Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 6. oktober 2013

Innekosevær de lux...



Hei hei!
Her er det innekosevær i dag...
Jeg har bakt muffins med bringebær...Ser nesten
"spoooky" ut...men de ER gode altså....
 

Så har jeg laget meg en krans av hortensiaen
som holder på å regne vekk ute...

 

Reddet inn de siste Austin rosene...
 

Ute henger tåken tungt og det regner tett i dag...

 

Så da er det bare å kose seg med å sniffe på roser,knipe litt
på kransen OG spise bringebærmuffins..
En god plan ;)))
 

Med disse skjønne rosene,ønsker jeg
ALLE som titter innom en flott dag!
Kos dere de lux...

Smil og klem ;)
 

15 kommentarer:

  1. Høres ut som en god plan spør du meg :)
    Her er det strålende høstsol, jeg har vært ute å gått meg en lang tur i finværet :D

    SvarSlett
  2. HALLO DER HAR DU JO HENTET FREM TANTE BRUN<3
    Å SÅ FRISTENE
    NYDELIG KRANS<3
    ØSE PØSE HER OGSÅ I DAG
    VI FÅR KOSE OSS INNE JA
    NYT DAGEN DU SÅTE CAMILLA
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av blomster og kaker.
    Her har vi ventet på sola for en,
    Kanskje, siste motorsykkeltur i år.
    Tåka og litt rått vær har ligget her frem til nå.
    Men nå begynner det å lysne.
    Så da er det bare å kaste seg i veien.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og vakker krans og rose :) Nam nam til bringebær muffins- frisk og godt :)

    Nå skal jeg ut å se om Finn er ferdig med å rydde i garasjen så vi kan fortsette med prosjektene våre/mine :)

    Ønsker deg en fin dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Hei du vakre vennen:)
    Så utrolig nydelig krans du har laget:) den var bare skjønn, flink du er:)
    Muffinsene ser kjempe gode ut og smaker sikkert friskt å godt:) kos å holde på med litt sånn inne når det er inne-vær:)
    Her er det strålende sol, så har holdt på ute i hele dag for å gjøre alt klart til visning i morgen! Gruer meg til det, men går vel bra det også!

    Tusen takk for utrolig koselige ord og omtanke inne hos meg:) jeg setter utrolig stor pris på det og ikke minst deg:) Er ikke vant med sånne ord, så blir helt satt ut:)
    Tusen takk:)
    Ønsker deg en herlig kveld, nå får jeg begynne innvendig:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Nyyydelig krans, skjønne Camilla....nå har du et flott minne fra hagen utover vinteren. Du fristet meg veldig med de der muffinsene, jeg fikk lyst til å bake med en gang:) Kos deg videre med muffins og den fine kransen.
    Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Mmmmm,de muffinsene smaker sikker KJEMPE godt :)) Fikk lyst å herme....
    Kransen var nydelig ♥ Du er bare rååå med blomster :))
    Blir alltid glad etter jeg har tittet inn til deg ♥

    God søndag Camillavenn

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Aldeles skjønn krans, hvordan i all verden lager man noe slikt? Jeg har også høstet hortensiaen, nå står det en kvist her og en kvist der rundt i huset. Ypperlig vær i helgen til å klargjøre leiligheten til visning, nå er det bare de siste lille touchen igjen. Blir veldig spennende, tenk om ingen kommer på visning da..... Uææææææ

    Klemmer til skjønne du

    SvarSlett
  9. Bare KOOOOS å titte inn her min venn:) og for en krans da,helt skjønn! Håper jeg en dag skal få sitte å kose meg med småkaker så deilige som disse i Bergen, sammen med min venn... DEG:)
    Denne dama har hatt en turbohelg og gjort masse av de tingene jeg liker aller best,malt bilder,pusset opp et vakkert skap,spist god mat med familien og funnet herlig naturmatriale..kan ikke ha det bedre jeg da:) Klem min venn!

    SvarSlett
  10. Alltid ein skjønn glede å titte innom deg skjønne Camilla:)så nydelige blomster og gode muffins!
    Nyt kvelden skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Er det mulig å lage så fin krans... wow så utrolig lekker.
    Og vet du ka ?? Eg har laget muffins med din oppskrift, og de ble såå vellykket.
    Jeg svidde de ikke heller. Og fyllet oppå var helt fantastisk godt. Jeg som slanker meg måtte bare smake litt og så litt og litt til..... hehe.
    Og Yasmin hadde de med på skolen og hun sa at alle sa de var kjempegod.
    Og fine var de og ! Og så glemte jeg å ta bilde av de.
    Så endelig har jeg laget noe vellykket jeg og.

    Ja ja vi har dårlig vær nå, og det var bra du har kost deg med rosene og muffinsene dine. Namm
    Nydelige bilder som alltid min venn. Du er så flink.
    Vi sees snart forstr jeg :) Jippi det var kjekt.
    Klemmmer fra meg.

    SvarSlett
  12. Hei min kjære venn!!!
    For noen nydelige roser!!!
    Håper du har kosa deg masse inne i dag!
    Om 2 dager drar vi på høstferie til Tenerife.
    Vi gleder oss masse og skal lade opp batteriene!!!

    Vi blogges når jeg er hjemme igjen!!!

    Ha en fin uke!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  13. de muffinsene så deilige ut, og man kan se dem er saftige :-)
    nydelig krans du har laget.....fikk lyst til å lage selv, men har ingen hortensia å lage av.
    jeg har også noen austin roser, men dem blomstrer ute enda....helt utrolig!

    ha en fin dag skjønneste!

    klem tone

    SvarSlett
  14. Å søte deg,nå må du ikke spise så mye søtt og bli enda søtere :))))
    Muffins med råååsarødt innhold,yummy yummy så gpdt det ser ut,Kanskje man skal bake i dag ?
    Istedet for å gå ut og regne vekk liksom???
    Nyyydelig krans,kanskje tørker den fint også???
    Du er så flink med blomster at!!!!!!!!!!Skimter et nydelig gammlet fat også,details details!Du vet hvordan du sniker dem inn ;)
    KOs deg med blomster og muffins og masse kjærleik i kveld ;)))^
    Toveklem:))

    SvarSlett
  15. ÅÅåååh Nyyydelig Camilla!♥♥♥

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)