Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

fredag 3. januar 2014

Coffee,tea...

...Or me???

Hei alle skjønninger!
Fikk så lyst til å vise noen av de skjønne bamsene mine!
Her er Mr.Engelskmannen...
Min snille svigerinne kjøpte den i London for mange
år siden....en skikkelig god bamsebjørn!
 

I midten øverst sitter Mr.Skjønningen!
Han heter det fordi historien er SÅ skjønn!
Den satt pent i sengen da darlingen var bortreist
for ca 15 år siden....
Min snille mann hadde stått 1 time midt i rush trafikken
for å få tak i denne herlige bamsen til meg før han reiste...
DET er love altså;))))
 

Da er det bare Mr.Overlegen igjen....,
Han er en ekte snobb med Burberry jakke ;)
Søt er han uansett ;)
 

Med herlig primula ønsker jeg alle en vidunderlig helg!

Bamseklem;)

 

35 kommentarer:

  1. Skjønne bamser.
    Ekstra koselig med en din kjære
    brukte mye tid på å få tak i.
    Ja det skal bli godt med litt varmere
    utetemperaturer. Men husker fra forrige tur at jeg
    syns det var kaldt inne. Siden vi fyrer med ved så
    blir det en annen varme med ei varmepumpe.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. lovely teddy bears tea.
    Happy New Year!

    SvarSlett
  3. Så søte bamser,godt det er flere voksne som har bamsedilla,jeg har flere hihi. :))
    God helg til deg søtnos.
    Klem,klem.

    SvarSlett
  4. Så koselig og ja det er LOVE :)

    God Helg Camilla

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Hei vakre vennen:)
    Så utrolig søt og herlig samling du har av nydelige Teddy-bjørner:) ser ut som de har det utrolig flott:)
    Håper du hadde en koselig nyttårsaften og at det nye året har begynt bra for deg:)
    Jeg kommer nok nå til å ta en liten blogg pause, ihvertfall med å lage innlegg selv, har så mye å gjøre på huset fremover og har begynt å pakke vekk ting her hjemme så blir liksom ikke noe å blogge om.....men kanskje jeg legger ut noen innlegg av huset....
    Men jeg stikker innom deg nå og da, for kan jo ikke la det være:)
    Ønsker deg en herlig helg vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Neimen SÅ skjønne da:) Ja jeg blir som vanlig bare GLAD av dine innlegg Camilla:)))
    Han gode darlingen din er helt spesiell han..meeen så har han en veldig spesiell,vakker og god dame også da <3 Riktig god helg til dere alle !
    Bamseklem fra Porsgrunn i kveld :)

    SvarSlett
  7. Helledussen så skjønne ;) For en skjønn historie om dine bamser.
    Jeg håper dere har hatt fine romjulsdager, og nå er det nytt år igjen. Jeg håper det blir et SUPERT år med masse gleder og klemmer.
    Koslige bilder. Koste meg sååå masse med dine blogger.
    God helg, ja jeg syns det nettop har vært helg- Men alltid gøy med helger.
    Bamseklemmer igjen

    SvarSlett
  8. Kniser hele veien fra sammensuriumet til Hjem,Glede og DEG!!! Feliz meg her og Feliz meg der synger jeg samtidig :D
    Så gøy å finne kommentarene dine,ispedd litt rim og masse hu-mor/mør.Og så komme hit til deg da og finne ene sjarmøren etter den andre,de danker jo nesten ut Cesar-pusen!!! Så skjønne hele gjengen,men klart for en romantiker som meg så må jo Mr.Skjønningen ta kaka.Er visst en Mr.Skjønning han karen din også,som gjør slike romantiske ting.!!! Dåner litt ved tanken om lignende skulle skjedd her,da hadde det blitt Feliz da!!!Ho hoi!!! ;)
    Ser ut som de har et koslig teselskap alle Bjørn´ene dine,det drikkes med stil om man er Bjørn også ser jeg!
    Nydelig primula,har sååå abstinenser etter nye blomster selv men får se i morgen om jeg kommer meg på butikken,har tulla vekk hele dagen med å rydde loft (ihvertfall en brøkdel av det),men jammen var det godt også.Nå er kroppen stiv og støl og jeg har all verdens unnskyldning til å legge meg "elegant" ned på sofaen og kose meg med litt knask resten av kvelden!Savner noe skikkelig bra på tv´n da men det kommer vel på rekke og rad etterhvert! KOs deg i kveld du også da søde snupp!!!

    Toveklem.)

    SvarSlett
  9. Åååå fy søren nå ble jeg nesten sur!!Jeg som egentlig var så blid,mens jeg satt her og kniste av de skjønne kommentarene dine og synger Feliz meg her og Feliz meg der hele veien fra Sammensurumet til Hjem,Glede og DEG! Så nydelige bamser du har,og selvfølgelig synes overromantiske meg at Mr.Skjønningen var bare nydelig.Tror forresten han er litt av en skjønning han karen din oigså som kan gjøre slike ting...hadde dånt klask i bakken om lignende hadde skjedd her!Da hadde det blitt Feliz da vennen ;))))
    Alle de fine Bjørnene dine drikker jammen meg te med stil,men det forundrer meg ikke så veldig heller da.
    Hadde nettopp skrevet deeeen lange kommentaren og så forsvant den.Blææææ!!!!
    Prøver lykken igjen her og merker at bare jeg tenker på deg så blir jeg jo blid igjen like fort!!!!!
    I dag har jeg tullet vekk nesten hele dagen med å rydde loftet (ihvertfall en brøkdel av det) og det var jammen godt,men nå kjennes det på min skrott :/
    Skal legge meg "elegant" ned i sofaen så lang jeg (ikke) er,og ta livet med ro resten av kvelden med noe deilig knask - eneste som mangler er de gode tv-programmene men de kommer vel snart på rekke og rad! Kose deg du også i helgen søde snupp!!!

    TOveklem:)

    SvarSlett
  10. Ååhhh...SMEEELT....så herlig med et te-selkap for bamsene, kjempesøte var de og fin historie!! Han Darlingen din er god på sånne ting vi damer liker!! Vakker farge på primulaene dine, jeg skal snart kjøpe inn litt vårlig jeg også.

    Ha en strålende helg, søte Camilla! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Så koselig, herlige bamser :)

    SvarSlett
  12. TNÅ SÅ HERLIGE
    LURER PÅ HVA DI SNAKKER OM
    I DITT HERLIGE TE SELSKAP
    TAKK FOR TITTEN
    SÅTE CAMILLA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  13. Herlige bamser! Ha en fin lørdag hos deg!

    SvarSlett
  14. For en romantisk mann du har!! Tror det er noen av oss som er litt misunnelige på deg:)
    Men så er han jo veldig heldig som har deg da!!:)
    Så utrolig søte bamser du har:) De var så herlige der de satt med te koppene!!
    Den vakre primulaen gav meg skikkelig vårfølelse:)
    Ønsker deg en fin søndag!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  15. What a lovely bears photos!
    Have a look at Beertje Zonn blog
    Greetings.

    SvarSlett
  16. Åh så söta nallar som samlats för en fika,
    jag är väldigt förtjust i nallar. Har köpt en gammal
    som jag inte fått hem än. Dom mjukar upp
    inredningen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  17. Nallar det kan jag ha flera av också mysigt kalas de har dina nallar. Önskar dig en god fortsättning på året.
    kram Meta

    SvarSlett
  18. Så herlig Camilla!
    Base-te i lysthuset...ja hvem kunne ikke tenke seg det:)
    Søte historier til hver enkelt avde også:)
    God søndag:))

    SvarSlett
  19. Hei - og riktig godt nyttår til deg og dine! Jeg håper du har hatt noen fine dager ;-)

    Så mange søte bamser du har ;-) Kjempefine!

    Ønsker deg en super kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  20. Nydelige bamser i teselskapet ditt.
    Og tusen tusen takk for den skjønne kommentaren din på mitt forrige innlegg.
    Du er bare skjønn du!
    Titti-klem

    SvarSlett
  21. Herlige bilder og ei supersøt bamsehistorie:)
    Han må jo ta godt vare på ei slik skjønn dame som deg.

    Ønsker deg ei strålende flott uke.
    Klemmer fra Jorill

    SvarSlett
  22. Hehe... herlige Bamser du har her ღ Jeg hadde aldri noen skikkelig
    Bamse da jeg var liten, så i voksen alder har jeg skaffet meg et par
    tre stykker ღ - som sitter på pynt litt her og der :) Bamser er koselig
    da ღ - og da jeg fikk vår lille Pomeranian hund, så måtte jeg jo så
    klart kalle han... BAMSE ❤ Tusen takk for kjempekoselig kommentar
    inne hos meg - jaaaaaaa det er godt å være tilbake her inne sammen
    med dere alle ❤ Ønsker deg en fin, fin kveld videre og ukestart... Klem
    fra Mette

    SvarSlett
  23. Hei kjære Camilla vennen. Veldig søte bamser og herlig tekst! For en fiiin mann du har! Ønsker deg en strålende uke❤️ God klem!

    SvarSlett
  24. For noen supersøte og sjarmerende bamser!! Herlig innlegg fra deg Camilla!

    SvarSlett
  25. I appreciate everything you have added to my knowledge base.Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer.Thanks.


    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة تسليك مجارى بجده
    شركة تنظيف فلل بجده
    شركة تنظيف بجده
    شركة تنظيف شقق ومنازل بجده
    شركة تنظيف قصور بجده
    شركة تنظيف مسابح بجده
    شركة تنظيف مساجد بجده
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بجده
    شركة جلى بلاط بجده
    شركة رش مبيدات بجده
    شركة عزل أسطح بجده
    شركة عزل وتنظيف خزانات بجده
    شركة كشف تسربات بجده
    شركة مكافحة البق بجده
    شركة مكافحة النمل الابيض بجده
    شركة مكافحة حشرات بجده
    شركة نقل وتخزين أثاث بجده
    شركة تسليك مجارى بالخبر
    شركة تنظيف بالخبر
    شركة تنظيف شقق ومنازل بالخبر
    شركة تنظيف فلل بالخبر
    شركة تنظيف قصور بالخبر
    شركة تنظيف مسابح بالخبر
    شركة تنظيف مساجد بالخبر
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بالخبر
    شركة جلى بلاط بالخبر
    شركة رش مبيدات بالخبر
    شركة عزل أسطح بالخبر
    شركة عزل وتنظيف خزانات بالخبر
    شركة كشف تسربات بالخبر
    شركة مكافحة البق بالخبر
    شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
    شركة مكافحة حشرات بالخبر
    شركة نقل وتخزين أثاث بالخبر
    شركة تسليك مجارى بالخرج

    SvarSlett
  26. شركة مكافحة حشرات بالخرج
    شركة مكافحة حشرات بالاحساء
    شركة مكافحة حشرات بالجبيل
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة مكافحة حشرات بمكة
    شركة مكافحة حشرات أبها
    شركة مكافحة حشرات بالقطيف
    شركة مكافحة حشرات بالقصيم
    شركة مكافحة حشرات بشقراء
    شركة مكافحة حشرات بضرماء
    شركة مكافحة حشرات بخميس مشيط
    شركة مكافحة حشرات بتبوك
    شركة مكافحة حشرات بحائل
    شركة مكافحة حشرات برماح
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة رش مبيدات بالرياض
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات


    شركة تسليك مجارى بالاحساء
    شركة تسليك مجارى بالجبيل
    شركة تسليك مجارى بالخبر
    شركة تسليك مجارى بالخرج
    شركة تسليك مجارى بالدمام
    شركة تسليك مجارى بالظهران
    شركة تسليك مجارى بالقطيف
    شركة شفط بيارات بالاحساء
    شركة شفط بيارات بالجبيل
    شركة شفط بيارات بالدمام
    شركة شفط بيارات بالظهران
    شركة شفط بيارات بالقطيف
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات

    SvarSlett
  27. نـور الجـــــــــنه
    شركة عزل خزانات بالرياض
    شركه كشف تسربات المياء بلرياض
    شركه تسليك مجارى بالرياض
    شركه كشف تسربات بالرياض
    شركه تنظيف وجهات بالرياض
    شركه نقل اثاث بالرياض
    شركه مكافحه حشرات بالرياض
    شركه تنظيف مجالس بالرياض
    شركه تنظيف فلل بالرياض
    شركه تنظيف شقق بالرياض
    شركة تنظيف بالرياض
    شركة رش مبيدات بالرياض
    شركة تنظيف بالدمام
    شركة تنظيف فلل بالدمام
    شركة تنظيف شقق بالدمام
    شركة تنظيف مجالس بالدمام
    شركة تنظيف واجهات بالدمام
    شركة كشف تسربات بالدمام
    شركة كشف تسربات المياه بالدمام
    شركة رش مبيدات حشرات بالدمام
    شركة تسليك مجارى بالدمام
    شركة عزل خزانات بالدمام
    شركة نقل اثاث بالدمام
    شركة مكافحه حشرات بالدمام
    شركة تنظيف بالطائف
    شركة تنظيف فلل بالطائف
    شركة تنظيف شقق بالطائف
    شركة تنظيف مجالس بالطائف
    شركة تنظيف واجهات بالطائف
    شركه كشف تسربات بالطائف
    شركة كشف تسربات المياه بالطائف
    شركة رش مبيدات بالطائف
    شركة تسليك مجارى بالطائف
    شركة عزل خزانات بالطائف
    شركة نقل اثاث بالطائف
    شركة مكافحه حشرات بالطائف
    شركة تنظيف بأبها
    شركة تنظيف فلل بأبها
    شركة تنظيف منازل بلأبها
    شركة تنظيف منازل بأبها
    شركة عزل خزانات بأبها
    شركة مكافحه حشرات بأبها
    شركة تسليك مجارى بأبها


    SvarSlett

  28. شركة تنظيف بمكة
    شركة تنظيف سجاد بمكة
    شركة تنظيف مجالس بمكة
    شركة تنظيف خزانات بمكة
    شركة كشف تسربات بمكة
    شركة مكافحة حشرات بمكة
    شركة رش مبيدات بمكة
    شركة نقل اثاث بمكة

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)