Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

tirsdag 15. mai 2012

Det nærmer seg den store dagen !



Snart 17 mai !
Vil bare ønske alle en fin dag på torsdag.
Her er  bordet fra sist 17 mai,enkelt og greit.


Og her er jeg 17 mai i 1977,akkurat blitt 4 år!
Mine 2 storesøstre var begge drillpiker,det ville jo selvfølgelig jeg også være!
Så jeg knabbet støvletter,hatt og drillstav og kom marsjerende inn i stuen!
Rød neglelakk har jeg og;)



Ønsker alle Dere gode som er innom en riktig fin 17 mai!



God klem med masse iskrem;)

Camilla.





18 kommentarer:

  1. God 17 mai til deg og vennen! Så koselig bilde av deg når du var liten :) klem anette

    SvarSlett
  2. Et nydelig 17.mai bord. Artig med slike gamle bilder. Så søt at... :-)

    Her er det meldt skikkelig regnvær på den store dagen!

    SvarSlett
  3. Et nydelig 17.mai bord. Artig med slike gamle bilder. Så søt at... :-)

    Her er det meldt skikkelig regnvær på den store dagen!

    SvarSlett
  4. Et nydelig 17.mai bord. Artig med slike gamle bilder. Så søt at... :-)

    Her er det meldt skikkelig regnvær på den store dagen!

    SvarSlett
  5. Hei snuppa :)

    For et nydelig pyntet 17 mai-bord :) Lekkert! :)
    Så kjempesøt du er! Herlig bilde! Klart du også ville være drillpike :)

    Jeg blir bare såå glad for de koselige hilsenene du legger igjen hos meg :) Tusen tusen takk, søte deg :)

    Ha en herlig dag og kos deg:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  6. Så nydelig pynta 17 mai bord,glede meg til dagen,alltid så kjekkt å feira nasjonaldagen:)
    Så fin 4 åring du var:)
    Fine tirsdag til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei skjønning.
    og så søt du var her... :) så herlig. Ja kan tenke meg du ville gjøre som dine søstre. åhh. kos.
    Og kjempeflott 17 mai bord.

    Jeg er på jobb enda, men måtte bare innom deg her før jeg kjører hjem.
    Klem og ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. For ei blid lita jente du var da :)) Nydelig ♥
    Skikkelig 17.mai pyntet bord,ikke noe tull der i gården ;)
    Du er virkelig flink på pynting syns jeg :) Sansen for detaljer og ha det koselig rundt deg :)

    Må du ha en fin uke og en fin 17.mai feiring :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  9. Tuddelidu!! Kjempefint 17 mai bord,så skikkelig koselig ut!! Og supersøt drilljente då...herlig!!
    Håper dere får en flott dag på torsdag,kos deg med forberedelsene!! :-)
    Kom Ingrid l

    SvarSlett
  10. Så friskt fint 17. mai bord. Så koselig med bildet av deg som 4. åring, kjempesøt.
    Håper du får en fin feiring, klem Anita

    SvarSlett
  11. SÅÅÅååå herlig, både bordet, med flaggservietter og de deiligste cupcakes!
    Men mest av alt ble jeg jo sjarmert utav den søteste drillpiken med rød neglelakk da :o)
    Kanskje fordi jeg kjente meg sånn igjen?
    Å bli drillpike var nemlig et av mine store ønsker.
    Min far laget en drillstav til meg. En rundpinne med to bordtennisballer i endene og malt hvit.
    Og inni mitt hode, var jeg den fliiiiiinkeste drillpiken verden hadde sett!
    ( Merkelig at ingen oppdaget meg?)

    Hihihi og TAKK for deilige minner fra bildene du deler.

    Nydelig 17 mai med nye minner ønskes deg.
    Klem.

    SvarSlett
  12. Som e flira av kommentaren din :D:D

    Natta skatt ♥

    SvarSlett
  13. Hold da op hvilken en fest du har set op 17 maj (som er min mors mors fødselsdag )

    Tillykke med dagen i morgen.

    Heja Norge !!!! :)

    Kram Diana

    SvarSlett
  14. Her blir det fest i morgen ja,kjempe koslig festpyntet!

    Hipp hurraaa til deg og dine i morgen,måtte dere alle få en strålende dag!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  15. Hei skjønne Camillablomst!!
    Så fint du har laget det til 17.mai! Deilige cupcaces! Så fint i det muffins stativet ditt :)
    Herlig bilde av deg, drillpiken!! veldig kjekt med sånne gamle bilder :9
    Takk for koselig 17. mai hilsen! :)
    Dere må ha en så veldig fin 17. mai i morgen, dere også! Håper regnet letter og dere får en strålende dag i morgen! Hils gutta dine og kose dere!
    Stor klem Henriette

    SvarSlett
  16. Hellllu ;o) Førs å fremst må jeg bare si at det er så utrolig koselig å få hilsen fra deg, blir like glad hver eneste gang og jeg setter så utrolig stor pris på det :)
    Så nydelig pyntet 17 Mai bord, det enkle er ofte det beste :)
    Makronene er den nye pakken til møllerens så jeg kan ikke skryte på meg at de er laget fra bunn av men pytt pytt ;o)

    Ha en super duper dag i morgen søte deg, kos dere masse masse :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  17. Goood 17.mai til deg :-) Håper du får en fiiin dag
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  18. Så flott bord du har dekket til nasjonaldagen. :)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)