Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 26. mai 2013

Det er en glede å glede seg...

Åååå bare noen uker igjen til min skjønne
venninne Margareth og meg skal på liljekonvalljakt!
Snakk om GLEDE!!!
 

Da jeg oppdaget det "hemmelige"stedet, hylte jeg
så høyt at gutta trodde jeg hadde fått stikk....
Ho ho,de VET at jeg er litt"smågal"når det gjelder
det meste av blomster...
 

Liljekonvall tror jeg må være det skjønneste av
det skjønne altså!
Helt fra jeg var liten,har jeg alltid vært på jakt
etter denne skjønnheten og mang en gang holdt
på å kjøre utfor veien i jakten....
(eller darlingen fordi jeg hyler: "STOPP" om jeg ser de)

 

MEN.......Endelig,for noen år siden kom jeg over
dette superhemmelige(kniis) stedet.
Og i fjor tok jeg med meg Margareth til "stedet".
(Hun måtte selvsagt sverge på å ikke si det videre osv..)

 

I år for DU kjære Margareth plukke og jeg peke....hi,hi.
Ikke så lett å krype i buskene med gips...hi,hi.
Ja,halve gleden er jo å glede seg syns nå jeg da:)

Disse bildene er fra 8 juni i fjor.
Det morsomme oppi alt er jo at jeg er super allergisk
for liljekonvallene.....klør i nesen og øynene renner...
Vi får lide for skjønnheten...

Ønsker alle en gledelig ukestart!

Smil og glede
Camilla.

23 kommentarer:

  1. Ååååå heldige du som har funnet et hemmelig liljekonvallsted. Liljekonvaller er liksom min blomst for de pleier å blomstre når jeg har bursdag, hadde liljekonvaller i brudebuketten min jeg. :) For noen herlige bilder da skjønningen, fine å se på når vi venter på årets liljekonvaller. Huff så kjedelig å være allergisk mot dem, selv har jeg blitt allergis mot alt mulig rart de siste årene, håper inderlig ikke jeg er blitt allergisk mot liljekonvaller.

    Fin ny uke til deg solstrålen.

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  2. Åå ja liljekonvalen er så vakker og lukter så utrolig godt!
    Skulle ønske jeg fant meg ett hemmelig sted!
    Bare å pakke sekken å ut og lete da ;)
    Nydelig bilder du viser :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Å skjønne DU:)))Det er det jeg LIKER ved deg Camilla,du lar deg så lett begeistre over de små ting..Det er viktig det:))Gleder meg til å høre om årets liljekonvalljakt...og jeg håper virkelig kamera blir med....Hi,hi!
    Koooos og klem herfra!!

    SvarSlett
  4. Hihi så rart at det allerede er et år siden eg såg bilder fra liljekonval turen,trur det var hos Margareth om eg ikkje husker feil,dei er jo så utrulig vakre og heldige dåke som har et hemmelig sted,hihi❤

    Kanskje eg må ut på jakt eg og:)

    God klem fra Lillian og ja eg må jo sei at godeste mannen kom heim med tre store plater sjokolade etter å ha vært i Lyngdal i helga,lykke!!!

    SvarSlett
  5. HerligeCamilla;)
    Sikker på at du ikke har et mellomnavn?
    Camilla Rose feks??
    Gal etter liljekonvall OG allergisk...du er vittig altså;)

    Jeg har også mitt eget hemmelige liljekonvallsted;)

    Herlige inspirerende bilder hos deg!
    Takk for titten og goood bedring til deg!

    KLEM fra Annepanne.

    SvarSlett
  6. Må si du ikke går av vegen for allergi og gipsa fot for å få i hus konvallene dine :)
    Liljekonvall er så fine, har ett hemmelig stelle jeg også :)

    :) Inger

    SvarSlett
  7. Du verden for en oppdekning på en herlig sommerdag.
    Håper virkelig det blir en like flott opplevelse i år,
    selv med foten i gips. Godt en kan ha blomster ute
    når en er allergisk så blir det ikke så aller verst, håper jeg.
    Kjedelig å være allergisk for så nydelige blomster.
    Jeg håper ikke jeg noen gang blir det.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  8. Ååh så gøy å glede seg til disse super deilige blomstene♥
    Husker iveren og gleden din sist sommer over disse nydelige konvallene..:)
    En stooor glede var det og se at det vokser liljekonvaller i eplehagen vår! Ikke så mange men ååhh som jeg gleder meg til de skal blomstre!
    Herlige bilder♥
    Ønsker deg en fin kveld fine deg:)
    Klem

    SvarSlett
  9. JAAA gjett om eg gleder meg vennen.
    ÅÅÅ så koselig det skal bli. Skal vi ta med oss de minste barna i år igjen?
    De ligner jo litt på oss da som elsker blomster.
    Såklart jeg skal plukke alt du vil.
    Så koselig inlegg . Ble glad av å se og jeg smilte hele tiden.
    Jeg gleder meg.
    Nå på onsdag er det sommerfest på skolen. Jeg skal lage blomsterdekorasjoner med alle i klasse. De er så koselig. De er så skjønne disse små barna.
    Vi snakkes da min venn.
    Klem snuppis

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder :o) Ja liljekonvallen er en av dronningene blant blomstene, helt nydelig :o) Skulle ønske jeg kunne funnet et slikt sted som du beskriver :o) Herlig å kunne glede seg til en slik tur! Klem fra Nina

    SvarSlett
  11. De er skjønne :) og syntes jeg ser dere og du med gipsen - hi hi ! Vi har noen av de i skogholtet her på tomta.

    Ønsker deg en herlig uke vennen :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  12. Så herlig Camilla!
    Lijekonvall er jo bare sååå vakkert:)
    Koselig at dere skal på liljekonvall-tur:))
    God ny uke:))

    SvarSlett
  13. Å DU ER BARE HELSKJØNN CAMILLA:)
    NYDELIGE BILDER
    KOS DERE MASSE PÅ TOKT
    ØNSKER DEG VIDERE GOD BEDRING
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  14. Vakre , skjønne, fantastiske deg vennen:)
    For noen helt utrolig vakre bilder, skulle gjerne vært en tur i den hagen din:)
    Liljekonvall er bare verdens herligste blomst, men har ikke oppdaget så mye her enda men håper det kommer:)

    Åsen går det med beinet ditt, er du snart ferdig med kur nr 2 og får du kommet det litt ut??
    Ønsker deg fortsatt god bedring og en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  15. Goood morgen :)
    Skikkelig koselige mimrebilder. Kjempe artig med glede seg til tradisjon :)
    Nå har vi jo så fint vær at det er en fryd!
    Håper at du er kvitt smertene og koser deg masse.
    Beste hilsen og smil
    fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille ❤
      Ja nydelig vær nå og fuglesang...
      Er mye bedre i foten og i går fikk jeg slalomstøvel på slik at jeg kan belaste foten litt... Spennende.
      Kos deg i Hagen med fiskene og solen❤

      God klem

      Slett
  16. Hei skjønne Camilla!!!

    Titter en tur innom deg i dag, og ser jo at du har et innlegg om liljekonvaller. Og det har jeg hatt i dag!!!!
    Plukket en nydelig bukett i går, bare et par meter fra huset vårt!!!
    De er bare så skjønne, og hele huset lukter nydelig av VÅR!!!

    Håper formen bare blir bedre og bedre!!!

    Ha en fin dag. Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  17. Wow, for noen bilder! Skjønner godt at du gleder deg til å dra på jakt etter skønnhetene der ja;)
    Håper at du har en fin dag og at solen skinner på deg!
    Stoooor klem fra trøndelag!
    Janne

    SvarSlett
  18. ÅÅÅ Camilla, jeg savner deg!!
    Var sååå kjekt å kikke innom til deg nå! Har ikke vært på en blogg på evig tid... You know, kun baby det går i om dagene.. D er så koselig at jeg nesten besvimer... Det er faktisk koselig å stå opp om natten og sitte i stolen på soverommet og amme den lille skjønne babyen vår, som sovner igjen rett etterpå og som jeg må se litt på før jeg kan sove igjen :) Me love liten baby :) Hoho, akkurat slik du sa!
    Men du, fyff med infeksjon i foten da!! Håper du har det bedre nå.. Jeg tenker mye på deg, selv om du ikke merker det... ;) Det er så bra at du har snille, gode gutta dine som hjelper deg, og plukker blomster til deg :) Love!
    Det fine været som er nå også da. Kan du nyte litt tid ute i lysthuset ditt kanskje...
    Ps, du har jo alltid huset fult i de nydeligste blomster da! Det er viktig nå :)
    Gleder meg myyye til vi sees igjen!!
    Håper foten og gipsen og infeksjon og sting og alt går bra.
    Stoor klem og masse love Henriette

    SvarSlett
  19. Hei skjønne Camilla :)
    Guriland så inspirerende det er å se inn her til
    deg ღ Alltid vakre ord og bilder... Skjønne pusen
    din Cesar som koser seg blandt alle dine vakre
    blomster - herlig ღ ღ ღ Liljekonvaller er nydelige
    og jeg vet om en plass jeg også, en nesten hemmelig
    plass :) - får se om jeg får med meg noen hjem en
    dag... Håper det går fint med deg, og at du ikke har
    så mye vondt - tenker på deg ღ
    Her hos meg har 2013 ikke vært et bra år så langt,
    så jeg sliter fryktelig med alt mulig, og jeg greier
    heller ikke å være så flink med å legge igjen noen
    ord rundt omkring til alle mine kjære bloggvenner...
    - har ennå tanker om at... snart, så blir jeg litt
    bedre :) Har ikke lyst til å slutte med bloggen heller
    jeg vil se hvordan det går fremover, og håper at 2014
    kanskje blir et bedre år ღ - til så lenge får jeg prøve
    å "henge" med så best jeg kan :) Ønsker deg en fortsatt
    fin uke, kos deg masse ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  20. Det er jo så nydelig hos deg!
    Liljekonvall har jeg ikke plukket på mange år.. Det ble golfbane der "mitt" sted var skjønner du.. Men den er jo vel verdt å lete etter så kanskje man skal ta seg en tur i skogen ;)
    klem Laila

    SvarSlett
  21. så vakkert hos deg,og jeg er enig. liljekonvall er nydelig og dufter så godt!jeg fant et slikt sted med mange,for noen dager siden. det var herlig. likte overskriften din idag,en glede man venter på,er også en glede.håper din helg blir fin.klem

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)