Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

fredag 14. mars 2014

En kjedelig uke...

Hei alle søte!
Ja denne uken har det bare vært tull her;)
Jeg lå paddeflat med migrene på tirsdag,og
guttaboys har nok hatt seg en runde med influensa.
Darlingen sin rygg stakkars har vært pyton,
mulig lekket ut noe i prolapsen IGJEN!
(Han sier alltid han er i knallform,så vi må le litt
oppi det hele...når han kryper rundt)

Ikke nok med DET.....Mailen min ble hacket....
ÅÅÅÅ så mye rot og tull!
Men en god nabo fikset og DET er bra,
jeg er smågrønn på data!
Man lærer så lenge man lever.
Hei hvor det går;)

 

Det går bedre med hele gjengen i dag heldigvis!
Darlingen har bursdag i morgen og på søndag skal
vi feire Victor sin bursdag (som var 27 feb)
på akvariet i Bergen og DET må jo bli gøy ;)

Med søte rosa-røde blomster ønsker
jeg alle en super helg!
Take care.

 Smil og klem
Camilla
XXX




 

21 kommentarer:

  1. Vidundelig vakre blomster Camilla....jeg er egentlig glad det er grønne fingre du har også,ikke bare er grønn på data!Sprer glede og blomsterinspirasjon om deg kontinuerlig...jeg synes egentlig Mestergrønn eller noen lignende burde sponse deg!!!!!! :)
    OM uken har vært kjedelig høres det ut som du skal ta igjen all moroa i helgen med feiringer etc - ikke slit dere ut nå da dere som har vært/er syke og med ryggproblemer og såntslags!GOdt dataviruset er borte vekk da ihvertfall
    Her sitter jeg og venter på lunsjen skal varme seg så skal jeg og kidsa ta en tur på biblioteket,mor skal låne bøker om urtehage og ungene kan få lpne seg en film slik de slipper å sitte og krangle om datamaskiner og ipader og alt sånt..utspekulert moi???Jepp!!!
    MEn det er nå deilig det er fredag da,kose kose kose :)))))
    TOveklemmer :)

    SvarSlett
  2. Er det ikke typisk at alt skal komme på en gang!!
    Godt å høre at dere begynner å bli bedre:)
    Ja jeg er også helt grønn når det gjelder data. Har heldigvis ei datter som er genial!! Godt at det er fikset hos deg:)
    Så gøy det blir å feire bursdagen på Akvariet i Bergen!! Der har jeg faktisk aldri vært.
    Ønsker deg og dine ei fantastisk fin helg!!
    PS!! For noen utrolig fine blomsterbilder!!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Uff og uff, dette hørtes ikke noe greit ut for noen av dere. Her er det også litt krøll om dagen... Vi får håpe det går over hos oss begge snart:-) Ønsker deg en riktig fin helg! Klem fra Berit

    SvarSlett
  4. Dette var MYE på én gang Camilla venn ♥
    God bedring til hele gjengen ♥ ♥ ♥ ♥ (et hjerte til hver av dere ;)

    Så bra du fikk ordna data trøbbelet :):)

    Nydelige bilder :)

    God helg!

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Ohhh! Vakre vakre blomster her i dag,herlige farger:)GODT det går bedre for dere alle ,må dere bare ha en fantastisk feiring min venn! Klemmer for hele helgen <3

    SvarSlett
  6. Her er det så mye herlige blomster at jeg må nok kjøpe
    litt mer blomster til helga ser jeg.
    Godt at det er bedre med dere.
    Har og en mann som har hatt vondt i ryggen ei stund,
    men han er likevel på jobb. Trasser seg til å
    stå på som vanlig. Det betyr vel at vi ikke har en mann
    som er "typisk mann " når han er syk. Høres ut som enkelte er
    døden nær bare de er litt forkjølte. Har ikke opplevd det verken
    hos min mann, mine sønner eller min far.
    Gratulerer med dagen til din kjære og ha ei flott feiring på
    akvariet. God helg :)

    SvarSlett
  7. Ja, noen uker kommer absolutt alt! Jeg har også kjent på det denne uka :P
    Kos dere med bursdagsfeiring - blir sikkert helt supert :)
    Take care you too <3

    SvarSlett
  8. Uff ja...noen ganger er det bare slik!!
    Ønsker deg en fin helg...og nyt de vakre blomstene dine :)

    SvarSlett
  9. Sååå vackert...
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  10. Virkelig vakre blomster, så flotte farger og kombinasjon av blomster!! Jeg håper dere blir i bedre form, god bedring til dere alle!

    God helg, søte Camilla!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Grattis till maken, hoppas verkligen ryggen
    är bättre idag, fy så jobbigt. Migrän är ingen
    lek heller, det vet jag!
    Kramar och hoppas ni får riktigt kul.
    AnnaMaria

    SvarSlett
  12. Huff a meg ... Så mye på en gang .
    Håper dagen i dag er bedre ...gratulerer med bursdag i heimen !
    Men en ting skal du ha Camilla ....uansett så er du bare så fantastisk til å holde humøret opp ...hurra for deg !
    Måtte dere få en flott helg med feiring sammen .
    Bildene dine er jo til dåne av ....som alltid .
    Klemmer

    SvarSlett
  13. Gratulerar din man med dagen!
    Hoppas att ni får en bättre helg nu då efter den hemska veckan!
    Underbara foton!!
    Kram!

    SvarSlett
  14. åååh så kjedelig da :(
    Håper at formen er stigende og at det blir en god helg for heile familien :)
    Her er det vårlige og fine været erstatta med vinter.. Ikkje så kjekt det da, men då får me berre kose oss inne :)

    Ønsker deg ei strålende flott helg :)
    ..og bilda dine er vakre som alltid!
    Klem klem

    SvarSlett
  15. For en herlig blomsterbukett i vakre farger ;)

    http://gunssidetest.blogspot.no/2014/03/bruktfunn.html

    SvarSlett
  16. Hallo søde snupp,e det fole full fart i dag eller???? Tenkte på deg og ville sende et heisann og hoppsann,men det var dinna (nytt sunnmørsuttrykk) mailen din da - er den frisk igjen eller????
    Uansett håper jeg du og dine,Pingrid Alexandra og alle andre som måtte komme utfor det glade selskap på akvariumet har en super duper dag!Håper feiring både i går og i dag ble/blir vellykket og at dere storkoser dere!!!Også håper jeg ryggen til Gubben din er bedre,stakkars - det hørtes fole låkt ut (jepp,enda et nytt uttrykk - snart snakker du kav Sunnmøring og blir en enda søtere snupp) Her snør det og er grått og trist men koser oss lell!!!

    Toveklem.)

    SvarSlett
  17. Huff og huff stakkars alle sammen,ikkje kjekkt når ein blir sjuk og ikkje iform og andre ting skjer...
    Men blomster hjelper alltid:))
    Håper formen er bra hos dere nå!
    Nydelige bildene dine!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  18. Iiishh og usjhh...slike uker er ikke gøy..og kan du forstå..ogte samler slike ting seg...alt dukker liksom opp på en gang...merkelig.
    Håper du har hatt en fin helg tross alt:))

    SvarSlett
  19. Hei på deg<3
    uffa ja det tar på når så mange blir dårlige
    håper virkelig
    dere er på beina igjen
    sender dere tryllestøv
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  20. Så kjedelig ...sånn er det i blant. Håper denne uka blir en enste stor opptur og at alle blir i form :)

    Klemmer fra Monica

    P.S For en dåne nydelig bukett :)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)