag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  24. Åååå så fint Camilla:-) En stund siden jeg har kommentert nå, men følger med deg vet du :-) Du gir så mye inspirasjon med dine flotte bilder. Og gardinen på kjøkkenet var jo bare kjempelekker, lurt å bruke løper ja, det hadde jeg nok sikkert aldri kommet på selv... Tusen takk for fin kommentar på Insta :-) Er helt hekta der jeg nå vet du. Klem og god natt fra Sol

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk kjære Sol!
      Jeg er bare så glad noen titter innom jeg!
      Vet jo du gjør det!
      Guriland så vakkert du har fått det ....og DE bildene på insta...du er jo proff!
      Ha en flott uke min venn og hils Walter og gjengen!

      Klem klem

      Slett
  25. Heisann
    Så fint hos deg....kjempefin gardin og nydelige blomster!
    Rakk ikke å handle blomster til helgen....men plantasjen er nå åpen idag så....
    Ønsker deg en fin søndag !!

    SvarSlett
  26. Å SÅ LURT Å LAGE GARDIN AV DEN SUPERTØFFE LØPEREN
    MASSE VAKKRE BLOMSTER SOM VANLIGT HOS DEG SKJØNNE CAMILLA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  27. Herlige bilder fra kjøkkenet!
    Håper helgen din har vært fin :)

    Ønsker deg en ny god uke!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  28. Heia! Legger meg til som følger av denne vakre bloggen hvis det er greit..? Ha en strålende dag! :) Klem Anne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig velkommen!
      Ha en flott uke!

      Klem Camilla.

      Slett
  29. Hej välkommen till mig. Hoppas jag kan inspirera dig lite eller bara ge dig en go stund.
    Kram meta

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)