Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 11. november 2013

Så koselig...

Noen ganger er det såååå kjekt å hente posten!
For tenk....en skjønn gave lå der sist fredag!
Et vakkert kort, søte lysfolier og en lyspose...
Noe SÅ koselig!
Og det er jammen meg en koselig bloggvenn som
heter Bente ,med den skjønne bloggen
Loftkroken som er så snill og god og gleder andre!
Tusen takk søta,du er god ;)

 

I dag er det skikkelig innevær (igjen)!
Snøen er kommet på fjelltoppene og det er kald vind.
Kom plutselig til å tenke litt på julen....
Faktisk så er det jo ikke så lenge til det braker løs
med pynting i heimen!
Her i huset pyntes det litt tidlig i desember.
Tradisjon hos oss er at ALT blir "pelmet" ut
1 nyttårs dag....
Da skal jo Camilla ha Vårstemning...hi,hi.

Ønsker alle som titter innom en flott koselig ny uke!

Klem;)

 

24 kommentarer:

  1. Så koselig gave da....vel fortjent :)
    Kaldt og surt og ordentlig novemberstemning idag!
    Gleder meg til å pynte til jul :)
    Men er nok som deg...1.nyttårsdag ser jeg mot vår!
    Da er vi på rett side av året :)

    ha en fin uke
    Klem!

    SvarSlett
  2. Å så koslig :)))
    Nydelige ting du har fått,slikt som man blir glad av og glad i!!!!
    Her er det også skikkelig innekosevær,og dessuten en frøken som er syk her så ho mor har ikke noe valg.Koslig egentlig :) Blir liksom ikke arbeidsledig,merkelig nok! Julen synes jeg er laaangt unna men jeg har visst misforstått totalt!Ikke første gang det skjer,haha!Pørve å kose deg best mulig du også,håper formen er bra skjønne deg!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  3. Slike overraskelser er bare så koselig og jeg var også heldig å få en slik pakke i posten:-) Veldig gøy å lage disse vakre lysene. Nydelige bilder du deler. Ønsker deg en fin dag og god ny uke!

    SvarSlett
  4. Åååh så koselig gave :)
    Utrulig kjekt å finne slike herligheter i postkassa.
    Nydelige bilder som alltid <3

    Fin mandag til deg!
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  5. Å, så nydelig gave til nydelige du!!!
    Bente er ei herlig jente, som jeg også har blitt veldig glad i!
    Skjønn denne bloggverdnen!!!!

    Ha en fin dag og kose deg!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Halloen Camilla:)
    ja i dag er det innevær
    bloser jo nesten bot...
    så heldige du var
    med gave i posten
    veldig fine ting
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  7. Å så koselig :) Bente er bare GOD hun, også vet hun å glede en som fortjener det også...:)
    Her sniker julestemningen på Camilla og må bare si jeg gleder meg til du skal jule pynte og far i huset må opp på loftet igjen,ho,ho...
    Vi ses min venn,KJEMPE KLEM :)

    SvarSlett
  8. Det var en gullig bloggvän, så fina
    saker du fick. Jättefin rosa hortensia
    också.
    Ha en fin vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  9. Hun kan å glede den jenta der :) Nydelige folier- har festet 4 av de jeg fikk på lys og de andre står til dekorasjon akkurat nå.

    Ønsker deg en fin uke

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  10. Bente er bare ei fantastisk dame som liker å glede andre!!
    Nydelige lys folier du har fått og så nydelig hortensia du har:)
    Gleder meg til å pynte til jul her også men den er ute før nyttår!!
    Ønsker deg en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  11. Koselig og nydelig gave - og jeg stemmer i - Bente er av fantastisk kaliber som vet å spre glede.
    Så fint med slike oppmuntringer da :) Og du, folk mener vi er sprø her hjemme, for vi og liker å pynte tidlig - men det er så sjeldent at folk undrer seg...Selv syns jeg det er mer sjarm å ha det pyntet i desember enn langt uti januar ;) ønsker deg en flott uke. klem din vei

    SvarSlett
  12. Så koselig gave du har fått :) Skjønner godt at du ble glad for det! Jeg pynter alltid tidlig i desember, gleder meg til fylle huset med små trær, svibler og koselig pynt! He en fin uke søte snupp!! Klem klem

    SvarSlett
  13. Hihi så flott at du er lik meg der,eg må ha det ut eg då for føle at eg må renska ut og begynne på nytt men så kos å ha det pynta ferdig til 1.desember:)
    Så herlig å få gave i posten,det er kvardagsglede det virkelig❤️
    Jammen har det blåst idag,har nesten ikkje vært utenfor døra:)

    Fin kveld til skjønne deg:)
    Klem fra Lilian

    SvarSlett
  14. Så heldig du er som har fått en så flott gave.
    De lysfoliene er jo kjempefine.
    Har nesten lyst til å pynte litt til jul her
    snart. Men det er nok litt vel tidlig.
    Rekker det nok ikke før uti desember i år.
    Men så rydder jeg ikke ut før 20. dag jul heller
    som regel. Hender det blir litt før,
    Våren, ja den får vi ikke her før uti april.
    Så for den del haster det ikke å ha ut julepynten, hehe.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  15. ja, Bente er en så god og snill person <3
    nydelig gave du har fått ....og det er deg sikkert vel unt :-)
    nydelig bildet hos deg, og jeg gleder meg til du skal inspirere meg med jule pyntet hus :-)

    Jeg elsker pinnekjøtt og ja, jeg er fra Sogndal og det er julemat nr.1 der :-)
    rart det der, hvordan vi tenker på hverandre, for det var nettopp deg jeg tenkte på når jeg kjøpte den rosa julestjerna :-)

    klem tone

    SvarSlett
  16. For en koselig gave å få i posten ;-)

    Nydelige bilder du har tatt!

    Ha en riktig god kveld og en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  17. Så kjempe kos å få en så herlig gave i posten:) de kortene var bare nydelig og nostalgiske:)
    Skjønne bilder vennen:)
    Sov godt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  18. Tack för din rara hälsning, jag tycker också du har en härlig blogg och besöker dig med glädje. Tyvärr är jag inte så bra på att skicka hälsningar.
    Kram och ha en fin dag!
    Raina

    SvarSlett
  19. I appreciate everything you have added to my knowledge base.Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer.Thanks.


    شركة ركن الابداع لكافة الخدمات
    شركة تسليك مجارى بجده
    شركة تنظيف فلل بجده
    شركة تنظيف بجده
    شركة تنظيف شقق ومنازل بجده
    شركة تنظيف قصور بجده
    شركة تنظيف مسابح بجده
    شركة تنظيف مساجد بجده
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بجده
    شركة جلى بلاط بجده
    شركة رش مبيدات بجده
    شركة عزل أسطح بجده
    شركة عزل وتنظيف خزانات بجده
    شركة كشف تسربات بجده
    شركة مكافحة البق بجده
    شركة مكافحة النمل الابيض بجده
    شركة مكافحة حشرات بجده
    شركة نقل وتخزين أثاث بجده
    شركة تسليك مجارى بالخبر
    شركة تنظيف بالخبر
    شركة تنظيف شقق ومنازل بالخبر
    شركة تنظيف فلل بالخبر
    شركة تنظيف قصور بالخبر
    شركة تنظيف مسابح بالخبر
    شركة تنظيف مساجد بالخبر
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بالخبر
    شركة جلى بلاط بالخبر
    شركة رش مبيدات بالخبر
    شركة عزل أسطح بالخبر
    شركة عزل وتنظيف خزانات بالخبر
    شركة كشف تسربات بالخبر
    شركة مكافحة البق بالخبر
    شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
    شركة مكافحة حشرات بالخبر
    شركة نقل وتخزين أثاث بالخبر
    شركة تسليك مجارى بالخرج

    SvarSlett

  20. شركة نقل عفش بالدمام


    مع شركة المنزل شركة نقل اثاث بالمدينة المنورة عملية فك و تركيب العفش ستتم بمنتهي الاحترافية والسهولة
    لاعتمادنا علي افضل الفنيين و النجاريين وافضل العمالة المدربة علي تغليف و نقل العفش
    شركة المنزل شركة نقل عفش بالدمام علي اعلي مستوي من امكانيات النقل فلدينا اسطول من السيارات المجهزة
    و المصممة خصيصا لاغراض النقل و الشحن و افضل السائقين الذين علي دراية بكافة الطرق المحلية
    و الدولية للمملكة العربية السعودية


    شركة نقل اثاث بالدمام


    http://elmnzel.com/moving-furniture-dammam/

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)