Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 15. desember 2013

God jul...

Stille senker natten seg,
over deg og over meg.
 

Snøen faller,alt er hvitt,
se så vakkert alt er blitt.
 

Snart er julen her på ny,
i hver bygd og i hver by.
 

Da blir det juleferie fra bloggen her hos meg.
Jeg vil takke SÅ mye for alle skjønne spor.
Fantastisk koselig her i bloggeland!
Håper at jeg får tid til å "besøke"
dere etter hvert.
Tusen takk til dere som ikke har blogg
også.....så artig å se på hvor mange
som titter innom hver dag!

 

Bildene er fra lysthuset i dag,
litt rødt og rosa sammen,
DET liker jeg!

GLEDELIG JUL !

Klemmer for HELE julen fra
Camilla og darlingen, guttaboys, mjau fra Cesar.



 

37 kommentarer:

  1. Vakre bilder og ord, søte Camilla! Det er allltid en fornøyelse å komme på besøk på bloggen din, lese innlegg og se vakre bilder! Takk også for alle de koselige hilsner du legger igjen bhos meg!

    Ønsker deg og familien din Riktig God Jul og kos dere masse sammen!!!
    Stor juleklem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Åh,goood jul til dere også, fine familien :)
    Så fint dikt! Og så julekoselig hos dere, jammen er du god på å skape glede rundt deg :)
    Jule klem og beste hilsen
    fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk skjønne Britt!
      Riktig god jul til deg og dine!

      God klem fra Camilla .

      Slett
  3. Kjære Camilla! Ønsker deg en riktig fin juleferie sammen med dine nære og kjære! En fredfull og gledelig jul og alt godt for det nye året! Klem fra Berit

    SvarSlett
  4. Å SKJØNNE CAMILLA
    SÅ VAKKERT
    DENNE SANGEN ER BARE HELT HERLIG
    NYDELIGE BILDER
    ØNSKER DERE EN FORTRYLLEND JUL
    JULEKLEMMER I FLENG FRA ELI:)<3

    SvarSlett
  5. GOD JUL til deg , gutta boys og lille Cesarluringen.<3
    Kjempekoselig i lysthuset.
    STOR JULEKLEM FRA METTE.

    SvarSlett
  6. Så vackra bilder.
    Önskar dig en riktigt god och mysig jul
    Massa julkramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Skjønne bilder og herlig stemning :) Takk selv Camilla for at du er du og dine fine og koselige innlegg med herlig inspirasjon og dine kommentarer.

    Ønsker deg en flott juleferie og kos deg masse :)

    Juleklemmer fra Monica

    SvarSlett
  9. Koselige julebilder med masse stemning.
    Ønsker deg ei herlig siste førjulsuke :)

    SvarSlett
  10. Så sitter jeg her i Porsgrunn å smiiiiler igjen over dine herlige bilder:))))Helt herlig jul min venn!
    Ønsker deg og dine en aldeles strååålende jul, måtte vi dele like mye glede i det nye året :)))
    God & VARM JULEKLEM fra Vibeke

    SvarSlett
  11. Hei fineste Camilla. Åååh for en skjønn julestemning i bildene❤️❤️❤️ Så mye vakkert å hvile øynene på:-) Ønsker deg og dine en nydelig jul! Stor juleklem fra Ellen

    SvarSlett
  12. Kjære deg :)
    Takk for at du fins i bloggeland, du er en inspirasjonskilde av de skjeldne, blir så i godt humør av å " besøke" deg:) gleder meg til å følge deg i 2014;)
    Ønsker deg en herlig juletid i lag med dine kjære!:)
    Juleklem fra Hanne på landet ;)

    SvarSlett
  13. Så herlige bilder fra lysthuset!!
    Alltid så herlig å komme inn til deg med de sprudlende innleggene:)
    Blir i godt humør med en gang!!
    Ønsker deg en fantastisk fin juleferie!! Kos dere masse:)
    God juleklem fra Reidunn

    SvarSlett
  14. Herlige julebilder fra det utrolig flotte lysthuset ditt!
    Ønsker deg og alle dine ei strålende flott jul med masse kos :)

    Stor juleklem fra Jorill

    SvarSlett
  15. God jul til deg og kjære Camilla.
    Ønsker deg en glad og rolig julefeiring.
    Koselige bilder av vakre ting.
    God jul til dere alle, mjau til geleklumpen.... ;)

    SvarSlett
  16. God jul kjære, skjønne Camillablomst!!!
    Jeg lever enda på koseligste lunsjen hos deg… :)
    Så fin kommentar på kommentaren…. ;) Love ju!!
    Dere må riktig kose dere alle sammen! Hilse fine, greie gutta dine :)
    Kiss and love Henriette

    SvarSlett
  17. Hei skjønne, snille Camilla
    Tusen, tusen takk for alle koselig hilsener du legger igjen – de varmer skal du vite min venn ღ Er innom å titter til dere innimellom, men har ikke vært noe særlig i form til annet – og jeg må bare beklage så mye for at det jeg ikke har svart deg… Mat og mage er et problem og det gjør at energi og overskudd er sjeldent for tiden… men på denne tiden er også depresjonen verst (jeg snakker ikke så høyt om dette til noen…). Jeg håper at jeg finner noe overskudd og motivasjon til å starte og blogge igjen, ønsker i alle fall – og planen er å være tilbake på nyåret. Det er jo ikke lenge til, men formen er ikke der den jeg skulle ønske at den var – så får vi se :) Setter i alle fall umåtelig stor pris at du skriver noen ord, kjenner at det hjelper ღ Nydelig som alltid å titte inn her til deg, vakre bilder, flotte bilder fra Gdansk i Polen, et koselig julepyntet hjem og skjønne Cesar pusen som er til å smelte av ღ Elsker bildet du har tatt av han der han titter igjennom juletreet ღ beautiful… Og så godt å lese at det går bedre med deg, ikke noe som er hyggeligere å høre enn det ღ Ønsker deg en fortsatt fin adventstid og uke & ikke minst en riktig God Jul & Godt Nytt År ღ du er bare god… Stor klem sendes din vei

    SvarSlett
  18. Nææææææææ..... er det over og ut for i år nå da,og du reiser til varmere strøk???? Ik,hvordan skal man overleve uten dine deilige elleville kommentarer som lyser opp min hverdag????
    Krematoriet blir nok enda mer likt et Krematorium frykter jeg???

    Men jeg skal holde ut.For du kommer jo tilbake og da har jeg noe å se frem til!
    Og jeg skal være glad,Glad på dine vegne,som skal kose deg med family´n og nyte livet!
    Det unner jeg deg virkelig etter alt tull og trøbbel med foten og styr og stell...nå kan du jo gå barbeint i julen!!!

    Også for en avslutning da!Med deeeeen muggen.Old Asiatic pheaseants!Veeeeeldig misunnelig,har så lyst på det serviset men (heldigvis) er det ingen som selger det her oppe.Må vel til å bestille det på nett.Muggen var nydeliglekker,sammen med alt det andre fra ditt drømme-lysthus!!!!

    Søde snupp nå må du kose deg fole masse på turen din,det har vært en sann fornøyelse å blippes med deg så langt!!!!!! Love you!

    TOveklemmer for hele julen right back at ya!!!! *smask*

    SvarSlett
  19. Jeg ønsker deg en riktig god jul Camilla!

    Kos deg med familien!

    Her blir det sakte men sikkert jul. Det går ikke så fort med forberedelsene pga helsen.

    Gleder meg til tid med familien.

    God jul og godt nyttår min venn!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  20. Hei skjønneste Camilla:)
    Så nydelige bilder og ord hos deg,nå skulle me bare hatt snø så hadde nok eg fått julestemning men håper den kommer sigende etterkvart:)

    Ønsker deg ei flott jul!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  21. Så utrolig flotte bilder! Veldig koselig pepperkake ;-) Og du....den mugga med det røde mønsteret var bare helt nydelig! Sååå fin!

    Ønsker deg en riktig, riktig god jul! Kos deg masse - og nyt førjulstiden ;-)

    Stor juleklem fra meg ;-)

    SvarSlett
  22. Riktig så GOD JUL til deg og dine skjønne, snille, varme gode bloggvenninne!!!
    Håper dere får en herlig førjulstid og en fantastisk fin jul.
    Vi blogges igjen på nyåret vet du!!!

    Tusen takk for koselig julehilsen inne hos meg!
    Du er bare GOD!!!

    Stor god og varm juleklem til deg fra Anne-Marit

    SvarSlett
  23. Riktig god jul til deg og takk for alle koselige kommentarer inne på bloggen min! :) Klem fra Lene

    SvarSlett
  24. Ååååå...så utrolig vakre og koselige Julebilder:)
    ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD JUL VENNEN:)
    tUSEN TAKK FRO AT JEG HAR FÅTT BLITT KJENT MED DEG, DU ER EI FLOTT JENTE SOM JEG SETTER STOR PRIS PÅ:)
    Kos deg masse og nyt dagene med familien:)
    Varme Juleklemmer Merete

    SvarSlett
  25. Ønsker deg og dine en fantastisk julehøytid, skjønneste Camilla!!
    Hilser også fra Gullklumpen og Kosepusene!
    Titti-klem

    SvarSlett
  26. Kjære Camilla.
    Takk for alle glede du gir gjennom bloggen din og alle de skjønneste ord du legger igjen.
    Måtte du få en herlig jul sammen med dine aller kjæreste .
    Juleklem fra Anne

    SvarSlett
  27. Nydelig julestemning hos deg! Tusen takk for alle skjønne bilder og innlegg du deler så raust. <3
    En fryd å komme inn på bloggen din.

    Ønsker deg og dine en vakker høytid, Camilla!
    Klem ,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  28. Så vakkert og koselig pyntet du har det;) Koselig å pynte både inne og ute i mørketiden. Her ved Trondheimsfjorden er vi snøløse, så det er ekstra mørkt.
    Nå er det jul og vi går mot mer dagslys;)
    Ønsker deg en fredfull julehøytid;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  29. Kjære deg, bare innom med en aldri så liten romjulsklem. Håper du nyter bloggefri - og ikke minst tiden med de du er gla i. Håper julen har gitt deg mye glede. Må de siste dager i dette året bli gode :) klem din vei <3

    SvarSlett
  30. I appreciate everything you have added to my knowledge base.Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer.Thanks.


    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة تسليك مجارى بجده
    شركة تنظيف فلل بجده
    شركة تنظيف بجده
    شركة تنظيف شقق ومنازل بجده
    شركة تنظيف قصور بجده
    شركة تنظيف مسابح بجده
    شركة تنظيف مساجد بجده
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بجده
    شركة جلى بلاط بجده
    شركة رش مبيدات بجده
    شركة عزل أسطح بجده
    شركة عزل وتنظيف خزانات بجده
    شركة كشف تسربات بجده
    شركة مكافحة البق بجده
    شركة مكافحة النمل الابيض بجده
    شركة مكافحة حشرات بجده
    شركة نقل وتخزين أثاث بجده
    شركة تسليك مجارى بالخبر
    شركة تنظيف بالخبر
    شركة تنظيف شقق ومنازل بالخبر
    شركة تنظيف فلل بالخبر
    شركة تنظيف قصور بالخبر
    شركة تنظيف مسابح بالخبر
    شركة تنظيف مساجد بالخبر
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بالخبر
    شركة جلى بلاط بالخبر
    شركة رش مبيدات بالخبر
    شركة عزل أسطح بالخبر
    شركة عزل وتنظيف خزانات بالخبر
    شركة كشف تسربات بالخبر
    شركة مكافحة البق بالخبر
    شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
    شركة مكافحة حشرات بالخبر
    شركة نقل وتخزين أثاث بالخبر
    شركة تسليك مجارى بالخرج

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)