Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

lørdag 4. mai 2013

Ingen dans på roser...

Ingen dans på roser her for tiden,men roser har vi!
Nydelige vakre roser som jeg har kuttet ned og
det er slik jeg liker de best...for da kan jeg se
og knipe på de så mye jeg vil....
 

Det er litt tøffe dager her for tiden med mye
smerter i ankelen min...
Ja,jeg pleier IKKE å være grinete og sur så
ofte men nå kjenner jeg at jeg at jeg faktisk
ER det...ho,ho( og sikkert de jeg bor med og!)
Gutta vet ikke hva godt de skal gjøre for meg og
lager kaffe,rydder,baker....jammen er jeg heldig!
(om de ikke hadde gjort det hadde jeg klinket de med gipsen)
(kniiis)

I dag kjørte darlingen luftetur med meg til plantasjen
og det var koselig.Her kommer ennå skjønninger på
døren med blomster og sjokolade til meg.....
Jammen har vi koselige naboer.


 

Interiørblader har jeg og fått...det er jo alltid kos.
Ute pøser regnet ned,men bedre det en snø som i går...

På mandag skal jeg ta stingene...
Ja,ja da blir det nå enda en luftetur...ho.ho.ho.
(å som jeg gleder meg...NOT...)

Neste innlegg blir det INGEN surmuling!!!
(lygekryss....ha,ha,ha)

Tusen takk for alle skjønne spor,blir veldig GLAD!

God helg til alle som titter innom!

Smil og klem
Camilla;)



 

35 kommentarer:

  1. Hei
    Ja, noen ganger så har vi det aller, aller verst, men det er lov syns no jeg da. Hjelper ikke å tenke på hvor godt vi egentlig har det og at det sikkert er mange som har det mye, mye verre...Tror det er bra å "leve ut følelsene sine" sånn dann og vann, ellers blir vi vel roboter å regne :)
    Og ja, for noen skjønne roser,gode gutter,familie, naboer og venner!
    Og så lufte tur til plantasjen da :) Håper at været er grei med oss og at det blir flere kjekke lufteturer på deg framover.
    Ønsker deg goood bedring da :)
    beste hilsen fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. God søndag gode Britt og takk for alltid så koselige spor her hos meg.....blir GLAD må vite!

      Får vi oppholdsvær i dag tro??? Det hadde vært noe det!
      Mannen er allerede ute å spyler og rydder,tiden flyr jo nå til 17 mai!
      Ha en flott søndag Britt,så sees vi på bloggen :):):)

      Klem klem Camilla .

      Slett
  2. Hei på deg min skjønne venn!
    Vondt å tenke på at du har det slik,og du vet at jeg sender deg all verdens gode tanker hver dag:))))Håper det kommer bedre dager STRAKS!!!!!!!Så gode folk du har rundt deg da,som steller å ordner opp for den gode Camilla vi kjenner så godt.Må du nyte dine vakre vakre blomster med deilig sjokolade til, de er gitt til deg av godhet vettu.AKKURAT som du ER!
    Fortsatt god lørdag til deg og dine,klemmer Vibeke

    SvarSlett
  3. Kjære skjønne Camilla:)så klart har du lov til å klage og sutre for det er jo ikkje noko kjekk situasjon du er oppi og vi er jo bare mennesker og leie og slitne blir me og det er tøft for deg det skjønner eg og det å ha det vondt og nei det er ikkje ønskelig og det er lov å bli frustrert!!så flott at dei stelle rmed deg og passer på deg:)
    Håper det blir bedre og du får bedre dager og at du får mange positive gleder mens du har det slik.

    Tenker på deg og ønsker deg alt godt:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Høres ikke noe godt ut, tror det absolutt må være lov å klage og sutre når man er i den situasjonen! Riktig god bedring til deg :)
    Håper du får flere fine lufteturer ;)
    God helg
    klem

    SvarSlett
  5. Det er lov å klage, jeg kan tenke meg hvor mye smerter du har hatt/har. Da er det godt å ha en snill familie og gode naboer som gjør sitt til for at situasjonen blir litt bedre. Nå kan det vel bare gå en vei eller hva...og det går oppover. Lykke til på mandag! Ha en fortsatt fin helg, Camilla! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Altså det er lov å klage litt når du sitter der med benet i gips og har så vondt ! håper det gir seg snart og det raskt blir bedre.

    Masse god bedring til deg og du har de vakreste rose bildene altså :)

    Sikkert kjempeherlig med en lufte tur og gode naboer er gull verd !

    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Smiler, du er jo bare helskjønn!
    Skriver så herlig :)
    Det er lov å sutre litt innimellom;)
    Flinke gutter du har som styrer og ordner for deg Camilla!
    Kos deg masse i inneværet, god tid til å beundre rosene,
    gutta og lese blader :)
    Klemmer i fleng!!

    SvarSlett
  8. Håper du kommer deg fort........

    SvarSlett
  9. Er godt å då det ut... Vi har lov å synes litt synd på oss sjøl innimellom.

    De nydelige rosebukettene dine gir i alle fall nytelse:)

    God bedringsklem fra Inger

    SvarSlett
  10. Huff.. leit med beinet. Man har lov til å klage innimellom.
    Håper det leger seg snart. Masse god bedring..

    Og akk for en flott blomsterbukett. Vakre roser..

    Ønsker deg en fin lørdagskveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder hos deg..og ønsker deg god bedring med foten din stakkars!!
    Klem

    SvarSlett
  12. Uff....kjæer jenta mi, så utrolig trist at du har så mye vondt!!!
    Dette var ikke koselig å lese, ønsker ikke dette for deg!!!
    Ønsker deg masse god bedring og tenker på deg hver dag!
    Varme tanker og klemmer vennen:)
    Merete

    SvarSlett
  13. Huff og huff stakkars deg som skal ha så masse vondter. Det er lov å klage, vet du, Det hjelper godt det:) Godt med gode hjelpere. Så godt bilde av sjokoladen og de nydelige blomstene.
    Må bare fortelle en historie fra ungdomstiden da jeg hadde gibs på armen. Jeg ble stoppet på gaten av en narkoman. Han skudde meg inn i en husvegg og forlangte fyr. Jeg ble jo ganske skjelven og slo ham så hardt i hodet jeg kunne med den gibsa armen. Haha. Han sjanglet avgårde og mumlet noe om at hu der var sterk. Ikke alltid dumt med gibs:)
    Nei, nå er det over midnatt. Både fredag og lørdagskveld er blitt brukt til kjøring og henting av unger. Mannen er på landsmøte i Oslo. Nå sovner jeg snart her jeg sitter. Måtte bare innom deg som alltid skriver så mye pent til meg!
    Sender deg masse varme tanker og håper at det hjelper mot smertene. God natt, skjønne og morsomme Camilla!:)

    Klem fra en søvning Hjørdis:)

    SvarSlett
  14. Uffda, hørtes absolutt ikke godt ut! Lov og være litt sur og grinete når man har smerter på den måten.. godt du har noen som varter deg opp :))

    Ha en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatt♥

    PS: Gavedrysset på bloggen min er igang - du er ♥lig velkommen til og delta!:)

    SvarSlett
  15. Hei skjønne deg:-) måtte bare innom og høre hvordan det går med deg. .:-) håper du snart er bedre!! Er lov å ha en dårlig dag eller to; -)) det har vi alle:-) og det er jo lov å få det ut til gode venner eller bloggevenner:-) så ønsker jeg deg masse god bedring! !!!!! Mange gode klemmer :-)

    SvarSlett
  16. Godt at du har flotte roser og sjokolade å kose deg med.
    Veldig kjedelig å ha vondt hele tiden.
    Fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  17. FINESTE CAMILLA<3
    UFFA IKKJE BRA TENKER PÅ DEG
    LÅV Å FORTELLE VORDAN DU HAR DET VETT DU
    SENDER DEG GODE KLEMMER FRA MEG!

    SvarSlett
  18. Nydelige roser du har.
    Så kjedelig med ankelen din - masse god bedring til deg.
    Og når man har skadet seg er det lov å klage litt:))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  19. med hva du har gått igjennom, så er det lov å være litt sliten og lei, men det blir bedre :-)

    nydelige bilder som alltid, og rosene var så flotte!
    sjokoladen så fristende god ut ...fnis!

    klem tone

    SvarSlett
  20. Godt å se det er andre enn meg som surmulende...føler av og til jeg ikke gjør annet!Stakkars deg uansett....du får varebiler tennene sammen og tenke at det blir bedre og bedre dag for dag!Godt du blir tatt vare på ihvertfall!Så har du lov å være litt sur ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  21. Å, kjipt å ha det sånn... :( Jeg håper det snart blir bedre, for smerter er ikke greit...i lengden. Jeg kan fint forstå du blir grinete. Godt du har noe som hjelper på innimellom, da - som sjokolade, roser og flotte gutter ;) Også var det litt av en herlig geleklump du har der ;) Jeg ønsker deg fortsatt god bedring - og sender en varm klem din vei <3

    SvarSlett
  22. UFF OG UFF
    Ønsker deg masse god bedring til deg skjønne Camilla...
    Håper virkelig det går fort på fram med deg og ankelen din,du e en tøffing du!!
    Og herlige bilder viser du som vanlig,no er jeg litt på gang igjen her inne håper jeg!!
    Fiiiin ny uke til deg vakre,klm ingrid l

    SvarSlett
  23. Hei skjønningen, de hadde oliventrær på Rimi i Løvåsveien, Fyllingsdalen i forrige uke, de kostet 149 med kurv. Haha min kjære ble helt forbauset da jeg kom fra Rimi draksende med et oliventre. Vet ikke om de har ennå, har ikke vært der siden jeg kjøpte det. Skal se om jeg kan titte innom i morgen for å se om de har flere igjen.

    Klemmer

    SvarSlett
  24. Åå,min gode venn ♥
    Tenkte slik på deg idag jeg også ♥ Håper smertene har avtatt litt ♥
    Flott du har gode mennesker rundt deg ♥

    Masse varme klemmer og smil sendes nå.....

    Bentevenn

    SvarSlett
  25. Stakkars deg Camilla...det er nok vondt og ikke greit å gå igjennom dette.
    Klart du må få det ut...og godt med hjlpsomme mennesker rundt deg:)
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  26. Jajaja,nå ler jeg godt skjønne du...tror jeg må få navnet på de tablettene dine!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  27. Ja,ja,,,det verkar ju inte gå någon nöd på dig Camilla,med en sådan kärleksfull man som kör dig till Plantagen,gutta som passar upp,rosor,choklad och interiörblad,,,Ha,haha!!!
    Men visst förstår jag att det är jobbigt och att du har ont,,,ja nu är väl stygnen borta,hoppas att det gick bra!!!
    Snart,snart, kan du åter dansa på rosor,hoppas jag!!!
    KRAAAMAAAR till dig!!!

    SvarSlett
  28. God morgen kjære deg!
    Det er LOV til å ha dager hvor alt ikke er bare smilfjes og lykke. Og det synes visst gutta dine og de andre rundt deg også. Heldige deg som blir vartet opp. Og det fortjener du!
    Håper dagen i dag blir bedre.
    God klem fra meg <3

    SvarSlett
  29. Uff, stakkars deg! Det høres ikke bra ut, men...godt du har noen som tar godt vare på deg ;-) Og du...det er lov å surmule litt, altså. Få det ut ;-)

    Vakre, vakre roser du viser. Utrolig søte og med en nydelig farge.

    Håper du blir skjemt bort ;-) og at du får en herlig helg - til tross for at du ikke har det helt bra. Riktig god bedring til deg, vennen!

    Stor klem

    SvarSlett
  30. Hei Hei kjære vennen!!!

    Her er et livstegn fra meg!!!
    Har styra så til konfirmasjonen, og etterpå har det også vært full fart!!!
    Tusen tusen takk for kjempekoselige hilsner inne på bloggen min!

    Så ille har du har så vondt. Har skikkelig vondt av deg.
    Jeg har aldri i mitt liv vært under kniven eller sydd et eneste sting på kroppen, så jeg synes jo det høres helt grusomt ut!!!
    Hold ut vennen!!!

    Og kos deg så best du kan med interiørmagasiner, skjønne roser og deilig sjokolade!!!
    Og i kveld er det IDOL finale også!!!
    Gleder meg!! men etter jobb skal først jeg og konfirmanten på en liten shopping tur!!! Gleder meg!

    Masse god bedring du skjønne!!!

    Varm trøsteklem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  31. måtte bare innom og gi deg en skikkelig god helg klem!!!!;)Hvordan går det med deg Camillamor?:) håper det går bedre med deg:)tenker på deg!Mange gode klemmer fra meg:):)

    SvarSlett
  32. Mmmmm....nesten så jeg kjenner Fresiaduften og roseduften komme smygende helt til meg her:)
    For noen nydelige bilder!måtte inn og se hvordan detter med deg....huff,det var ei tøff stri dette fote-styret ditt,men å godt at du har fått luftet deg litt ihvertfall!det gjør godt,sånn du ikke sitter der neddopedet på smertestillende og Fresiaduften ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)