Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

tirsdag 17. juli 2012

Gøy på landet-del 2

I dag blir det litt flere bilder fra vår tur på "Landet".
Denne gang tar vi turen til landstedet til min svigerinne
med familie,på Hisarøy i Gulen kommune.

Dette er landstedet.....vi kaller det for Farmen,
se og nyt.....!
Sist innlegg var det med et bilde av en frosk,og jeg
glemte helt å si at det var Casper som fant den og
som holdt den opp til sin pysete mor som skulle ta bilde
av den før den hoppet videre......

Her er skjønne Gimli....så snill og god!
Nydelig utsikt....

Her prøver gutta liggestoler.

Det er bare så vakkert her......sukk....
Vi må med båt for å komme hit og det er jo litt av sjarmen!


Fra stuevinduet......

Fantastisk lysekrone fra gamledager kan vi jo like!



Akkurat denne dagen vi besøkte øyen,var den
årlige bazaren på det gamle skolehuset.
Det måtte vi jo få med oss og jammen hadde vi det gøy!

Hele 4 runder med åresalg 120 premier,
pølser,rømmegrøt,kaffe og kaker.
Ringspill,spikerslåing,pilkast,hesteskokasting.
Ja,4 timer gikk fort og gutta satt som lys og
passet på årene sine.....det ble premier:
Kopp,fiskekrok,raggsokker,og rosa håndkle(jippi).
Casper kom på 2 plass i spikerslåing og ringspill.
Victor lå lenge an til å vinne 3 plassen på ringspill,
heldigvis slo søskenkjærligheten til og han fikk
premien til broren,så nå har begge gutta make glass
inngravert:HISARØY 2012.




På hjemveien fikk vi haik med traktor....Yeei!
Her er vi på vei ned til båten igjen.






Litt fiske ble det også tid til,men det var bare kusine Iselin
og tante May-Sissel som fikk fisk!
Spennende var det uansett...


Tusen takk for en drømme dag hos dere
på Farmen og på bazar!


Ønsker alle som er innom
en solfin dag!


Smil og klem
Camilla.

22 kommentarer:

  1. Så artig med blogginnlegg fra farmen :-)
    Det var så hyggelig å ha dere og vi snakkes snart igjen. Fine bilder, men det er jo ingen bombe. Det er så flott alt du tar bilde av.
    Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen,
      Tusen takk kjære Svigerinne!
      Ja som du ser er det mange som liker farmen.....
      Ikke så rart for det er bare såååå vakkert så vakkert.
      Snakkes snart.

      Klemmer.

      Slett
  2. Gøy på landet gøy på landet,sånt no ha ke vi i by'n,er noko sant i den sangen ja:)så herligt å nyte livet på landet,nydelige bilder:)Herligt å ta dei opplevelsene med seg:)

    Nyt resten av dagen!

    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder igjen og det er jo så koselig å være på landet:)
    Så avslappende og den friheten man har;) Nydelige bilder!
    Ha en fin dag videre!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei SnilleCamilla. ååwwwhhh aå koselig inlegg igjen fra landet.
    Kan kjenne gleden her og nå hvordan dere hadde det der.
    Bazar og masse fine oppleveleser. Og så DEN store fisken da.
    Og Casper er virkelig tøff som turte å holde den ekkle frosken. Jeg har lurt lenge på det nemlig... Hvem sin hånd var det har jeg tenkt.

    Pappa hilser til deg og sier takk for koselig Bebel-hilsen.
    Vi er nettop kommet hjem etter enda en "svart"dag.. hoho..

    Og nå skal jeg treffe 2 vennninner i byen som jeg ikke har sett på en stund.
    Jeg savner deg masse nå Camillamor. Og jeg håper vi treffes snart. Og Henry.

    Og så glemte jeg å si forrige gang... OH MY GAD FOR EN NYDELIG HEADER..... Besvim og Dån. såå fin.
    svart sverteklem fra meg.:)

    SvarSlett
  5. Å SUKK FOR ET PARADIS DETTE VAR DA!!!
    GODE SOMMER MINNER FOR STORE OG SMÅ.
    DEN LYSEKRUNA KUNNE JEG GJORT MASSE FOR...
    BILDENE DINE ER SÅ LEVENDE OG FINE:)
    HER MELLER DEI HELDIGVIS SOL I MÅRO :))HÅPER DE SAMME FOR DERE OGSÅ:))
    TAKK FOR TITTEN KLEMMER FRA Eli:))

    SvarSlett
  6. BE SVIM...!! FOR et sted!! Husker at du har fortalt om dette stedet, der dere må i båt... Kan ikke tro det er sant nesten... Tenk for et sted... Jeg hadde måttet begynne å jobbe i Nordsjøen, slik at jeg hadde 4 uker fri og kunne være her halve året om jeg hadde hatt et slikt sted... ;)
    Så fint hus, så fin låve, så fint lite hus med lange bein... ;) Naturen og stedet er jo en perle...!
    Nå går jeg og politiet og tømmer resten av butikken...
    Snakkes vi!!
    Klem + klyp + knus Henriette

    SvarSlett
  7. Fantastisk sjarmerende plass, herlige bilder :-)
    Ønsker deg en fin kveld, klem Anita

    SvarSlett
  8. Med et smil om munnen sitter man bare nyter disse bildene:))))))
    Digger at dette har gledet gutta så stort...langt vekk fra alle (dyre) fornøyelsesparker... Å finne glede i alt dette er bare nydelig. Barn har godt av å oppleve slikt som du har tatt de med på Camilla:)


    Fortsatt strålende kveld til deg:)KLEM PÅ KLEM!!:)

    SvarSlett
  9. Så vidunderlig! Fantastisk natur og massevis med sjarm! Kan forstå at dere trives her!
    Klem!

    SvarSlett
  10. Heiii vennen

    Ble så glad du dukket opp ♥
    Jammen har vi vært på vakre plasser begge to :))
    Virkelig vakkert Camilla :)
    Headeren din er sååå fin,love it ♥

    Klemmmm til nydeligste du som gjør meg så glad :)

    SvarSlett
  11. For et nydelig sted, ikke vanskelig å skjønne at dere hadde det fint der nei! :)

    SvarSlett
  12. For et vakkert sted!
    Gratulerer med 2 plass og nesten 3 plass til gutta.
    Og hipp hurra for søsken kjærlighet ;)

    Tusen takk for alle søte ord du legger igjen inne hos meg. Det varmer :)
    Vi hadde en halv romantisk feiring av 5 års dagen vår, men skal feire mer (uten barn) til lørdag!
    Gleder meg! :)

    SvarSlett
  13. Åhh dette var gøy! Tenk å sitte her i min egen stue og oppleve "barndommens" sommer :) For dette er nettopp det jeg forbinder med sommer. Og så basar da :)
    Og kjekkest av alt er jo at du er så flink å forevige slike gode opplevelser.
    Da kan dere mimre og kose dere og så blir det dobbel glede.
    Tusen takk for koselig hilsen nedforbi :)så kjekt.
    Beste hilsen fra Britt

    SvarSlett
  14. Ja,dette var gøy Britt!
    Tenk det var god gammeldags bazar og det har jeg ikke vært på
    siden jeg var 10 år!
    Jeg satt og smilte og koste meg skikkelig og gutta syns det var kjempekjekt.

    Så bra at du koste deg her på bloggen.
    Tusen takk for dine alltid så skjønne kommentarer!
    God uke til deg.
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  15. Hei skjønne Camilla!
    Først og fremst - jeg er helt enig med deg. Vi som er så glade i søtt er jo bare usedvanlig søte da:) Thihihi... Så må jeg si at jeg ble veeeldig misunnelig på dere som fikk denne turen. For et fantastisk flott sted og for en utsikt! *drømme, drømme* Kan tenke meg dere koste dere masse ja. Mange koselige bilder. Den turen hadde i hvert fall jeg levd lenge på:)
    Håper du har en like sprudlende kveld kjære venn.
    God klem fra meg!

    SvarSlett
  16. Hei Camilla :)
    Tusen takk for alltid så koselig
    ord på bloggen min, du er bare så
    god ღ Fantastiske flotte bilder du
    deler med oss her - ser ut som dere
    har det fint :) Norge er et flott
    land... Ønsker deg en fortsatt fin
    uke og sommer :)) Klem fra Mette

    SvarSlett
  17. Så mange nydelige bilder du viser, artig å se.

    Tusen takk for koselige ord fra deg!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  18. Kjære Camilla, for noen nydelige feriebilder! Fantastisk idylliske steder og bildene dine formidler stemningen. Jeg har dårlig samvittighet for å ikke ha lagt igjen hilsner på en stund. Helsa henger ikke med og energien rekker kun til hverdagslige ting. Jeg har vært innom å kikket, men bloggingen har vært som å bestige et stort fjell.

    Blir alltid glad av å titte innom deg og dine skjønne hilsner inne hos meg setter jeg stor pris på. Godt å vite man er savnet! :-)

    Kos deg masse disse feriedagene! Og jeg er alltid innom om jeg er litt treg noen ganger med å legge igjen spor! :-)

    SvarSlett
  19. Måtte innom med en klem ♥

    Bentevenn

    SvarSlett
  20. Hei Camilla
    Nydelig blogg, helt i min stil ;-))) koste meg skikkelig med sommer bildene dine. Jeg er Oslo-jente men hadde mine besteforeldre på Sotra og der tilbrakte jeg alle mine barndomssomre. Jeg ble helt varm om hjerte da jeg så bildene. Takk for titten og for mange fine bilder og nydelig blogg.

    SvarSlett
  21. Hei Vesla!
    Så koselig du liker bloggen min og så fint at du fikk gode minner fra "landet".
    Sotra har jo så mange fine plasser!

    Ønsker deg en god lørdag!
    Klem Camilla.

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)