Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 30. november 2014

Fin adventstid alle sammen...

Hei alle søte!
En stund siden sist...
Håper alle har en flott adventstid.
Her om dagen var det så nydelig soloppgang,
så jeg og krykkene  gikk ut på altanen for å ta et bilde.
(ble med mobilkamera)
 

Hadde noen visne blomster jeg skulle kaste,
men syns de var litt søte, så de fikk være
noen dager til hos oss.

 

Det går bedre med foten. I morgen er det ny
kontroll så det blir spennende.
Litt av en utfordring å rulle rundt med
pynt både her og der;)
Heldigvis er darlingen og guttaboys
SUPERFLINKE til å hjelpe meg!
Tror jeg hadde blitt sprø uten hjelp
(enda sprøere ;)) )

Håper alle koser seg og er glade i denne
fine adventstid.


God klem
Camilla;)



 

16 kommentarer:

  1. Hei :))...stort smil fra meg...ble sååå glad for hilsen fra deg!!
    Godt at det går bedre med foten din...så krysser vi fingrer for kontrollen imorgen:)
    Ønsker deg fin advent-uke:))

    SvarSlett
  2. Lykke til på kontroll og krysser fingrene for gode nyheter for deg :)

    Ønsker deg en fin desember uke og flott adventstid :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Hej Camilla!
    Det var längesedan jag " hälsade på "
    härinne.
    Tråkigt att du går med kryckor igen och har problem med foten.
    Önskar dig snar bättring och en fin Adventstid!
    KRAAAM!!! ❤️

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en riktig fin adventsid! Så kjedelig at du ennå har bandasje og krykker, men godt å høre at familien din er snille og hjelpsomme. Klem, Berit

    SvarSlett
  5. Hoppas kontrollen gick bra idag, förstår
    att du har det tufft. Det är ju så mycket man
    vill göra men inte klarar med kryckor.
    God bättring och stor kram/AM

    SvarSlett
  6. Hei min skjønne venn....I dag kom en nyyydelig pakke fra deg, sååå snill du er med meg:) Helt meg og gjett om jeg kommer til å "flytte"inn i de deilige strømpene i tiden fremover. Seviettene har jeg faktisk lurt på å kjøpe...men det trenger jeg jo ikke nå, som heldige meg har fått de av skjønne deg .Tuuusen takk.. du vet jeg blir veldig glad <3 Håper kontrollen har gått bra og sender gode varme tanker, du fortjener kun det beste :)

    Varm god klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Fin adventstid til deg også Camilla :) Så bra de steller godt med deg - det har du garantert fortjent!

    SvarSlett
  8. Innom for å ønske deg fine adventsdager .
    Håper kontrollen gikk fint og at du snart kan kaste krykkene .
    Godt du har god hjelp !
    God klem fra Anne

    SvarSlett
  9. Skönt att höra att du bättre med din fot! Det glädjer mig!
    Önskar dig en fortsatt skön decembervecka...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  10. En fin adventstid til deg også og fortsatt god bedring med foten. Håper det gikk bra på kontrollen:)

    God helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Bare innom deg, for å gi deg en liten advensklem!
    Håper alt står bra til!!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  12. På min vandring etter juleinspirasjon havnet jeg her inne hos deg og fant masse fint! En flott førjulstid ønskes deg! -og lykke til med foten!

    SvarSlett
  13. Hei Camilla:)
    Bare innom for å ønske deg en gooood jul!
    Takk for et hyggelig bloggår :)

    SvarSlett
  14. Riktig god jul! Juleklem fra Lene :)

    SvarSlett
  15. Kjære Camilla!
    Jeg er bare innom for å ønske deg en¨riktig så GOD JUL!!!!
    Håper du nyter deilige romjulsdager!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  16. HEI PÅ DEG SØTE CAMILLA:)
    HÅPER DU OG DINE KOSER DERE MASSE
    OG AT FOTEN ER BRA
    NÅ HAR JEG KOST MEG HER INNE I DIN VAKRE HEIM
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:=

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)