Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

lørdag 24. januar 2015

Lysere dager...

Hei alle søte som titter innom!
Nå var det leeeenge siden sist.

 

I dag "bjuder jag på" litt bilder fra i fjor.
Men det skal sies at jeg HAR sett
liljekonvall i butikken og jeg har VELDIG
lyst på ,selv om jeg er allergisk for disse
vakre vakre blomstene!

 

En deilig tid vi går i møte nå...
Litt lysere for hver dag og ute kan jeg
så smått høre fuglene!
 

Jeg elsker våren!
Håper alle har fine dager.


Klem
Camilla ;)
 

15 kommentarer:

  1. Underbara bilder...det känns som vår hos dig!
    Ha en skön kväll!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. Hei på deg Camilla!!!
    Så koselig å høre fra deg igjen!!!
    Savner deg vet du!!!!
    Vi har så mye fint å se frem til, en ny vår og sommer venter rundt neste sving.
    Og konfirmasjon har vi også!!! Gleder meg!!!

    God helg til deg og dine!!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Så nydelege bilder.
    Du inspirerer til å lengte mot vår og dens herligheter :)

    God helg !

    SvarSlett
  4. Dejlige billeder som altid. Her er foråret også begyndt at kigge frem i overfladen af jorden med vintergækker og erantis. Lige nu er det hele dog dækket af et pænt lag med sne der lige er kommet.

    SvarSlett
  5. Jättefina bilder, liljekonvaljer är ju så
    fina. Och hoppas våren kommer tidigt iår.
    Stor kram till dig/AM

    SvarSlett
  6. Koselig å se deg igjen og nydelige bilder :)
    Liljekonvaller er jo så fint- også lukter de så godt :)

    Ønsker deg en skjønn uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  7. så vakker så vakkert
    som bare du kan få til
    skjønne Camilla
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  8. Ååå...desse bildene er såå nydelige vennen at du kan publisere dem gang på gang,blir ikke lei sånne vakre motiv vet du!!!! Og så er det så deilig med litt vårfornemmelser,selv om jeg egentlig ikke vil ha vår helt,helt enda!!! Må få masse snø i Februar så kan våren komme snikende! Herlig med bloggeinnlegg fra deg igjen,- ja i grunn og bunn er det herlig samme hvor jeg finner deg!
    Smask og klask!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  9. Hei Camilla:)
    Vakkert..vakkert!! Liljekonvall er sååå nydelig!
    Skal en runde i butikker og gartnerier..på jakt etter vårløker...herlig:)

    SvarSlett
  10. For noen nydelige bilder du har!!! En fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  11. Så utrolig vakre bilder!!! Til å bli i skikkelig godt humør av, og veldig inspirert!
    Ha en fin onsdag.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Så vakre bilder fortjener repriser! Liljekonvall har vel en helt spesiell plass i alles hjerter tror jeg, men så synd at du er allergisk mot den! Håper det går bra med foten din!
    Ha en fortsatt fin uke:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  13. Ja det er bare fantastisk at vi går mot lysere tider!!
    Jeg gleder meg så til å sitte ute å nyte vårsola, og kunne plukke blomster fra åker og eng ;)
    Ønsker deg en herlig uke!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  14. Hej hopp. Här försvann minsann glädjen över att det började spira lite vår här och där. Nu har vi 20 cm snö,blåst och ännu mer snö på gång.
    Så kan det gå
    Ha en fin dag I alla fall
    kram Meta

    SvarSlett
  15. You really seem to have spring! We still have a lot of snow... I'm so waiting for the spring and gardening season. Happy weekend!

    Satu

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)