Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 14. september 2014

En liten hilsen...

Hei alle søte!
Måtte jo innom bloggen en liten tur;)
 

Så deilige dager, ja Indian summer
kalles det...
 

Litt støvlilla hos meg nå...
Skjønn farge synes jeg!
 

Har akkurat fått brev i posten om ny operasjon
i min ankel....WÆÆÆÆÆ!
Visste om at det skulle bli i høst,men det ble litt
kort varsel...
Så 25 september skal jeg innlegges og dagen
etter blir det operasjon IGJEN!!!
Denne gang skal de bare flytte et  bein fra leggen
ned i ankelen...hi,hi...
Det blir min 4 operasjon på 5 år,så:
JAAA jeg er lei av å gå med gips,slalomstøvel,krykker
osv!!!!! MEN satser på at det blir bedre!

 

Pytt pytt!
Jeg har noe stort å glede meg til rett før innleggelse!
Kjære vakre Vibekedesign kommer på besøk
til meg!!! Det GLEDES!
Vibeke var en av de første jeg ble kjent med gjennom
bloggen,jeg husker jeg holdt på å dåne når jeg
fikk min første kommentar av denne utrolige
dyktige, nydelige damen!
Og nå skal hun snart komme til oss....WÆÆÆ igjen!
Hi,hi, må jo style og pusse opp i vilden sky!
Vi skal kose oss massevis og kakle så det sikkert
holder for resten av året;)

Skal nok få til et innlegg før innleggelse!
Ha ha det rimte jo nesten;))))

Gode dager ønskes alle som titter innom!
Takk,det gjør meg glad;)

Klem på klem
Camilla
xxx

 

19 kommentarer:

  1. Har följt din bloggvän via Pinterest ett tag,
    så roligt och hitta hennes blogg tack vare dig.
    Jobbigt med operation igen, hoppas det blir
    helt bra efter den.
    Stor kram/AM

    SvarSlett
  2. Ønsker deg lykke til med operasjonen. Håper du blir helt bra igjen etter denne runden.
    De støvrosa rosene er bare sååå nydelige. Jeg liker også dem veldig godt.
    Så koselig å få besøk også da. Tenker dere kommer til å kose dere masse, og skravle
    masse som du sier. Det liker vi damer godt. Slike venninnebesøk er bare gull verdt.
    Håper du får en super uke.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Nydelige roser. Herlige farge på de.
    Du får ha lykke til med operasjonen.
    Håper alt går bra og du raskt er på bena igjen.
    Kos deg med besøk.
    Ha ei herlig ny uke :)


    SvarSlett
  4. Å kjære tid her gledes det også Camillavenn:) Nå skal vi få skravle i vei og endelig skal jeg få se nydelige deg og din vakre plass. Så er det altså oprasjontid på deg igjen....husker godt hva du gikk gjennom sist...må det bare gå bra denne gangen,varme tanker strømmer på allerede til deg.Tenk at man endelig skal få gi deg en go klem" live ":))))) Snart snakkes vi ,klem Vibeke

    SvarSlett
  5. Åååååå så gøy, tenk det. Skjønner godt du gleder deg, hun virker jo som en herlig dame. Masse lykke til med operasjonen, håper du kommer raskt på beina igjen søte vennen. Nyyydelige roser, de aller fineste synes jeg.

    Lett svimmel klem

    SvarSlett
  6. ja men altså,her veier nesten Vibeke besøket opp for ankel operasjion altså!!!! Så herlig å få besøk av henne,kan jo bare tenke meg hvordan dere kommer til å skravle,le og kose dere!!! Skulle ha vært en flue på veggen da ;))))

    Nydelig med deg med de støvrosalillaaktige fargene,mine favoritter også!!!Vet du forresten hva - jeg syn es denne operasjonen er bare bra!Bra med kort varsel = mindre tid å grue seg på!
    DU blir fortere ferdig,og slipper for eksempel å være nyoperert helt inni jula!Ser du - baaare fordeler !!!!!
    Og angående jula så har jeg faktisk begynt å tenke på den!BLe neten skremt selv,men retten og sletten skal jeg begynne med å kjøpe kalendergaver allerede nå,slik jeg slipper å kjøpe teite unødvendige ting til 10 kroner men heller kan kjøpe noe litt kjekkere smått om senn.Kanskje prøve det samme med julegaver ? Men bortsett fra det er jeg helt i sommer og hagemodus enda altså…har vært ute nesten hele dagen og beskjært og styrt i vei…tatt ned verandakassene til og med,litt vemodig det da! Bare å glede seg til neste år!

    Kjekt å se blogginnlegg også,blir jo tusen ganger kosligere når vi skriver litt mer sier nå jeg :)))

    Hold motet oppe min venn,nå gleder jeg meg for vi får vel en liten Vibekerapport????
    Kos dere,flotte damer!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder ! Og de rosene er bare SÅ nydelige! Har vært mye på Insta i det siste, men det er jo litt koseligere med blogg da ;-) Så kjekt å få besøk av Vibeke da! Hun har jo bare så mye fint! Skulle gjerne besøkt butikken hennes en gang...kos dere med besøk, og lykke til med operasjon!

    SvarSlett
  8. Så herlig at du får besøk av Vibeke da !!!!
    DET kommer til å bli gøy det !
    Beste medisin før operasjonen ...kos dere masse !
    Og masse lykke til ...
    Nydeligste bilder til å bli glad av hos deg som alltid .
    God klem fra Anne

    SvarSlett
  9. Lykke til med operasjonen, det går nok så fint så :)
    Nydelig farge på rosene :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Tvi,tvi det går så bra så,ønsker deg all mulig lykke. Flott blogger du får besøk av da,
    hun er jo bare såå flink. :) Kos dere masse.
    God klem fra Mette.

    SvarSlett
  11. Så nydelige farger, vakkert hos deg!
    Og ny operasjon, all mulig lykke til!
    Så gøy å få besøk av selveste Vibeke da, blir sikkert gøy!
    Tror jo liksom at vi er "gamle kjente"..........
    Herlige dager til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Åh din stackare...det låter inte kul med en ny operation men måste du så måste du, det kommer att bli bra ska du se! Fina bilder också, härliga färger...
    Önskar dig den bästa av veckor!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  13. Åh..nei, må du opereres igjen...huff, dette var leit å høre skjønne Camilla! Nå håper jeg dette blir siste gangen og at alt går bra..jeg krysser alle fingrene for det!! Virkelig vakre bilder du deler, skjønne blomster:) Så gøy at du får besøk av Vibeke, dere kommer sikkert til å få det kjempekoselig og har masse å prate om! Ha en fin uke og får du ikke tid til et innlegg før du drar så ønsker jeg deg masse lykke til!!
    Stor klem fra Jorunn

    SvarSlett
  14. Bare innom for å gi fra meg et lite livstegn og en stor og god nattakos <3

    SvarSlett
  15. For noen nydelige bilder!!
    Ønsker deg lykke til med operasjonen :-)

    SvarSlett
  16. I appreciate everything you have added to my knowledge base.Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer.Thanks.


    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة تسليك مجارى بجده
    شركة تنظيف فلل بجده
    شركة تنظيف بجده
    شركة تنظيف شقق ومنازل بجده
    شركة تنظيف قصور بجده
    شركة تنظيف مسابح بجده
    شركة تنظيف مساجد بجده
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بجده
    شركة جلى بلاط بجده
    شركة رش مبيدات بجده
    شركة عزل أسطح بجده
    شركة عزل وتنظيف خزانات بجده
    شركة كشف تسربات بجده
    شركة مكافحة البق بجده
    شركة مكافحة النمل الابيض بجده
    شركة مكافحة حشرات بجده
    شركة نقل وتخزين أثاث بجده
    شركة تسليك مجارى بالخبر
    شركة تنظيف بالخبر
    شركة تنظيف شقق ومنازل بالخبر
    شركة تنظيف فلل بالخبر
    شركة تنظيف قصور بالخبر
    شركة تنظيف مسابح بالخبر
    شركة تنظيف مساجد بالخبر
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بالخبر
    شركة جلى بلاط بالخبر
    شركة رش مبيدات بالخبر
    شركة عزل أسطح بالخبر
    شركة عزل وتنظيف خزانات بالخبر
    شركة كشف تسربات بالخبر
    شركة مكافحة البق بالخبر
    شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
    شركة مكافحة حشرات بالخبر
    شركة نقل وتخزين أثاث بالخبر
    شركة تسليك مجارى بالخرج

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)