Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 23. juli 2012

Innekosedag!

Hei igjen!
I dag ligger tåken tett og regnet pøser ned hos oss!
Da må vi finne på noe koselig.....
I dag trengte jeg ikke finne på noe selv,for min
mamma ringte og sa at hun og min pappa
ville komme på formiddagsbesøk!
Så da var det bare å hive seg rundt og lage eplepai,
Casper løp bort på butikken for å kjøpe is,og deilig
waleskringle hadde mamma og pappa
med seg!
Vi hadde en koselig stund rundt bordet.


Måtte bare ta noen bilder av skjønningen vår.
Han deiget seg i sofaen,mens regnet trommet på taket!
Litt av et liv de har disse kattene....

Nå i kveld har jeg hatt meg en liten kosestund alene
i lysthuset....Er så koselig når det regner ute og
jeg sitter tørr inne med alle mine ting og tang.

I kveld måtte jeg tenne litt lys.....
Fikk nesten høstfølelse allerede...
Koselig var det å sitte der for meg selv,se i et blad,
høre regnet dryppe og tenke over så heldig jeg er!

Godt og viktig å sette pris på livet....
Være glad for det vi har,glede oss med andre!
Kose oss sammen,som i dag!



Ønsker alle dere som er på besøk
hos meg, en koselig ukestart.
Smil og vær glad!

Klem fra meg!


23 kommentarer:

  1. Tusen takk,ja jeg har bursda;) kom nok ikke helt klart fram.. Men dere har jammen koset dere og i dag! For noen nydelige bilder du viser, og kakene så så gode ut! Ja det er viktig å kose seg, og jeg har brent lys og vært litt i høststemning i to dager nå.. Gratulere med overstått bryllupsdag! Du var en nydelig brud:)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder som alltid og det hørtes ut som en kjempe koselig dag :)
    Og lysthuset skulle jeg gjerne hatt asså...misunner deg det, kos deg med god samvittighet der :)
    Gratulere så mye med bryllupsdagen på etterskudd og beklager at ikke jeg har vært så flink til å kommentere i det siste men skal bli mye flinkere fremover nå asså :)
    Ha en nydelig kveld, Camilla :)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei Camilla!
    Hvilken herlig dag du har hatt :)
    Ble ganske så sjesken av av å se de lekre kakene dere har kost dere med!
    Koselig dekket bord, herlig med besøk og kos i inneværet ;)
    Det er så flott i lysthuset ditt...tenker du slapper av og nyter her ja!
    Takk for din fine hilsen til meg, gjør meg så glad!
    Fin ny uke til deg!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  4. Så flott dag du har hatt......Deilige kaker.
    Kjempe koselig i lysthuset ditt

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott at me kan kose oss når regnet bare vil være her,så deiligt den maten der,blei sulten eg:))
    Du har det så koseligt i lysthuset ditt,godt å trekke seg litt bort og kose seg litt åleine:))
    Herlig lesing og vakre bilder:)
    Fine nye veke til deg søta:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Du har det bare såå kos hjemme med deg,heldig de som får komme på formiddagskaffe til deg ♥ Deilige kaker,nam
    Hadde vi hatt flat tomt hadde jeg hatt et lysthus i hagen garantert.Det er noe av den mest koselige oppfinnelse tror jeg ♥
    Nydelig :)

    Masse klemmer tilbake med vaniljesaus på ;)hi hi

    SvarSlett
  7. Hei kjære Camilla:)Man får bare den beste følelsen av å besøke slike innlegg som dette på bloggen din:)Nydelig kake,blomster og levende lys i lysthuset ditt,ALT som jeg kan like:) Ja man har virkelig godt av å reflektere litt over livet innimellom (man skulle vært flinkere til det..)å sette pris på det liv man har.Skap deg fortsatt en vakker uke !

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  8. Ååå dån så koselig.
    Så gode kaker og sånn du har laget. Kjempekoselig med besøk på en sånn høstdag som idag.
    Ja det var en god ide å sette seg ned i lysthuset og kose seg og filosofere litt over livet...
    Det var godt å se lillepusen igjen og no . Var så lenge siden vi har sett han no. Ja den har virkelig et godt liv, uten en eneste bekymring.
    Her er det kveld nå, jeg koser meg med bloggen etter å ha lest eventyr for Malin og Yasmin. Yasmin forlangte at Malin og skulle høre på.. hihi.. Så Malin måtte sitte der hun og. Ja det er godt når søstrene er bestevenner.

    Jeg ønsker dg en fin uke kjære Camilla, kos deg med gutta og blomstene.:)
    Klem Margareth

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder fra lysthuset, der har du det koselig, det ser jeg. :) Flott med alle de vakre pellisene. :) Likte veldig godt stemningen i bildene dine.

    SvarSlett
  10. Å NAMMM!!! dine bakverk ser alltid helt fortryllendes ut <3
    så deiligt med en liten stunn uti lysthuset,stemningen er til å dåne av !!!klemmer fra Eli:))

    SvarSlett
  11. Ååhh du kjæreste! Herlighet så du frister! :) Smaskens sier jeg bare :P Jeg tror jeg spiser alt for lite kaker..
    Så kjempekoselig med formiddagsbesøk av Mor og far <3 Så skjønne foreldre du har! Det er viktig å sette pris på disse gode stundene med familien og det gjør du til fulle.
    Jeg kan fornemme den herlige og rolige stemmningen i lysthuset ditt..så deilig å ha et sted for seg selv til å slappe av sammen med blomstene:) Den søte katten, smelter mitt hjerte <3 Så skjønne buketter du har laget. Bildene er bare nyydelige. Ønsker deg en herlig tirsdag. God klem fra Ellen

    SvarSlett
  12. Ja vi må jammen kose oss her i "høstværet" om dagene!!
    Ser ut som om du og dine har hatt en herlig dag,og det må jo være så deilig å sitte i deet fantastiske lysthuset ditt!!
    Og pusen er jo bare nydelig bedårende...herlig å være katt!! :-)
    Ser ut til at vi får en litt finere dag i dag...
    Stor klm fra ingrid l

    SvarSlett
  13. Åh, så heldige dere er :) Og for noen flotte visdomsord. Flink er du å glede både deg selv og andre :) Ja,den som hadde vært en katt i et godt hjem, hi,hi. Ønsker dere en fin sommer dag, tenk at vi har finvær,ikke verst! Lysthuset ditt er bare så flott,du kan virkelig dette med å gjøre det pent og trivelig rundt deg.Nesten som å ha en egen "dukkestue",:) Beste hilsen og takk for koselig hilsen nedforbi :)
    Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Britt!
      Ja, det føles nesten slik....hi,hi som å ha en egen dukkestue...
      Tusen takk for alltid så koselige hilsner her,blir glad!
      Og ikke værst temperatur og vær i dag, hvem skulle trodd det slik som det har vært disse dagene.....bare å komme seg ut!

      Må du ha en goood dag,så "sees" vi på bloggen.
      Smil og klem Camilla.

      Slett
  14. Hei skjønne fine vennen :)

    Såå koselig å titte innom hos deg igjen :) Har savnet å titte innom hos alle dere goe bloggvennene mens vi har vært på tur :) Tusen takk for så koselige hilsener fra deg :)

    Såå skjønne bilder inne hos deg :) Gjett om jeg fikk lyst på eplepai og kringle! Det er bare såå godt :) Koselig med besøk av mamma og pappa :)

    Og så koselige det høres ut å bare nyte en rolig stund i lysthuset ditt :) Bare lese et blad, slappe av og være takknemlig for alt man har :) Det høres perfekt ut, vennen :)

    Gratulerer såå mye med bryllupsdagen dere hadde! Og for et nydelig bryllup! En vakker brud du var, vennen! Såå fin! :) Det må har vært utrolig stemningsfullt :) Et drømmested for et drømmebryllup :)

    Og selveste goingen din da, han er jo bare sååå god :) De kattene vet virkelig å nyte dagene de :) Og han er jo bare såå utrolig nydelig :) Ser ut til at han har det veldig godt og nyter livet :)

    Ha en fin sommerdag, vennen, og kos deg masse :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett
  15. Hei på deg:-) Så koselig i lysthuset ditt! Så flink du er til å gjøre det hyggelig rundt deg! Åhh den som hadde hatt et lysthus. Denne sommeren går bort i regn og kulde, ser det ut til. Et lysthus hadde vært perfekt. har drømt i mange år, men man kan ikke få alt:-)
    Skjønne katt! Vår døde rett etter hjemkomsten fra Kroatia. Det var trist.

    Nydelig brud du var. Gratulerer med overstått bryllupsdag. Og jeg må si jeg beundrer din tålmodighet. Tenk å lage brudebuketten selv - bare 2 timer før vielsen!!! Jeg hadde dødd!! Du er skikkelig flink!

    Håper solen skinner hos deg! Vi venter og venter på den.

    Klem fra meg til deg:-)

    SvarSlett
  16. Hei skjønne deg:)
    Syk fremdeles jeg. Men ble veldig godt humør av å titte inn til deg nå og se de nydelige bildene du har lagt ut. Og nå som jeg venter på at middagen skal bli ferdig i ovnen og magen rumler så ser jeg de lekre kakene da. Nam nam nam!! Kan tenke meg dere koste dere. Og forresten - gratulerer så MASSE med bryllupsdagen på lørdag. Mauritius høres helt magisk ut og det gjorde bildene også. Så flotte dere alle var! Selv giftet vi oss i Venezia for 7 år siden på valentines day:) Det var også ganske magisk skal jeg love deg. Bryllupsbilder fra Markusplassen er noen spesielt må jeg innrømme.
    Håper du har en magisk dag i dag også.
    God klem fra meg!

    SvarSlett
  17. For en deilig formiddag og kosestund i lysthuset!
    Flotte bilder av en skjønn familie i innlegget under :)
    Gratulerer med overstått bryllupsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  18. Heisann.
    Herlige bilder og en herlig blogg du har.
    Trur jammen jeg må legge deg i bloggrullen min:)

    God helg
    :) Inger

    SvarSlett
  19. God helg kjære blogg venn ♥
    Kos du stakk innom :))

    Benteklemmer

    SvarSlett
  20. For en nydelig katt du har, er det en rasekatt?

    Så herlig ut med kake, en får kose så best en kan, det finnes mye, når regnet sildrer ned.

    Ønsker deg en nydelig helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mimmi-Leone!
      Tusen takk for koselig hilsen.
      Ja,Cesarpusen vår er rasekatt,Hellig Birma.
      Kjendt for sine blå øyne.....Veldig snill og god.

      Ønsker deg en herlig helg!
      Klem camilla.

      Slett
  21. Blir helt målløs.. Ikke noe problem med dårlig vær, når man har det så fint som du har det. Nydelig inne som alltid og for ikke å snakk om lysthuset ditt. Dit vil jeg også! Kunne sittet der i timesvis.. :-)

    Du har så utrolig god sans for detaljer og man ser kjærligheten i alt du gjør. Flinke Camilla! Jeg må nok komme en tur til Bergen! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)