Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 15. oktober 2012

God ukestart!

Gooood ukestart til deg som titter innom i dag!
Om du er på slankeren blir dette kansje for mye
på en mandag-om ikke les videre...hi,hi.
 

Ja,for i går hadde vi jo besøk for Casper gutten,
og da må vi jo ha masse kaker og sånn...
Vi hadde en koselig stund og huset var fullt.

 

Denne gangen viste det seg at jeg hadde bakt for mye!
Så vi måtte proppe på kaker to take away og til naboer!
Og darlingen tok med seg Cupcakes på jobben(rosa,hi,hi)
Enda er det kaker igjen og det blir ingen slanking
før i morgen tenker jeg...
(Tirsdag er en fin slankedag,så kansje den varer
helt til onsdag!)

Ønsker alle en superfin ukestart!

Søte klemmer
Camilla.
 

31 kommentarer:

  1. Ja, her var det mange flotte kaker, og for et fint dekka bord. :) Det ble nok en koselig bursdag. :)

    SvarSlett
  2. Åhhhh guriland så lekkert, så jo bare helt nydelig ut :)
    Supert når ikke gutta bryr seg om at det er råååsa :)

    Ha en fin start på uka og kos deg med restekaker ;o)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Hei, fant tilfeldigvis bloggen din via Mor Inger's hus. Glad jeg tok en titt innom - dette var inspirerende og flott. Klem fra Valdres :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Kristin!
      Prøvde å se om du hadde blogg,men fant deg ikke.
      Ha en skjønn tirsdag!

      Klem Camilla.

      Slett
  4. Herlighet for et kakebord :)))
    Sitter her med en kopp kaffe, og må innrømme at det hadde gjort seg med et kakestykke eller tre som tilbehør :)))
    Nydelig borddekking, flinka !!

    Fin mandag videre til deg
    Klem heidi

    SvarSlett
  5. Gratulerer til Caspergutten din:)
    For noen nydelige bilder og de kakene så mare megagode ut;)
    nam nam sier nå jeg;)
    Fin dag og uke til søteste camilla:)
    KLEM

    SvarSlett
  6. Ja er det noe som kan ordne til fest så er det deg Camilla!
    Både med de herligste kaker og pynt,nok engang HELDIGE er de som
    får ha en Camilla som deg i livet sitt <3

    God uke til deg fra meg:)))))

    SvarSlett
  7. Rett og slett fantastisk !
    For et bord og for noen kaker ..
    dette er du jo bare superflink til.
    Mine tenner løper i vann her jeg sitter med kaffekoppen uten tilbehør..
    God ny uke til deg .
    Klem...

    SvarSlett
  8. For en frodighet, jeg ble utrolig søtsugen nå. Ja, jeg begynte på slankeren i dag....
    Heldige de som fikk komme å smake på godsakene dine. Det bordet var bare så utrolig flott både farger og flott bakverk :-) Fin uke til deg, klem Anita

    SvarSlett
  9. Hihi så utruligt masse godt du hadde bakt altså,ser bare så utruligt godt ut alt isamen,skulle gjerne sittet te bords der og spist:)
    Ser ut som ei vellykka feiring av 12 åringen og rekna med han var veldig godt fornøyd med både gaver og mat:)
    Ein fin kveld til søte deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Ja her var det utrolig mange gode kaker.
    Ikke noen vits i å tenke slanking en gang nei.
    Kos deg med rester og ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  11. For et fantastisk kakebord! Må være stas å ha bursdag i huset ditt!
    Minstemann og jeg bakte cupcakes i helga, men våre kan ikke måle seg med dine, kun for "hjemmebruk" :)

    Klem Tessa

    SvarSlett
  12. Å her var der mye godt :) deilige kaker kan du se utfra bildene.
    Fin ukestart til deg

    Klem

    SvarSlett
  13. Å SKJØNNE TANTE BRUN !
    DU ER BARE SÅÅÅ FLINK....JEG BLE VELDIG KAKE SUGEN:))
    GRATULERER TIL CASPER !
    ØNSKER DEG EN FIN KVELD SØTE CAMILLA MOR!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  14. For noen flotte bilder:-) Og kakene smakte fantastisk. Tusen takk kjære Camilla, for kjekt besøk og gode kaker:-) klem fra Sol

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koselig Sol!
      Alltid koselig med bursdagsbesøk og greie gjester!

      Ha en skjønn dag i solen!

      God klem

      Slett
  15. Så masse godt, og så fine bilder!
    Gratulerer med bursdag i huset!
    Ha fine høstdager! Klem Gry :)

    SvarSlett
  16. Vel overstått feiring!!
    Den kan jo ikke ha blitt annet enn vellykket ser jeg!! ;-)
    Har du vurdert konditor\baker yrket??? Hihi
    Herlig dag til deg sunshine,klm ingrid l

    SvarSlett
  17. Hei :)
    Så flott bursdagsfeiring. Gratulerer med bursdagsbarnet,sant at årene går fort... Jeg burde kanskje ha stoppet å titte før jeg klikket inn her hos deg,he,he, du tryller stadig fram de flotteste fristelser :) Fy flate, jeg er blitt helt sugen på søtt :) Heldigvis legger jeg ikke på meg av å se på bildene dine da! Men om jeg hadde hatt muligheten til å smake, ja da hadde nok "kakemonsteret" kommet fram :)
    Nei,nok tull og tøys. Tenker du har kost deg i fineværet, det har iallefall jeg :)
    Beste hilsen og søte tanker :)
    Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. God morgen skjønne Britt!
      Ha,ha,lurt å bare se på bildene ja!
      Ikke så lett å bare se uten å røre nei!
      Litt av et kakemonsteret jeg og skjønner du.

      Nydelig vær disse dagene og i morgen skal jeg få på vinterdekk.
      Ja,tiden flyr og snart er det jo jul igjen!

      Ha en flott dag og takk for koselig hilsen.
      Klem Camilla.

      Slett
  18. Nei fy deg Camilla jeg som er såå snopesyk akkurat idag...
    Og dette var bare besvim og dån osv.....Gubba så fint. Verdens fineste kaker. Og så så jeg så søte kopper og servietter og pynt. Koselig.

    Ja jeg er klar for messe i helgen. Der skal filmsnutten om oss vises.
    Blir så spennede.. hihi.

    jaja Camillamor, jeg savner deg og ønsker Familien Rosa en fin dag videre..













    SvarSlett
  19. Slanking er oppskrytt ;)

    Så veldig veldig godt ut, alt sammen...mmmm :)

    SvarSlett
  20. Jeg er full av beundring for bakinga di.

    Jeg slo til med å bake en eplekake når jeg skulle få besøk, og fant den igjen i kjøleskapet to uker seinere - så slik er det her i huset....

    Litt mer feil side av Mjøsa - bilene på Hamar hadde FS skilter - Feil Side - så det er jo dokumentert en gang for alle :-)

    Forstår jeg det rett, at du kommer på bloggtreffet på Gjøvik? Ville jo være kjempegøy om du gjør det.

    Ha en fin dag.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  21. Gåann så flott et bord med så mange lekkerbisker! Nå tok søtsuget meg! Hvordan får du det til??! Alt du tar i blir visst til gull. Tenker det var munter stemning rundt bordet.
    Koselig å lese om morgenstunden på Caspers 12 års dag. Det er slik vi også alltid har gjort det:-) Gode tradisjoner og minner. Herlig gutt!

    tusen takk for dine alltid så gode ord!!

    Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  22. oiisannn... her var det mye godt!! fristende lekkert bord! gratulerer så mye med bursdag i huset!
    var innom anemone og der skriver du at du baker til butkåpnongen, så gøyt at du kjenner anemone og henriette!
    gleder oss mye til imorgen,
    klem,magny

    SvarSlett
  23. Takk snille vennen ♥
    Kjenner klemmene :))

    Bentemor

    SvarSlett
  24. JA, nå fikk jeg bokstavelig talt vann i munnen...
    Jeg sitter her med store søtsyke øyne og smatter...
    Guri malla du er en mester i å bake!
    Fantastiske kaker.

    Ønsker deg en flott høsthelg i morra bakemester Camilla :)
    Klem fra anne.

    SvarSlett
  25. Kjære lillesøs - jeg leser først kommentarene i dag og fikk så lyst å skryte av at jeg var så heldig å få nyte bordets gleder forrige søndag. Du er bare helt fantastisk og sprer mye glede med alle dine kreative sider. Ha en fin dag!

    beste hilsen storesøs Linda

    SvarSlett
  26. Kjære Camilla. Først vil jeg si tusen takk for at du alltid legger igjen så fine ord hos meg <3 Det varmer så utrolig mye. Og GRATULERER sååå mye på etterskudd til den kjære solstrålen din:) Kan tenke meg han hadde en fin dag! Så mange flotte og fristende kaker som ble servert:) Du er så flink til å bake de mest fristende kaker:P Håper du har en kjempetrivelig søndag. God klem fra Ellen

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)