Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

fredag 13. april 2012



Litt til av stuen i dag,dette er et fint gammelt hjørnebord som vi har arvet.
Fikk ikke tatt bilde av de nydelige beina til bordet i farten,men de er veldig fin!
På bordet har jeg stort sett det samme hele året,skifter blomster når jeg skal ha litt
forandring.Brudebildet får alltid lov stå der,blir glad av det!



Er glad i trykk av gamle kart,fant puter med kart på også....hurra.
På bildet nederst til høyre,som ser ut som en bok,er faktisk et stort skrin
som vi har alle fjernkontrollene i......


Da vil jeg bare få ønske alle som er innom en
vidunderlig flott helg.

Kraftig klem fra Camilla ;)



12 kommentarer:

  1. Hei Camilla:)

    Så fine bilder av nydelige ting.
    Brudebildet er så vakkert, skjønner godt du må ha det der alltid.

    Ja nå er det helg, det skal bli deilig. :)
    Jeg håper dere får en koselig helg.

    Masse kos og klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  2. Vakre bilder av en lekker stue:)God smak altså:)



    God fredag,klem Vibeke

    SvarSlett
  3. God kveld Camilla!!
    Nå har jeg tittet litt her hos deg,du har det sååå fint!! ;-)
    Og bursdagen var forrige onsdag,husker godt du!! ;-)
    Akkurat kommet fra Mona,de holder på å flytte inn i sitt nybygde vakre hus!!
    Så nå er vi enda nærmere naboer,kjekt det,skal overbringe hilsen.
    Fin fredagskveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Altid like nydelige detaljer hos deg, Camilla!!
    Ønsker deg en fin fin helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  5. Flott blogg og flott navn hi hi :)
    Tusen takk for fine ord på bloggen...det varmer :)

    Ha en fin kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  6. Hej Camilla
    UNderbara detaljer :)
    å missa nu inte,,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  7. Hei hei Camilla
    Takk for koselig kommentar og velkommen som følger :))

    Du verden for et flott hjem du har ,så lekkert har ikke jeg det ;)
    Skikkelig stilfullt ♥
    Du har jammen fått utrettet mye på kort tid på bloggen :))
    Gleder meg å følge deg videre også :)

    KLemmer Bente

    SvarSlett
  8. Hei Camilla!!
    Så fine detaljer hos deg :) Gjennomført, you know... ;)
    Brudebildene deres er jo besvim fine! Må ha vært helt magisk der nede...
    Men du, nå er det HELG her også! Hurra!
    Kjempefin helg til dere! Hilse alle gutta dine! sees på snupp!
    Stor klem Henriette

    SvarSlett
  9. Hei!
    Fine bilder du viser fra stua deres☺ Koselig blog du har, her kommer jeg tilbake! Ønsker deg en fin lørdag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  10. Fine stuen :) Dere har det så koselig :)
    Håper lørdagskvelden er god ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  11. Koselig i stua di, du har mange pene ting, likte de store klokkene veldig godt, og er faktisk på jakt etter en med svart ramme. Fint med de gamle kartene, de er visst ikke så lett å komme over, jeg har iallefall ikke hatt hellet med meg! Fortsatt god helg til deg! :) PS en sånn bok til å ha fjernkontroller i har jeg også, men jeg bruker den som smykkeskrin. :)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)