Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 14. april 2014

Hei hå nå er det påske igjen...

Hei alle søte!
Her hos oss er det pyntet til påske nå.
Om du lurte på hvordan det gikk å få ned
pynten fra loftet ,kan jeg si meg
MEGET fornøyd!
 

I år lurte jeg Casper (13) opp på loftet ;)
NO DRAMA....Så fra nå av blir det nok
snille Caspergutten som får DEN jobben!
(han er like tålmodig som sin mor)


 

Nydelige ranunkler fra storesøs ;)
 

Jeg har bakt deilig krydderkake ,selvsagt med
gul glasur nå;)

 

Rosa sammen med gult er jo søtt da!
 

Se på dette bildet.....
Ser du noe som IKKE passer inn??
Et stk pelsdott som angriper mine kvister med
DE skumle tennene.....hi,hi....
 

Ja,ja søt er han nå da....og påskepynt er gøy
ÅR etter år!
Litt snurt fordi matmor snakket til han!
Vi er venner nå da;)

Håper alle har koselige dager!
I posten i dag fikk jeg de skjønneste påskekort fra
skjønne Vibeke i Porsgrunn.
(Skal vise i neste innlegg;)

Hei hå nå er det påske igjen!

Smil og klem
Camilla.







 

13 kommentarer:

  1. Nå var det skikkelig koselig påskestemning hos deg, søte Camilla!! Herlig påskepynt og PiP service!! De guke ranuklene er bare så skjønne, elsker den gulfargen. For noen dager siden var jeg innom en blomsterbutikk som solgte bunter med lysegule hyasinter...du kan tro de var lekre de også. HAHAHHA..jeg måtte le av Cesar....han er sååå søt, men de tennene der er ikke noe særlig å få smake på...hehe...men små rovdyr må jo ha sine våpen!

    ✿Ønsker deg og dine en riktig GOD PÅSKE✿
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Du har virkelig påskestemning Camilla,så masse skjønnt:)))herlighet så flink du er å skape det fint rundt deg:)
    Nå er mannen og dei to minste dratt på ein liten miniferie så stille her i heimen,nesten for stille så nå har eg dutte ned i sofaen og lure på om eg komme opp,har så vondt i ryggen og beina for tida så egentlig er det beste å være i aktivitet men må jo slappe sv og:)

    Forsatt fine påskedager til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. du får påskegult til å bli så lekkert....og jammen er det flott med gult og rosa :-)
    du får alt til å bli så flott sammen!

    Ha en fantastisk påske!

    klem tone

    SvarSlett
  4. hos deg blir alt vakkert
    å ja rosa og gult var fint
    herlige pusen
    flinke Casper
    nyt påske hjemmet deres
    klem Eli:)

    SvarSlett
  5. En herlig sann GLEDE å se påskeinnlegget ditt Camilla:) Fikk jammen lyst til å bake en krydderkake jeg også nå...som besøkende kunne få i butikken i morgen :) Vi får vel se...:) Gleder meg til å se du trylle med påskekortene jeg sendte,du setter jo alltid pris på de små ting:) Klem til deg min venn <3

    SvarSlett
  6. Hva skal man si:) du gjør det bare så utrolig koselig rundt deg og det er en fryd å se på dette nydelige påskeinnlegget:) ser jo hvor kos det er når man pynter til påske og det gjør så mye:)
    Men jeg har liksom aldri selv hatt noe forhold til påske, så pynter ingen ting men kanskje man burde begynne, du inspirierer ihvertfall masse vennen:)
    Ønsker deg en herlig kveld og kos deg:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Så flott du har pyntet! Herlig pus du har! God Påske hos dere!

    SvarSlett
  8. Nydelig påskestemning hos deg, og pusen din er nå fin da :)
    Ønsker deg en strålende påske...og nå ser det ut på YR at vi kan få litt sol alikevel :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Everything looks so beautiful,
    Happy Easter dear to you and your family!
    Hugs
    Nely

    SvarSlett
  10. Sååå fin header snupsi!!!!:)
    Er ikke noe flink å skifte header etter årstider og sånt jeg ~ blir den samme med meg!
    Er vel litt kjedelig ;)
    Nydelig meg gult og rosa,påskepynt og pipservise og prikken over i'en er bildet hvor du forsker Cesaren!!!!For en herlig fante ;)
    Måtte bare sveipe inn for å si hei før jeg sovner....har ikke blitt gassforgiftet men noe må det ha vært,har ikke blogget på dagevis !!!
    Satser på å komme sterkere tilbake!!!klemmer oversendes!!'
    Tove

    SvarSlett
  11. Ja, hos deg var det blitt fin påske ja :)
    Uff, får dårlig samvittighet her.... ingenting er funnet frem....
    Får svinge filla i dag og pynte litt :)
    God påske :D

    SvarSlett
  12. PIP PIP på deg!!! Her er jeg!!!
    Så koselig du har pyntet til påske.
    Her er det meste av påskepynten på hytta, men noen egg
    og hvite høner har jeg pyntet med.

    Tusen takk for koselige ord til meg fra deg!
    Det går fint, og jeg x fingrene for at det fortsetter sånn!!

    GOD PÅSKE til deg og dine vennen min!!!

    En dag igjen på jobb i butikken, så blir det hyttetur og PÅSKEFERIE
    på meg også!!!

    Stor god klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  13. Ja det hender det er enklere å få "lurt"
    noen av guttene til å hjelpe seg, hehe
    Nydelig påskepynt hos deg.
    Ønsker deg ei velsignet god påskehelg :)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)