Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 26. januar 2014

Endelig...

Ja endelig har en god gammel løveblomsterpotte
kommet i hus...
 

Var så heldig å finne denne herlige skatten
fra Egersund hos Nostalgias uthus.


Et utrolig koselig og vakkert uthus, med massevis
av gamle herlige skatter!
Deilig kaffe og kake på loftet i en herlig atmosfære ;)

 

Har lenge ønsket meg en slik løvepotte...
 

Med et ekte LØVEBRØØØØL
ønsker jeg ALLE en flott dag!

Smil, BRØØØL og klem
Camilla.
 

14 kommentarer:

  1. Jättefin kruka med lejon på, har aldrig
    sett någon sån förut. Fint med pärlhyacinter
    i den också. Och jättesöt liten hund som
    sitter framför krukan.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. Lekker løvepotte!..og med vårløker oppi..ja da er det en suksess:)
    God "søndags-brøl" til deg:))..huff det høres da ikke bra ut..jeg får heller si..søndags-smil:))

    SvarSlett
  3. Veldig fin den gamle blomsterpotten og så flotte bilder du har tatt! Den lille bulldoggen som sitter på en pute har jeg maken til, men min hund er brun:)

    Ha en fin søndag, skjønne Camilla!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Så herlig potte :) den skjønner jeg veldig godt at du er glad for. Nydelig med perleblomstene.

    Ønsker deg en nydelig uke

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  5. Hei på deg søte Camilla:)
    NYDELIGE MIN MAMMA PÅ 86ÅR
    HAR NOEN SÅNNE ETTER SIN MOR
    SOM JEG HÅPER JEG FÅR....
    Å SÅ PERLEBLOMSTER OPPI DA<3
    NYDELIGE BILDER
    NYT DAGEN DU SØTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Hahaha,ja dere pleier å brøle i Bergen (måtte bare!)
    Ikke bare har du fått deg Løvepotte,men jammen perliser også!!!!Dobbelt lykke!!!!
    Vet du hva,jeg har tre etg uthus jeg - du kan vel sånn ca tenke deg hva jeg fantaserer om,Hihi ;)
    Nostalgisk uthus høres ut som en kjempekoslig butikk full av atmosfære slik jeg liker dem!KOSLIG MED SLIKE BUTIKKBESØK! Her har det vært lite butikker i helgen,bortsett fra i går når vi henta kidsa's spillesofa (referert til som vederstyggeligheten fra min side).Så i dag har jeg prøvd å lage det litt tøft nedi gangen = kjellerstue nå - ikke helt enkelt for den sofa-saken er enorm men etterhvert skal det vel bli til å leve med.Må male en brannmur samt noen møbler så tenker jeg ;)) Gubben holdt på å keepere av skam da jeg ba han stoppe bilen i veigrøfta da vi kjørte hjem - kjerringa hoppet ut og plukket med seg en kabeltrommel...skal prøve å lage det litt tøffere til ungdommen og ikke la kjerringsmaken min dominere der også!
    Hmmm...litt snurt for det kke er flere episoder av Frk.Frimann,det var då koslig,og det behøvde vel ikke slutte slik vel????Jaja,finner vel noe annet å flane på!

    Toveklemmer :)

    SvarSlett
  7. Neiman sååå heldig du har vært :) Virkelig flott var den min venn og ekstra fin med de skjønne små løker....
    Her har vi nettopp feiret vår 19 åring i huset og boller og kake og brus er inntatt i store mengder ...:)Fin kveld til deg Camilla !Klem

    SvarSlett
  8. Å herlighet så fin løvepotte...
    Husker vi hadde sånne i mitt barndomshjem..men sukk ..hvor ble de av ...
    Ikke alt jeg hadde øynene åpne for da dessverre....
    Men nå kan jeg nyte den hos deg med de nyyyydeligste perleblomstene i .
    Allerede ny uke ...måtte den bli helt fortryllende for deg !
    Gode klemmer fra Anne

    SvarSlett
  9. Så fiin - dette får meg til å tenke på min kjære bestemor.
    Husker ho hadde slike potter i vinduskarmen.

    Fin søndagskveld ti deg!
    klem fra Jorill

    SvarSlett
  10. Nydelig potte med de herligste muscata (?) ok - perleblomster. Måtte prøve meg på latin:) Det var sikkert feil. Mine foreldre har slike potter hjemme. De er gamle og så koselige. Heldig du var!
    Neste uke skal jeg kjøpe inn perleblomster. Et must på denne tiden:)
    Ønsker deg en god uke.
    Godklem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Veldig fin løvepotte også perleblomster da,det har ikke
    kommet hit enda. :)) Ønsker deg en herlig ny uke.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  12. Så lekker! Passet perfekt inn hos deg. Akkurat nå tro jeg ikke jeg har løvepotter, men det har vært noen oppigjennom årene. Delikat med gulldekor!
    Løkblomstene spirer her også, ingen perleblomster, men både liljer og hyasinter. Nå begynner det å dufte ganske sterkt i stuen, så det spørs om jeg må flytte noen til et annet rom. Kan bli litt too much med slike dufter, de er jo ganske sterke. ;)

    Ha en skjønn søndag kveld, søte deg!
    Nå skal det redigeres bilder fra Gave & Interiørmessen her på kontoret. Noe av det kommer nok på bloggen også.

    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Er det kommet perleblomst i butikkene hos deg? Må ut og ta en titt jeg også denne uka:-) Jeg bare elsker perleblomster! Ha en fin og koselig søndagskveld. Klem fra Berit

    SvarSlett
  14. Heisann.
    Så heldig du var som fikk tak i den flotte løvepotten. Jeg jakter selv på slike men det er vanskelige å finne, så jeg har kjøpt et par i en moderne versjon. :-)
    Ha en flott mandag.
    Hilsen Eline.

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)