Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

torsdag 1. januar 2015

Gledelig nytt år alle sammen!

Så var det nytt år igjen...
Håper alle har hatt en koselig
jul og en fin feiring av det
nye året.
 

I dag har jeg tatt vekk alt av julepynt og
laget det litt vårlig inne;)
Vi pynter tidlig, så da synes vi det er
godt å få tilbake stuen vår...
 



Bildene er tatt med min mobil
så de er litt uklare...pytt pytt.
Ville bare innom å hilse på,siden
jeg er mest på instagram nå.
Titter innom bloggeland rett som
det er!
Håper alle har det flott.

Gledelig nytt år alle sammen!

Klem fra Camilla.
 

16 kommentarer:

  1. Hei fine deg!!!
    Så koselig du har gjort det, like herlig som alltid ;)
    Herlig å få vårstemning i hus!
    Hos oss blir det flyttekasser og kaos som vil råde i tiden fremover, men det er heldigvis forbigående :)
    Gleder meg til å bli ferdig å få mere tid til bloggen igjen!
    Ønsker deg nydelige dager!
    Stor klem fra meg ;)

    SvarSlett
  2. Alt godt for det nye året til deg Camilla !
    Kjekt når du er her ..
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Riktig Godt Nyttår, Camilla!
    God helg.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Kjekt med innlegg fra deg Camilla :)
    Men skjønner du er blitt hekte på IG, du har jo fått kjemperespons der :)

    Elsker blogg innleggene dine må du vite <3 Store flotte bilder :)))))

    Klems

    SvarSlett
  5. Så fint du gjort, ska allt snart plocka
    bort julen här också, det lilla som är kvar.
    Och så önskar jag dig ett riktigt
    Gott Nytt År
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Gott Nytt År till dig också Camilla !

    SvarSlett
  7. Her var det et skikkelig vårlig dekket bord.
    Ønsker deg et velsignet godt nytt år :)

    SvarSlett
  8. Ja nå bøe det ihvertfall klask og dask...gikk jo i gulvet med et smell her når jeg fant blogginnlegg fra deg,hihi!!!!
    Så koslig!!! Og så nydelig dekket bord vennen,de serviettene var helt deg og fantastisk lekre!herlige blomsterpiken vår (og det var np jeg skulle hatt alle emoji´ene men det har jeg ikke på Mac´en så du får bare tenke de ut i hodet ditt...men desse er helt do-frie altså!!)
    Som du kanskje har fått med deg på det berømte insta så har jeg også så smått begynt å rydde vekk julen,uvanlig tidlig til meg ¨være men jeg blir visst smittet når jeg ser alt det vårlige fine rundtomkring.Nå mangler jeg bare masse deilige vårblomster jeg også,men får vente til det går an å gå utfor døren...det gjør det IKKE i dag.Tror det ar lynt oppimot 30-40 ganger i ettermiddag!Kos inne ihvertfall,med Gubbisen og jag og trollungene!ha en deilig helg vennen,ser deg vel på IG,men fole jätte trävligt å se deg her også altså!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  9. Önskar dig ett underbart år 2015! All lycka till dig...
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  10. GODT NYTT ÅR
    SØTESTE CAMILLA
    JEG HAR HEVE MEG PÅ BLOGGEN I GJEN..
    LITT MER PERSONLI
    KOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  11. Så nydelige farger! Håper du kommer med flere blodgivning, mye bilder enn instag ram synes jeg. Riktig godt nytt år til deg! Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. So beautiful! I wish you a happy new year!

    Satu from Finland

    SvarSlett
  13. Se her ja nå har jeg gått i "instagramfelle" hi,hi...og ikke fått med meg dette nydelige innlegget min venn :) Så vakker og vårlig vettu....Kjære som du tryller med farger og blomster :)
    Godt nyttår til deg og dine og gleder meg til alt det vakre vi skal dele i 2015:))
    Klemmer på klemmer!!

    SvarSlett
  14. Syntes det var veldig koselig å se deg her i bloggeland :)

    Et riktig Godt Nyttår til deg :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  15. Du har de vakreste bilder mobil eller ikke. Glad følger på Instagram jeg er :-)
    Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  16. Kjære gode deg, så er jeg innom igjen, etter omtrent et år eller noe...? ;) hehe...iallefall, innom er jeg, for å si hei, for å si godt nytt år, for å si at jeg håper du har det godt, for å si at jeg ønsker deg alle gode ting for det kommende året og for å takke for at jeg nok en gang opplever at det er så fint å entre bloggen din, alle fine bilder, farger, gleden du sprer. Takk :) Ønsker deg en skjønn kommende uke. klem

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)