Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 9. mai 2012

På "Loppis"hos meg selv.



Hei alle Dere Skjønne som titter innom!
I dag blir det litt innekose bilder,fra kjøkkenbordet.
Ute pøser det ned og er surt og grått....Men hva gjør vel det!
Da tenner jeg litt lys og koser meg med en deilig kaffekopp!



Det jeg viser i dag har jeg funnet på "Loppis"på mitt eget vaskerom!
Og hvis du tror at det bare er skittent tøy på mitt vaskerom.....ja da tar du feil!
Siden jeg" offisielt har forbud "om å gå på loppemarked,så tok jeg en titt på
mitt eget loppis.....på vaskerommet altså!
Der kan jeg love Dere at det er et rikt utvalg av:
Vaser,Vaser,krukker,karaffler,vaser,lysestaker,flasker,vaser(igjen)osv.



Så jeg tok med meg diverse ting i messing,sølvfarge,rustfarge og så fikk de seg
en kjapp "Makeover"med litt maling...
Og vipps....Der har jeg fått meg masse "nytt"!
Helt gratis er det også,og darlingen blir lettet over at det går an å gå inn på
vaskerommet uten å få ting i hodet...hi,hi.


Jeg er super glad i Takløk planter...Syns de er så tøff og søt på en gang!
Og de er i sukkulent familien og klarer seg veldig fint uten for mye vann.
Bladrosetten ser ut som en rose.

Vel det var det jeg hadde å vise Dere i dag!
Kansje du kan gå på "Loppis" hos deg selv du og?

Ønsker alle som er på besøk her,en HERLIG dag!

Varm klem Camilla.










17 kommentarer:

  1. Så lurt å finne noko hos seg sjølv,godt du ikkje har sett loftet mitt,hehe der er det altfor masse og eg kunne gått på loppemarked hos meg sjølv eg og:)
    Du fant jo så masse fint,likte de plantene,så søte,eg er veldig spent på om oliven treet mitt vil overleve hos meg,får håpe det står ei lang stund hvertfall:)
    Grått og surt her og idag,men får kosa oss inne heller då:)
    Fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig innlegg fra deg da :)) Du er bare såå flink å sette sammen ting og du har en god smak ♥
    Makeover prosjektet ditt ble flott :) ME LIKE ♥

    Takk for nydelig kommentar på bloggen ♥

    Klem og ønske om en flott dag for deg :)

    Bente

    Ps.La inn et bilde til på samme innlegget mitt igår,der jeg hadde lys i lysthuset ;)

    SvarSlett
  3. He he, så gøy da :)
    Masse fint! Jeg tar meg en tur ned i kjelleren min på loppis innimellom jeg og ;)
    Finner stort sett noe jeg kan male eller fikse til :)
    Nå er det så dårlig vær til å pusse i så må vente på solen :)
    Holder på med den barnesengen ennå jeg, pusset i tre dager og malt i tre, enda er den ikke bra.
    Håper å bli ferdig til helgen hvertfall ;) Den står jo midt i stuen, hehe!
    Ha en herlig onsdag ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. ja man kan finne mye rart hjemme hos seg selv også. Ting man faktisk har glemt at man har. :-) For mange år siden kvittet jeg meg med alt jeg hadde av messing. Det har jeg angret på, siden det hadde blitt annerledes om jeg hadde sprayet det. Men ingen som tenkte på det da! :-)

    Det ble kjempeflott på brettet ditt. Alt har fått nytt liv! Her har vi sol andre dag på rad. Ingen prosjekt ute idag, da kroppen og helsa har sagt stopp etter gårdagens beising. Sliter med å kjenne på at jeg har begrensninger. Spesielt når man har så lyst å holde på.Men har man vondt, så har man vondt. Får bare nyte dagen som den er.

    Alltid koselige kommentarer fra deg. Setter utrolig stor pris på det!

    SvarSlett
  5. Hei vennen :)

    Så smart å gå på loppis hos seg selv:) Og så mye fint du hadde på vaskerommet ditt :) Stemningsfulle bilder :)

    Jeg har et lite loppis på boden ved loftstua ;) Og er det lenge siden jeg har vært der så er det veldig artig å ta en titt, kanskje jeg gjenoppdager noen skatter ;)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Håper dere koste dere på fotballkamp :) Her skal minstemor på dansing i dag - første gangen, hun gleder seg veldig :)

    Ha en fin dag og kos deg :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig bra, har en hel del på vaskerommet jeg også som kunne trengt en dusj med spray-malingen :)
    Du er flink, Camilla :) Utrolig hjemmekoselig :)

    Stoooor god klem i ruskeværet

    SvarSlett
  7. Hei skjønning. Måtte bare ta en pause fra tapperiet vårt på Bebel.. Og titte på bloggen din.
    Og gurimalla så fint, og stemningsfylt hos deg.

    Så lurt å male over de gamle loppe-tingene.
    Nei, no stopper tapperiet opp her. jeg må jobbe videre. Her er det kvistlakk-tapping idag.

    Og en viktig melding: Fredays imorgen kl 19.30. Viss du vil være med...Meg og Henriette skal der.Bare sånn koselig tur, ut å spise og skravle .

    SvarSlett
  8. Hei hei:))
    Vet du hva? Jeg går mer enn gjerne på loppis på vaskerommet ditt altså. Når det gjemmer seg sånne skatter der. Utrolig at litt spraymaling kan forandre så mye. Er selv en ihugga spraymalingfan;)
    Håper maiværet er litt bedre hos deg nå. Dagen i dag startet med høljende regn men nå ser det ut til at sola febrilsk prøver å trenge gjennom. Jippi!
    Ha en flott dag kjære deg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  9. Hihi!! Kan love deg at jeg kan gå på loppis hos meg selv også,både på loft kjeller og syrom...
    Så hver gang jeg kjøper nytt så må det "smugles" inn...
    Så fine tingene blir bare med litt malig,blir nesten som nytt!!
    Og enig med du,takløker er FINE!!
    En fortreffelig dag ønskes deg Camilla!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  10. Herlig Camilla:))Ja jeg sier det igjen UTROLIG hva litt maling kan gjøre!!Kjempe fint satt sammen,dette kan du :))))Goood onsdag kjære deg,ikveld blir det foreldremøte på meg...På infomøte på ungdomskolen for min minste...huff som tia flyyyyr!

    Klemmer fra meg!

    SvarSlett
  11. Så lekkert, Camilla!! Du er bare så utrolig - å skape en slik stemning hver gang! Enkle triks med litt maling, og vips så har man nok en gang fått til noe "nytt". Lekkert!!
    Ønsker deg en fin fin dag!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  12. Heisann

    Du så kjekt å gå på loppis hos deg selv...ikke er det køer og spisse albuer heller :)
    Gjenbruk er tingen...har helt sansen :)
    Takk for inspirasjonen :)

    SvarSlett
  13. Snakk om å få ting til å se ut som a million dollar :)
    Måtte innom å ønske deg god helg ♥

    Klemmmmmer til deg

    SvarSlett
  14. spennende dete vaskerommet ditt, du må blogge mer om det..
    klem og riktog godt helg...

    SvarSlett
  15. Så fine bilder fra hjemmet ditt som vanlig. Riktig så koselig har du det! :) God helg til deg!

    SvarSlett
  16. Heisann!
    Så mye fint hjemme-loppiset ditt hadde å by på!
    Utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre ;)
    Fin helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  17. Hei Camilla, for en herlig og inspirerende blogg du har fått deg <3 den var bare så fin!!! Dere har ett nydelig hjem, og de superfine bildene du tar. Rene fotografen! Stor klem til deg, og ha en strålende helg. :))

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)