Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

fredag 1. juni 2012

Velkommen!


Litt bilder fra inngangspartiet i dag.
Som dere ser liker vi både løver og krukker her i huset.


Løvekongen Simba holder vakt og tøffer seg!
Krukkene er av støpejern og er veldig tung,de største krukkene har fått trær i seg,
de som er mindre planter jeg blomster i etter årstid.
Alltid koselig å plante etter årstid,da blir det liksom noe helt nytt igjen.




Vi er veldig glad i levende lys og det hender ofte at jeg lar lysene i lyktene stå og brenne
hele natten.....slik at avisgutten kan se at det er kosellig....he,he....
Det er da min kjære mann bare gir opp og rister på hodet......


Til påske henger jeg opp masse egg og påskepynt i det treet som har lykkter nå.
Til jul er det elektriske lys (ikke røde blinkende altså....hi,hi)
Så litt forandring gjennom året blir det selv om krukkene står på sin faste plass.

15 kommentarer:

  1. God morgen Camilla:)
    Så koselig inlegg. Ble så glad å se dette vakre inngangspartiet. Nå har jeg sett bildene mange ganger og jeg nyter de så masse.

    Så fine detaljer og det er så skjønnt at du tenker på avisgutten:)

    Og løven er jammen flott der han passer på.

    Syns godt du kan ha litt røde blinkene lys til jul jeg.. Det hadde nok Bjarte likt. Hoho..

    Sees imorgen vennen. Jeg gleder meg.

    SvarSlett
  2. God morgen søte deg:)
    Såå fint du har det, her må jo alle føle seg velkommen♥
    Flotte detaljer og nydelige bilder. Og med alle lykter tente
    må dette være en nytelse for både avisgutter og andre som stikker innom.

    En strålende fredag til deg.
    Smiil og klemmer :0)

    SvarSlett
  3. Et nydelig inngangsparti du har! Alle flotte krukkene dine er helt etter min smak! Får aldri nok av slike. Blir du lei av de vet du hvor du kan sende de.. :-)

    Kronen du har på veggen har jeg også. Vi skal få en snekker nå til å bygge ut inngangspartiet vårt. Dobbeldør og rillet stolper står på ønskelisten. Og en løve har jeg bestandig ønsket meg. Lik smak vi ja.. :-)

    Kos deg i helgen med familien! Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Et nydelig inngangsparti med alltid så masse flotte blomster og ting:)
    Skulle vist vært på saumfaring/visning hos både deg og hos Margareth i villaveien,dere to har det så flott og viser dei utruligeste bilder,blir kjempeinspirert eg:)

    Fine helg til deg,kos deg:)
    Klem fra Lillian!

    SvarSlett
  5. Hei søte deg :)

    For et nydelig inngangsparti du har :) Hos deg føler man seg velkommen da man kommer :) FLotte blomster, og krukker :) Og så koselige lykter :)

    Simba var jo så majestetisk der han sitter å passer på heimen :)
    Dette var virkelig et inspirerende innlegg :)

    Ha ei fin helg, vennen og kos deg masse :)
    Klem og kos til deg:)

    SvarSlett
  6. Kjempestilig inngangsparti!!
    Tøffe løven da!! ;-)
    Du har det superfint Camilla :-)
    Nydelig fredag og juni måned ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Kjære vene for et nydelig inngangsparti!!!
    Jeg er helt sikker på at avisgutten setter stor pris på levende lys ;)))
    Ønsker deg en fin helg, med masse kos og glede!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint inngangsparti og uteplass du har! Så koselig med alle krukkene og blir så fint og "ryddig" med beleggingsstein. Tenker det er et koselig syn med masse levende lys når det mørkner:)

    Ha en super helg!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  9. Så utrolig fint inngangsparti og uteplass du har! Så koselig med alle krukkene og blir så fint og "ryddig" med beleggingsstein. Tenker det er et koselig syn med masse levende lys når det mørkner:)

    Ha en super helg!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  10. Å her var det lekkert Camilla:)Hadde nok sperret øynene ekstra opp her,hadde man kommet på besøk:)Gjennomført og lekkert!!God helg kjære venn <3
    Klemmer fra vibeke

    SvarSlett
  11. Nydelige Camilla!!
    Her føler iallefall jeg meg velkommen!!
    Det er så gjennomført og lekkert hos deg, og du er så flink til å lage de flotte stemningene. Nydelige detaljer!!
    Kos deg masse i helgen!!
    Go og varm Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  12. Måtte le litt for meg selv når du skrev om at du laget det så koselig til avisgutten din,hehe. Søt du er da, ikke alle som tenker å gjøre slikt :)
    Takk for nydelig kommentar på bloggen ♥Blir såå glad

    Klemmer Bentemor

    Ps.Du har det knallfint :)

    SvarSlett
  13. Hei Camillablomst!!!
    Så fint vet du! Dere har det så gjennomført og utrolig lekkert både ute og inne. Urnene i jern er jo bare råfine!
    Synes det er så koselig at du lar lysne i lyktene brenne til avisgutten neste morgen.. Har jeg fortalt til alle eg kjenner... ;) Det er koselig og omtenksomt :)
    I kveld sees vi jo hos Margarteh og Turid!! Gleder meg sånn!!! Blir SÅ godt å være i Villavei igjen, og SÅ kosleig å treffe deg igjen!
    Ha en fin lørdag, så sees vi litt senere!
    Stor klem på deg søde!!

    SvarSlett
  14. Så fint allting.:-) Stina

    SvarSlett
  15. Hei Camilla. For et innbydene og flott gjennomført inngangsparti dere har! Støpejernskrukker er jo det flotteste av alt! Heldige deg som har flere av disse:) Så koselig tanke med lys i lykten når avisgutten kommer:) Det synes jeg var veldig hyggelig og sier litt om det fine menneske du er:) Håper du har en fin dag. Klem fra Ellen.

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)