Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 13. januar 2014

Happy mandag...

Happy mandag alla i hopa!
Her er det premiering av meg selv som
har brettet alle klær i kjellerstuen i dag!

 

Søte friske blomster selvsagt...
 

Te og sjokoladekake.... OM jeg da fikk ha den i fred for en
VISS blåøyd banditt!
 


Er lei sjokoladekake med kefir nå...
Så dette er en god gammeldags sjokoladekake!
Et skjønt fat som jeg fikk når jeg var ca 10 år.


 

Banditten gir seg ikke så lett....(sleiker seg om munnen).
Han FIKK godbiter altså...men sjokoladekake fristet
visst mye mer i dag!
(...enig...)


Ønsker alle en happy ukestart!

Kram kram
Camilla;)
 

13 kommentarer:

  1. Nam :) Nå frista du meg altså- jeg som sitter her med knekkebrødene mine ! Men det gjelder å kose seg og ta vare på nuet :)
    Herlige bilder.

    Nyt dagen og ønsker deg en fin uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Velfortjent kos:-) Ønsker deg en herlig ny uke. Klemmer fra Berit

    SvarSlett
  3. Dette så da veldig koselig ut, ikke rart Cesar blir fristet...ser han er i bevegelse mot alt det koselige på bildene..hihi...En veldig god veninne av meg fikk hjem en ny katt i huset på fredag som har fått samme navn som han nysgjerrige på bildene her...det er en sort orientaler. Det var pent det blå fatet!
    Ha en strålende uke, Camilla!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Hei igjen. Så nydelige bilder, av en skikkelig kosestund på sofan. Hah for en liten skjønnhet du har, savner min katt jeg hadde som liten når jeg ser disse bildene, hun skulle alltid smake isen min husker jeg:). Denne kaken ser jo nydelig ut, er det noe du vill dele oppskrift på?:).
    Ha en fin kveld. Klem fra Camilla

    SvarSlett
  5. Åååå jeg bare elsker sjokoladekake!!
    Skjønner godt at pus lot seg friste:)
    Det er så viktig å belønne seg selv av og til:)
    Kos deg videre og ha en fin start på ei ny uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. Ser helt perfekt ut dette ;) Viktig å belønne seg selv! :) Ha en flott uke søta ;) klem klem

    SvarSlett
  7. Sjokoladekake er jo godt da. Forstår godt pusen din.
    Tror jeg må bake litt i morgen, men tenkte å
    bake brød og rundstykker? Må kanskje lage noe søtt også??
    Vi får se. Ønsker deg ei herlig uke .)

    SvarSlett
  8. Åhhh sjokoladekake er jo så digg, håper du koste deg max.
    Ha en fortsatt fin natt, Camilla ☆

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  9. skulle aldri ha kommet innom deg idag......prøver å unngå alle fristelser, for jeg er på slankeren ;-)
    nå fikk jeg lyst på noe søtt!
    uansett så var bilde en fryd å se på ....som alltid!
    ha en fin dag, skjønne deg <3

    klem tone

    SvarSlett
  10. Mmm deilig med sjokoladekake og å belønne seg
    selv er viktig vettu. :)) Koselig i kjellerstuen din.
    Klemmer.

    SvarSlett
  11. flowers and cake, Mmmmm perfect rewards!! I hope the kitty got a treat... so beautiful!
    Hugs,
    Bella

    SvarSlett
  12. titter lett rødmende innom og kan konstatere at jeg midt oppi all pussingavtrapper og malingavkjøkken har gått glipp av to innlegg hos deg :/
    Det er ikke bare bare å være effektiv - det har sine bakdeler.
    Men akkurat nå sitter jeg på min bakdel og skal bare gjøre det noen få minutter til,måtte bare innom og gi deg en stor klem og ønske deg en flott dag!!! Tulipanens dag i dag ,men det vet vel du som er en blomsterelsker uten like.Burde rett og slett bli sponset av Mestergrønn eller Interflora,så det så!Her er det ingen sponsing,så jeg må nok gå til butikken og kjøpe selv og akkurat det er planen også nå,i tillegg til tusen andre ting selvsagt!Skal bake kake med kulturmelk faktisk,ser du er lei av sjokoladekake med det under...det er det jeg også pleier å lage for det er Gubbens favoritt,men i dag tenkte jeg jeg skulle lage en krydderkake.Bare sånn for å late som om jeg er ei dugandes husmor og ikke kaster surmelken som er til overs men bruker hver en dråpe!
    Liker virkelig Cæsar kake???? *forundret* det hadde ikke glidd ned hos noen av hverken katter eller hunder her!Så utrolig skjønn den asjetten din var,tipper du er glad i den og den er en liten skatt??
    Og lysthuset ditt da,endelig en titt inn igjen!!!Og der ser jo nesten sommerlig ut med alle de fine blomstene og de fine tingen du har der.Å for en perle.Sikker på du koste deg godt mens du styrte på :))))
    Og nyyydelige bilder har du også tatt,takkf or at du deler på alt det fine rundt deg og ikke minst deg selv skjønne Camilla!!!
    Da setter jeg igang,*transformation beginning* - prøver å bli en kombinasjon av superwoman g en duracellkanin!!
    Klems klems - ha en deilig dag!
    Tove

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)