Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 1. september 2014

Velkommen september...

Hei alle søte!
Ja nå var det på tide med et blogginnlegg hva??
Må bare beklage at jeg har vært en så dårlig
bloggvenn i det siste...
Mye instagram på meg ;)
 

Ser at det er SÅ mange som har "forsvunnet"
fra bloggeland den siste tiden...
MEN...Det er jo så mange skjønne mennesker
her inne, så klart jeg må prøve å holde
kontakten;)))
 

Kunne ikke motstå disse skjønne små trærene
da jeg så de:)))
Cesar kunne heller ikke motstå de
(spise,spise) den rampen!
 

Litt lyse farger hos meg for tiden,
har pyntet med lyng som jeg har plukket
og støvlilla lys...fint det også!
 

Her har rampeCesar lagt seg under et pledd,
(kansje for å skamme seg??...hi,hi).

Herlige "marsipan"roser står så flott hos oss
nå....snille darlingen kjøpte de til meg på
lørdag og DET liker vi;)))


Håper alle har det bra!
Skal titte innom dere etter hvert;)

Om du er på instagram finner du meg under:
hjemogglede


Gledelig september alle søte!

God klem
Camilla
xxx
 

15 kommentarer:

  1. hallo sniuppeluppa:)

    flotte bilder som alltid
    nei vi må ikkje glemme å blogge
    så glad jeg fant bloggen din
    klem Eli:)












    SvarSlett
  2. Ja jeg savner deg veldig her inne hvertfall...alltid så koselig å titte inn til deg, sola mi fra Bergen :) Jeg har jammen fått "kjørt"meg og har hatt mye mas om å komme meg på instagram jeg også...men nei jeg holder på mitt jeg....ho,ho og stortrives med det :) Ikke har jeg merket noe at bloggen blir mindre besøkt heller, den har heller økt med det nesten dobbelte:)))) Ønsker deg en fin dag min venn og om litt kan vi starte nedtelling......Vibeke <3

    SvarSlett
  3. Alltid så nydelige bilder hos deg skjønne Camilla. Det var på tide med et nytt blogginnlegg fra deg nå ja. Ikke ofte jeg blogger heller, men så nå at det har vært besøksrekord i august på bloggen min. Det som er så kjekt med insta er at man får mer feed back, både likes og kommentarer. På bloggen er det dårlig med feed back, det er sånn at jeg er sjeleglad om en gir en kommentar og ekstatisk om mer enn 5 har gitt lyd fra seg.

    Ønsker deg en fin dag søte du, her er det fremdeles svimmelheten som rår, er lei nå ja.

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  4. Åh alltid lika kul att kika in till dig och ditt underbara hem! Ja ibland måste bloggen få vila lite men nu tar vi nya tag eller hur?! Fina blommor du har köpt, jag måste också ta tag i den biten, allt har vissnat här hemma!
    Önskar dig en skön och mysig höstvecka...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Nå ble jeg så glad over at du var her igjen .
    Skjønner jo at jeg er den eneste som ikke er på Insta ..nesten i alle fall .
    Så godt å se de herlige bildene dine ..blir så glad !
    Så nusselige de små trærne var !!!
    Skjønne darlingen .. Men du vet ....Camilla og roser ..DET hører jo sammen !
    Ønsker deg fine høstdager og håper du snart er her igjen !
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Håper ikke alle forsvinner til Insta - og glemmer her :) godt å se deg igjen og håper folk blir lei insta og synes blogg er morsommere og bedre. Jeg har jo insta jeg også- men bloggen , ja det er den jeg bruker energi på og koser meg med.
    Nydelige roser og herlige Cesar - var koselig å se :)

    Ha det så fint

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  7. Hei Camilla! Nå er det en stund siden sist jeg var innom deg. Har vært litt lite blogging på meg i det siste, men har ikke startet med Instagram. Skjønne bilder hos deg som alltid, inspirerende start på dagen å titte innom deg! Ha en strålende dag :-)
    Klem og smil fra Berit

    SvarSlett
  8. Tror det går litt opp og ned med blogging hos noen og en hver, jeg har ikke tenkt til å slutte...men så blogger jeg ikke ofte så jeg går lei heller. Instagram har jeg prøvd og det var ikke noe for meg, har mye mer glede av å nyte bilder på blogger. Nå som høsten er her så blir det nok mer aktivitet utover på bloggene også, jeg tror ihvertfall det. Uansett så håper jeg at du fortsetter å legge ut bilder her, søte Camilla! De små trærne var flotte, såne har jeg lyst på også:)
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. So beautiful and just charming your photos are!

    SvarSlett
  10. Hei søde!!!!!
    Så koselig å titte innom deg på bloggen igjen :)
    Ditt gode humør og dine alltid vakre bilder!
    Det er ikke alltid lett å få tid til bloggen, men nå prøver jeg å våkne til liv her igjen ;)
    Er jo så lett med Instagram, men er jo noe spesielt med bloggen da!
    Gleder meg til å se mer fra deg :)
    Ha en superduper helg!!
    Stor klem fra meg ;)

    SvarSlett
  11. Jeg måtte innom søde Camilla og ønske ei knakande super helg
    før darlingen og jeg drar på romantisk helgetur. :))
    Tudeluu.
    Beste klemmen.
    Mette Johanna.

    SvarSlett
  12. Nei og Nei…shame on me!
    Innlegget ditt har gått meg hus forbi!!!
    SÅ deilig med bloggeinnlegg fra deg
    det kom et lite hipp hurra fra meg!

    Bloggerne forsvinner visst litt etter litt
    instagram er det som er "it"
    Ja takk begge deler sier jeg
    og ellers en FFF til deg!

    Smaks,klem og blippings fra meg!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  13. Hei søte deg og tusen takk for alltid så fine ord hos meg!!
    Nydelige bilder hos deg som alltid!! Jeg har en ganske stor mac så bildene kommer
    sannelig til sin rett. Det er lett å la seg rive med på insta, ja. Mye raskere å få
    følgere også:-) Bloggen tar mye tid, og jeg ble litt frustrert over at den tok tiden som jeg ville brukt på håndarbeid.
    Men nå er jeg her:-) Og jeg har savnet kontakten med mine bloggvenninner!
    Ha en fin fredagskveld, Camilla!

    Klemmer i fleng.

    SvarSlett
  14. Så koselig at det kommer et blogginnlegg fra deg :o) Jeg er også på instagram, men jeg synes faktisk det er mer stress enn glede og ikke rekker jeg å se så mye på bildene fra andre heller. Det er jo et overflod av bilder der. Men det er jo mulig å få med seg noe der selv om jeg foretrekker bloggene :o) Håper du ikke glemmer bloggen selv om det er gøy på insta og hurtig respons der :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  15. ihre dekoration ist wunderschön!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)