Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

torsdag 21. august 2014

Sensommer



Hei alle søte!
Nå er det "småhøstlig" her og det liker jeg!
 

En koselig tid om man ikke regner vekk da!
Men sensommeren er fin enn så lenge....
 

Sitrontreet i lysthuset har vokst;)
 

Det passer bra med sitroner når man har blitt
skikkelig forkjølet!
Pyton altså....men det hører vel med på denne
årstiden...Pytt går nok snart over;)
 

Søte sensommerfarger sant??
 

Må visst ha meg en "ryddings" i mitt lille
lysthus....hi,hi lett for å bli MYE der inne;)
Men det er nå litt av sjarmen synes jeg da!


 

Herlige høstkrysantemum er kommet på plass,litt
lyng har jeg også kjøpt.

 

Litt sol, litt skyer, litt regn;)

 

1 stk pelsdott som koser seg akkurat der det
måtte passe han;)))
Helst på min pute...

 

Litt varm drikke må til!
Ha en flott helg alle sammen og
god sensommer;)))

Smil og klem
Camilla:)
 

18 kommentarer:

  1. Høsten har absolutt sin sjarm. Det er min favoritt årstid.
    Så mye å høste, tenne lys, kose seg med puslerier inne osv. Digger det.
    Font å skifte ut utepynten med høstfarger også.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei Camillamor :) så koselig å se dine fine bilder og så skjønne pelsdotten da:) han er jo bare såå deilig.
    Jeg fikk også litt influens idag men det gikk litt over nå. Her er det høst føler jeg.
    Så fin header du har. Håper dere har det fint og at skolestarten gikk fint for gutta. De er begge blitt så store og sterke og flotte. Nett som som sin tøffe far 😋
    Jeg har travelt på jobb for mine foreldre er på Island og der koser de seg veldig. Bebelskoene slengte pappa fra seg på Flesland... hehehe
    Nå får vi ikke håpe det blir askesky då. For ellers blir de vel værende der og det går jo ikke. Vi vil ha de hjem igjen snart.

    SvarSlett
  3. Åhh, dette herlige lysthuset ditt, Camilla!! Jeg er litt misunnelig på det skjønner du..hihih....Så morsomt at du har fått sitrontreet til å vokse, ikke så lett bestanding her i landet, men nå har vi jo hatt en sommer med masse sol og varme. Huff, så kjedelig med forkjølelse, du får drikke litt varm helsebringende te med sitron og honning. Ønsker deg god bedring og en flott helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Trist och bli sjuk så här i slutet på sommaren, men
    du har gulligt sällskap av Cesar. Och häftigt och
    snart kunna plocka en egenodlad citron.
    Stor kram och krya på dig/AM

    SvarSlett
  5. Så koselig det er i lysthuset ditt med masse
    fint å se på. Gøy med katteskiltet, det er nok
    Cesar stolt av hehe, søte pusekatten. :))
    Ha en flott helg og god bedring , håper ikke
    du blir verre. Takk for koselig besøk.
    God klem.
    Mette.

    SvarSlett
  6. Å det alltid godt å kikke innom deg Camilla :) Ja nå er det deilig ute, friskt og godt å holde på ute i hagen. Lysthuset ditt er jo bare en fryd og man må bare bli GLAD når man ankommer det....drømmer om å dele en kopp med deg der inne en vakker dag :))) Klemmer til deg min gode herlige venn <3

    SvarSlett
  7. Ja føler nå jeg er klar for høsten jeg også. Jammen må jeg si det var flott det sitrontreet ditt, ha ha litt større enn vårt som ble plantet av en kjerne i sommer. Nå er det ca 4 vm høyt. Det lysthuset er bare så supersjarmerende, men det har jeg vel sagt før. God bedring Camillavennen. Om du liker ingefær så synest jeg det er godt å ha i teen når man er forkjølet.

    Klem, klem

    SvarSlett
  8. Koselig å titte innom deg og alt det vakre du omgir deg med- fra Cesar til blomster og i mellom :)

    God bedring Camilla :)

    Ha det så fint

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  9. liker høsten jeg også
    glad for alle 4 årstider jeg
    koselig og fint som alltid
    hos deg
    herlige farger
    god bedring søte deg Camilla
    klem Eli:)

    SvarSlett
  10. Härliga bilder...ja nog är hösten härlig och man får lite ny inspiration till att börja fixa lite inomhus!
    Åhh din söta katt, vilka ögon!
    Önskar dig en skön och mysig helg,
    Titti

    SvarSlett
  11. Skjønne sensommerbilder hos deg Camilla :)
    Vi får holde på sommeren litt ennå, selv om man unektelig merker at høsten sniker seg på!!
    Forkjølelsen er jo også et typisk tegn....blææææh..
    God bedring og god helg !
    Klem

    SvarSlett
  12. Så skjønne sensommerbilder du viser .
    Er så betatt av lysthuset ditt jeg ..både inni og utenfor ...
    tenker du koser deg der ja .
    Uff ja .. de basillene ..har slått meg og ut noen dager nå , men er på bedringens vei,
    Vi får ta høsten som den kommer ..er jo koselig med masse levende lys og mørkere kvelder .
    Så får vi mimre og tenke på alle de gode sommerminnene .
    God helg Camilla !
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  13. Bildene fra hjemmet deres er akkurat som deg - Varmt, frodig og vakkert Camilla!
    Merker jeg sitter og smiler når jeg er "på besøk " hos deg!

    Klemifleng;)

    SvarSlett
  14. Hein skjønne!!!
    At det er fullt det liker vi, også har du jo så mye fint.
    Det kan da ikke lukkes inne i et skap!!!!
    Håper du er bedre av forkjølelsen.
    I dag er det litt kaldt å ha døren oppe i butikken.
    Så snart må varmepumpe på, og kundene må selv lukke opp døren.

    I kveld begynner jakten på kjærligheten, og skal vi danse er også i gang!
    Da er høsten her!!! til STOR glede for meg, og fortvilelse for min kjære.....

    I helgen har vi kosa oss på messa. Stian har vært med, vi har bestilt inn så mange fine varer,
    og kosa oss med nydelig middag. Det er bare en gang i året vi to er på tur sammen.
    Så det setter jeg litt ekstra pris på!!!

    Ha en fin mandag!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  15. Hei Camilla:)
    Du koser deg i dine vakre omgivelser..og pynter så flott rundt deg:)
    Håper forkjølelsen går over ...fort..fort:)
    Take care:))

    SvarSlett
  16. Sommeren går ut av døra, og høsten kommer inn.
    Og vi koser oss som bare det.
    Hver årstid sin sharm, og hos deg er det jo bare sååå koselig.

    Stikk gjerne innom hos meg hvis du har lyst til å være med på give awayen min.

    God helg :)

    SvarSlett
  17. Nydelige farger og vakre bilder! Og du...så gøy og dekorativt med sitrontre ;-)

    Håper forkjølelsen har gått over - og at formen din er bedre!

    Ønsker deg en super uke!

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)