Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 23. april 2014

Min dag i dag...

Noen dager er gøyere enn andre!
Og i DAG er en slik dag;)
 

De som kjenner meg vet at jeg ELSKER
blomster OG å ha BURSDAG!
 

I dag er jeg 41 ;)
 

Jeg har fått en fantastisk vakker gave!
Ja, denne herlige døren fra Nederland!

 

Victor kaller den for" Musketerdøren" og jeg
kan jo være enig....
Så da er det jo bare å drømme om vakre slott:)

 

40 roser fikk jeg også...
De har jeg dillet runt om slik at det blir
en slags helhet.
 

Tusen takk mine kjære gutter!
Dere er SÅ snille med meg...
 

Solen titter inn og fuglene synger
(bursdag sangen)

Det er MIN dag i dag!
Jeg deler dagen med min snille bror
Trond som også har bursdag i dag;)
Da jeg ble født var han 3 år og fikk MEG
i gave...(kan man ønske seg noe mer?)
Ha,ha,haaaa!

Ønsker alle en fin dag,
selv om det er MIN dag;)

Bursdagsklemmer fra
Camilla;)



 

29 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med dagen, søte Camilla!! 41 år er ingen alder, du ser forresten mye yngre ut enn 41 år....jeg kunne ha vært moren din om jeg hadde vært veldig tidlig ute..hehe...

    Fyyyy søren....den døren var nyyyydelig, nesten så jeg besvimer av synet!! Den passet kjempefint inn hos dere, så heldig du var som fikk så flott gave!! Vakre bilder du har tatt!

    Nyt dagen og kos den masse!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 41 års dagen.
    40 årene er ei flott tid.
    Herlig å ha en overflod av blomster å dandere rundt.
    Kos deg med dagen og alle de flotte rosene. :)

    SvarSlett
  3. Til lykke! Hav en dejlig dag :-)

    SvarSlett
  4. Hei søte deg! Gratulerer med dagen til en av de flotteste damene i blogglandia ;) Bursdag er alltid gøy, det blir man ikke for stor til! Du har jo fått de herligste gaver! Håper dagen blir helt fantastisk :-) Stor klem fra meg!!

    SvarSlett
  5. GRATULERER MED DAGEN HÅPER DEN BLIR KJEMPEFIN
    OG AT FÅ MASSE FINT:)
    WOW FOR EI DØR
    DEN SKULLE JEG GJERNE OGSÅ HAT
    PASSE PERFEKT HOS DEG
    NYDELIGE BILDER
    KOS DEG
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen nok en gang søte snupp!!!!!!!!!!!
    Wow,den døren er FANTASTISK!Og passer helt perfekt inn hos deg - det ble sååå fint og med Camillas blomsterdandering i fremkant så…dån altså!!!!SÅ heldig du er,men jammen er det deg vel unt!!!!!!!!!!!!!! Kos deg i dag,bli enda mer bortskjemt,nyt dagen og feir deg selv - det har du all grunn til for du er bare herlig!!!!
    Hurra for Camilla,og den døren kommer til å gjøre meg søvnløs i natt altså….
    hisl gemalen og si han er superflink!
    Og spør når han kan kurse Gubben ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. Camilla og de Tre Musketerer.hihi ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Som jeg skulle sagt det selv snupp :)))
      ❤❤❤

      Slett
  8. Hipp hurraaaa for deg Camilla :-):-)
    Ønsker deg alt godt ♡♡♡♡
    Du er bare TOPP , hihi det rimet litt :-D
    Den døra var bare helt heeerlig, for et funn.Passer perfekt inn hos deg :-) :-)

    Kos deg og nyt dagen din ♡

    Klemmmmm
    Bente

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med dagen, Camilla! :-) 3 ganger hipp hurra for deg!
    Og du for en nydelig dør du har fått!! Sukk - den var skikkelig fin!
    Beklager jeg ikke har fått besøkt bloggen din i det siste. Helt uforskyldt har vi vært uten nett hele påsken.
    Håper du får en super duper fin ettermiddag og kveld.

    God bursdagsklem fra Hjørdis

    SvarSlett
  10. Hipp hipp hurra, grattis Camilla. Hoppas du
    får en alldeles underbar dag. Dörren är så
    fin, vilken lyckad present.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  11. Ja jeg sier det igjen her også jeg : Hipp hurra for deg min gode venn:))Og FOR en gave du har fått,ja de gutta er bare helt spesielle altså...men så har de jo bare en vakker og god kone og mamma også da...som kun fortjener det beste:)
    Fortsatt strålende dag til deg bursdagsjenta,KLEM

    SvarSlett
  12. Åå hei og hå så flott dør . Besvim altså.
    Og hurra hurra for bursdagsbarnet . Så flotte roser fra dine gutter . De er så snille og gode. Eg gleder meg såå til å komme til deg. Treffe deg og dine skjønne venninner. Og så får jeg se og TA på den flotte døren. Hurra hurra
    Kos deg videre min venn og nyt bursdagen din og sola som skinner på dei hei hei klem fra mei

    SvarSlett
  13. Gratulerer!!...og FOR en flott gave!...bittelitt misunnelig her jeg sitter og beundrer gaven din...råååflott er den!!
    Kos deg og nyt dagen:))

    SvarSlett
  14. Gratulerer med dagen din, unge, flotte dame :)
    La gutta stelle ekstra godt med deg i dag <3
    Klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse med dagen herlige Camilla.
    41 år ung, det er bare starten. Flotte gaver du har fått.
    Ønsker deg en super kveld.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  16. GRATULERER MED DAGEN CAMILLA!!!:)
    Det er klart at fuglene synger for deg:)
    Så utrolig fin dør du har fått i gave!! Den passet så fantastisk fint i stua. Nyyydelig var den:)
    Hyggelig at du blir satt pris på. Det er alltid godt og ikke alltid en selvfølge. Du har en herlig mann og noen flotte gutter:)
    Kos deg videre på dagen din!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  17. Gratulerer med dagen din, nydelige bilder, og nydelige blomster. Lekker dør, nydelig gave. Ha en fortsatt fin kveld, og kos deg. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  18. GRATULERER så masse med dagen! Håper du har hatt en strålende bursdagsfeiring :-) Så deilig når man har noen rundt seg som viser at de setter pris på deg og er glad i deg :-) Nydelig dør du har fått da!!!! Bursdagsklem til deg :-)

    SvarSlett
  19. Hipp hurra for skjønne deg🌹
    Gratulerer med flott bursdag og nydeligste presang.
    Ja gutta kan det de ...heldige deg .
    Kos deg og husk du er i den beste alder .
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  20. Koselig blogg du har skjønne tante Milla!og så for en nydelig dør, den var flott:)god klem fra Kristine

    SvarSlett
  21. Koselig blogg du har skjønne tante Milla!og så for en nydelig dør, den var flott:)god klem fra Kristine

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååå tusen takk kjære Kristine ❤
      Ble glad !
      Nattaklem fra din unge tante;)

      Slett
  22. Gratulerer så masse med dagen som var i går:)
    Det er en fin dag å ha bursdag på:) min sønn var 21 år i går:)
    Du er jo bare verdens vakreste og for noen utrolig vakre bilder du viser:) dette er jo bare helt deg:)
    Håper du hadde en herlig dag med masse kos:)

    Har vært uten nett noen dager, da kabelen ble gravd over nå som vi graver rundt hele huset, så uten TV og nett og det var ikke det gutta i huset ble mest fornøyd med......men sånn skjer også er jeg stressa om dagen, ser ikke ut her og skal ha knfirmasjon neste helg så er så mye.....men alt ordner seg nok...
    Ønsker deg en strålende helg:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  23. Gratulerer kjempemye med dagen! 41 år er vel helt passe? For en gave du har fått, helt super! Håper du hadde en flott dag i går!
    Stor klem fra Signe.

    SvarSlett
  24. Gratulerer så massemed overstått skjønneste Camilla,slett ingen alder det:))
    Rekner med du blei satt stor pris på!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  25. Hei "gamla" - har du feiret fra deg nå??? Tror jeg hadde feiret enda jeg,om jeg hadde fått en slik dør,hoho!!!
    Men du…så utrolig artig at den lille pakken min klarte å komme frem akkurat på bursdagen din da - skal ikke være tøff i trynet og lyve på meg at det var iskald beregning,for jeg visst jo ikke at du hadde bursdag!!!! >VIlle bare sende en liten overraskelse for å si jeg setter pris på deg!!!!! :)
    Men det var jo perfect timing da,den skal jeg ha,haha ;))))
    Sitter og her helt kaputtski etter litt vedstabling,måtte bare ha meg noen minutt på rompen før jeg begynner å rydde og vaske huset til helgen.Skal bli godt med en vanlig,deilig fredag :))))
    Håper det er fint med deg snuppelupp - nyt dagen!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  26. Kjære skjønne nydelige du!!!
    Har du hatt bursdag du da!!!!
    GRATULERER SÅ MYE med 41 års dagen din!!!!
    Jeg ser og leser at den var fin!!!!!
    Nydelig dør, og skjønne roser akkurat som deg!!!

    STOR forsinket bursdagsklem fra meg til deg <3

    SvarSlett
  27. Vel overstått bursdag Camilla! Nydelig den døren du! :) Fin 1 mai til deg! :)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)