Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 20. juli 2014

Sommer sommer sommer...

Hei alle søte!
Blir en stund mellom hvert innlegg nå...
 

Det er jo sommer og utetid;)
SÅ varmt for tiden og skikkelig sommervær.

 

Fikk besøk av en søt sommerfugl her om dagen.
 

Det blomstrer i min lille hage og DET liker jeg!
 

Casper og Victor koser seg i sjøen.
 


Moooooo....
 

I år har jeg sett massevis av humler og bier,
og DET er jo bra!
 

En padde på veien traff vi også:)
Bildet er tatt med mobilen en sein kveld,
ville ikke skremme søten med blitz ;)
 

Selv om jeg ikke er en så god bloggvenn
akkurat nå....Så kommer jeg sterkere tilbake
til høsten tenker jeg;)
Er å finne på Instagram også.
Hjemogglede heter jeg der.

Håper alle har det fint.
Take care så sees vi plutselig;)

God klem
Camilla
xxx
 

9 kommentarer:

  1. Härligt och blanda lite trädgård med
    badande, det är ett otroligt sommarväder
    vi fått. Vackra bilder på fjärilen.
    Stor kram/AM

    SvarSlett
  2. Ååååå nei nå var det godt å se noen flotte bilder fra Camilla`n min igjen...du har virkelig vært savnet skal du vite <3 Håper du har noen bilder fra ferien deres til Sopot etthvert her inne også, er så mange som sier det er sååå vakkert der :) Gleder meg til å se deg mere her inne etterhvert min venn,klemmer med SOL på til deg og dine !

    SvarSlett
  3. Ja en må kose seg i sommervarmen.
    Det er skikkelig herlig nå.
    Mange koselige sommerbilder hos deg.
    Ha en fortsatt velsignet god sommer :)

    SvarSlett
  4. Hei Hei på deg vennen!!!

    Håper du har fine dager og koser deg!!!
    Jeg har ferie, og nyter sydenferie i eget land!!!
    Helt herlig med over 30`på land og mange og 20 i vann!!!

    Dagene tilbringes på stranda og i båten vår!
    Vi har hatt en deilig tur til Danmark også.
    Og selv om jeg begynner på jobb igjen til uka,
    skal jeg bare jobbe litt nå og da, frem til ungene begynner på skolen igjen.

    Formen er grei, og prøvene fine!

    Ha en god sommernatt!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Hei søde snupp,her var mang en blomsterknupp!
    Flotte gutter og langhåret ku…inspirert av mine hunder du???
    Sommerfugl så nydelig og fin,
    og frosken da i hpånden din!
    Du har blitt helt dyrisk ser det ut til,
    og det er jo greit tenker jeg med et smil!
    Håper du koser deg på landet og har deilige dage
    jeg løper rundt i min ruskete hage
    men måtte ha en pause nå - en slik varme at jeg ville forgå!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. Beautiful, beautiful, beautiful!
    Love your summer!
    Elisabeth

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Sukk og atter sukk for noen vakre bilder og padda blir nok også til en vakker prins eller prinsesse med et lite suss :-)

    SvarSlett
  9. hei på deg søta:)
    så masse fint å titte på
    så bra dere koser dere
    så gøy å følle deg på
    instagram også
    klem Eli:)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)