Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 15. april 2012

Blomstrende helg



En takke hilsen i dag......på torsdag kom min gode barndoms venninne Marita på overaskelse besøk....
Hun hadde med seg nydelige tulipaner,is,druer,daim,og de skjønne gutta sine !
Da ble jeg bare så glad og vi hadde noen koselige timer sammen.
Tusen takk skjønne Marita,du kjenner meg og vet akkurat når jeg trenger en oppmuntring!

Så i går kom min snille svigermor innom og hadde kjøpt med seg den skjønneste
potte nellikk i nydelig rosa,den er så skjønn at den må få stå på kjøkkenet
litt før den settes ut.Alle vet jo at jeg aldri kan få nok blomster.....

Så i dag ble det litt farger her og det er fint.
Cesar har fått seg ny leke til helgen...han digger den!



Da vil jeg bare få ønske alle som er innom:

God søndag !




12 kommentarer:

  1. Herlige fine blomster du har fått da,sikkert vel fortjent!! Og Camilla,du har no alltid vært en blomsterjente du!! ;-)
    Nydelig pusekatten,vår ble kastrert i går og lurer nok litt på ka som har skjedd,hihi!!
    Fortsatt god søndag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Du min gode BLOMST, tusen takk for fine ord som varmer mitt <3. Det var så koselig og hoppe innom, og det kommer jeg plutselig til og gjøre igjen!! Flotte bilder innpå her, er så imponert over deg...du har et vakkert hjem men det aller vakreste er menneskene som bor i huset...samt søte pusen. Strålende søndag til deg og dine. Klemmer i bøttevis er herved sendt :))

    SvarSlett
  3. Hei blomstervenninne:)

    Så nydelige blomster du har fått. Vel fortjent, du som alltid er så snill.
    Så kjekt å få besøk av venninnen fra barndommen. Og svigermor og, så koselig.

    Jeg har delt bloggen din før idag med mine facebookvenner. :) Måtte bare vise bestevenninnen min sin blogg.Håper det er greit. ..

    Kos deg i din koselige stue eller lysthus eller hvor du er idag.
    Nå skal jeg på Os å style hagen og leiligheten til sønnen til Ove. Han skal selge leiligheten sin og da må den se innbydende ut til visningene begynner.

    Klem og klyp Margareth

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Herlige, fargerike blomster du har fått!
    Blomster kan vi aldri få for mye av ;))
    Pusen din er jo bare like vakker og skjønn på alle bilder.
    Ønsker deg en riktig fin fin søndag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  5. Så utrulig godt å bli satt pris på,det gjere godt og er jo veldig oppmuntrende:)
    Flotte blomster du fekk:)
    Ein fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlige blomster bilder, heldige deg :-)
    Lekker den klokka di med blomster under.
    Ha en fin søndag videre, klem Anita

    SvarSlett
  7. Er ikkje det godt å bli satt pris på ? Nydelige blomster♥
    Så bra at du stakk innom deg, for da fann eg veien til deg.
    Flott blogg du har, og gleder meg til å følge deg videre.

    Ønsker deg en fin søndgskveld :0)
    Klem

    SvarSlett
  8. Herlige blomster og gøy med overraskelse-besøk:)
    Blomster kan en ikke få for mye av!
    Kos deg...og ha en fin ny uke:))

    SvarSlett
  9. Herlig blomsterprakt:)
    Gleder meg til vi kan begynne å plukke inn blomster fra hagen:))
    Jeg har gitt deg en bloggaward, se dagens innlegg hos meg.
    Gøy å kunne gi award til ganske ferske bloggere - jeg er også fersk og synes det har vært stas å få award. Håper du vil være med:))

    Klem bufrua

    SvarSlett
  10. Blomster friskere alltid opp og gir oss mye glede. Spesielt når man har fått de av noen som betyr noe. Vårlig hos deg nå! Alltid mye fint å finne her når jeg titter innom deg!

    SvarSlett
  11. Hei Camilla!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg. Alltid gøy å "treffe" nye interiørgale damer;)
    Så hyggelig å høre at du gjør som meg når du trenger en liten hverdagsflukt. Så utrolig flott hjem du har. Liker alt hva jeg ser her inne jeg. Så nå har jeg lagt meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:)
    Håper du har en fin kveld.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  12. ÅÅ!!!Herlig bilder,flott sammensatt!Man blir jo bare glad av å se på de:))God klem til gode deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)