Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 1. oktober 2012

Slik var september....

God 1 oktober til deg som titter innom!
I dag har jeg laget et lite tilbakeblikk på september.
 


Tiden flyr og høsten er virkelig kommet.
Kakemenn og julepynt er på plass i noen butikker
allerede.....Kakemenn er greit da syns jeg(hi,hi)
Men julepynt....ja,ja...det er jo det samme hvert år
bare enda tidligere??
La oss kose oss litt med høst først og tenne masse
lys inne og ute.
La oss finne ro og glede oss med det vi har!

Ha en flott oktober uke!

God klem
Camilla.
 

29 kommentarer:

  1. Jammen er september over og hvor ble den av....
    koselige bilder hos deg

    Ha en fin måned og ukestart
    Klem

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG CAMILLA:))
    SÅ FIN OPPSUMERING DU HAR HER!
    JEG KJØPTE PEPPERKAKEHJERTER I HELGEN...TI HI SYNEST DET ER LITT TIDELIGT MEN SÅ MÅTTTE JEG BARE:))
    FIN DAG TIL DEG SKJØNNE KAMILLA:))
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  3. Trivelige bilder fra september. Så mye fint du har tatt bilder av! Katten din er jo bare så søt da. :)

    SvarSlett
  4. Jeg har brukt første dagen av oktober til å pakke
    inne gaver til to adventskalendere. Hehe.
    Den ene fordi jeg skal til Jæren snart,
    og da vil jeg ha det med meg. Er jo så dyrt å sende med posten.
    Skal og ordne mesteparten av julegavene som skal dit før vi reiser den 11. okt.
    Noe er alt ferdig innkjøpt, trenger bare å pakkes inn.
    Men er jo ikke ferdig med alt enda. syns noen ganger det er litt kjedelig å være
    ferdig med mesteparten av julegavene så tidlig, for da har jeg ikke noen å ordne
    i desember. hehe. Sikkert et luksusproblem for de fleste. Men jeg er veldig glad i
    å ordne gaver, så noen ganger kjøper jeg julegaver eller bursdagsgaver til neste år
    i desember. Men julemarsipanene og annet julegodt kommer ikke i hus før i adventstida.
    Ha en herlig oktober måned :)

    SvarSlett
  5. Hei skjønne Camilla:)så flott oppsummering av september,den måneden gjekk utrulig fort og det gjør vel dei neste må månedene og:)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. heisann....
    Beklager så veldig...føler meg slett ikke som noe flott medmenneske i uka som er forbi.....men vær sikker du, jeg var ofte innom deg og smilte for meg selv, og da du viste fram disse hjerte kakene dine....ja da for det mange ta nker gjennom hodet, der jeg satt alene m to unger og en mann laaaaangt vekke.....
    Vet du, uka som gikk var så hektisk!!
    Fikk jo ikke tid til noe jeg....men om jeg ikke var flink til å kommentere hos deg, var jeg innom titt og ofte!!

    Uka som gikk var så hektisk. To foreldremøter, ett annet møte, vanlig treningstider til begge barna...og du vet jo hva sånne kunstgress-baner gjør m skoa?
    herrefred sier nå jeg!
    Og når barna mine strever m å huske og ta av seg ute, etter en økt på denne grønne matta, ja da fører det til tusen sånne svarte dingser,ligger strødd utover husets gulv.....treninga til barna medfører alt kan man si!!
    OG, er det noe som jeg ikke tåler, er det skitne gulv!!! SÅ det har vært mye å gjøre kan man si

    Alt skulle skje når mannen var borte. Han kom hjem i natt, og vet du?
    Han har vært på marked i en storby her i europa, og helt utrolig kommer han hjem m gamle aviser mm fra dette landet......som jeg kan bruke til å dekorere m, el gjøre noe annet kreativt med.
    Ble helt satt ut jeg!
    En ting er at han ser hva jeg liker, han skjønner ikke helt vitsen el greia som han sier selv..... OG det er en vei og gå fra det og til å handle det selv.....for så å gi det til meg?
    Vel.
    Ny uke er på gang!
    Om ti dager er jeg og barn på vei til Besta vår på voss. Det blir stas.
    tusen takk for mange flotte innlegg i forrige uke. Koste m stort!!!
    Ha en flott dag en fin uke.
    De beste ønsker fra Ida

    SvarSlett
  7. Superfin oktobermåned til deg,ja ukene\månedene flyr...
    Syns også det er for tidlig med jul i butikkene allerede nå,selv om det svirrer litt juletanker inni hodet mitt!!
    Har et kjøkken som skal\MÅ bli ferdig til 1 desember så Runegutten har masse på seg fremover...også jeg da...hihi
    Kos deg i dag skjønnas!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  8. For en herlig collage fra september Camilla:)Syntes den måneden bare fløy avsted...er så enig med deg at vi må kose oss med tiden vi har her nå. Det er så mye å glede seg over:))Nydelig uke til deg <3

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  9. God oktober måned til deg, skjønning!
    Håper den bringer med seg masse kos, hygge og solskinn :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Vakkert og lurt å lage slik collage fra september :)) Kanskje jeg stjeler ideen din,hvis jeg får lov da ;)) hi hi
    Du har iallefall inspirert oss alle gjennom bilder flotte ord og flotte kommentarer hos oss andre i mnd. som har gått ♥ Setter priiiis på deg skjønne gledes spreder ♥

    Klem og Smil Bente

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder, som ALLTID her inne hos deg Camilla ♥
    September var flott, selv om det var litt vått!
    Nå lar jeg jul være jul i ca 2 mnd til, og koser meg med den nydelige høsten ;)
    God uke til deg vennen!
    Klem Anette

    SvarSlett
  12. Nydelig Camilla!...så fint collage:)
    Jul...nei det får vi vente med..jeg skal nyte høsten:))
    Ønsker deg fine dager:))

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! Fin oktoberdag til deg også! :)

    SvarSlett
  14. Hihi, jo takk - jeg ble veldig glad for skryt av animasjonen min =) Det var en koselig collage du har laget, september var en skjønn måned med masse sol, skikkelig god start på høsten.

    SvarSlett
  15. Du har helt rätt,Camilla!!!
    Låt oss kosa oss med hösten,innan julgrejerna ska plockas fram.
    De börjar tidigare och tidigare i affärerna med julpynt,,,snart är det väl inte lönt att ta bort det,,,tiden går ju så fort nu,kanske lika bra att ha det framme året runt,Ha,hahaha!!!
    Skämt åsido,,,varje årstid har sin tjusning och jag älskar hösten!!!
    Tack för tillbakablicken på september,med fina bilder!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  16. Hei på deg søteste vennen!!

    Nydelige bilder altså!
    og tenk at nå er oktober her!!!
    Tida går så fort!!! Litt bra det også da, for da nærmer det seg jul.
    Gleder meg masse til og pynte til jul i butikken om en drøy mnd.!!!
    Men først skal vi nyte SOL OG SOMMER på Kypros en uke!!!
    Denne uken skal det pakkes og gjøres klart.
    Gleder meg!!!

    Sove godt og drøm søtt.
    Varm nattakos fra meg til deg :)

    SvarSlett
  17. Kjære Camilla. Det var et vakkert collage av september:) Såå mye fint!
    Skulle gjerne smakt en av dine fristende kaker:P Cupcaksene ser jo bare såå fristende ut! Håper du får en kjempefin tirsdag vennen. God klem Ellen

    SvarSlett
  18. God morgen kjære deg :)
    Så koselig å se tilbake på alt det vakre du har vist oss i september.
    Helt nydelig var det. Og ja når oktber kommer, da begynner jeg å glede meg til jul jeg.
    Idag kommer venninnen til Malin og hun skal bo her en uke. Så det skal bli veldig kjekt. De har vært bestisser siden de var 2 år.
    Jeg er helt enig med Ellen her over, de kakene dine altså.... gu tenk å være så flink som deg. At du ikke begynner med conditori. Da hadde du blitt rik.
    Hjem & Glede Conditori... hihi.,....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha,ha,ha...nå måtte jeg le høyt...
      Hjem & Glede Conditori......å det var fiint navn altså...
      Kansje jeg må selge kaker i mitt lille lysthus...kommer du da?hi,hi...gratis for deg da snuppa!

      Slett
  19. Så herlige glimt fra DIN september..den er litt min også, føler jeg.. siden jeg stadig titter innom deg, og koser meg med de fine bildene du tar og den koselige bloggen din!:):)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  20. Goood morgen du skjønne fristerinne :) Kongelig innlegg hos deg. Jeg blir helt nummen av disse kakebildene dine...Årstidene er fantastisk,ja. Våren og sommeren er jo den beste tiden, iallefall for meg. Men jeg kunne ikke vært foruten vinteren med vakkert snø dekket landskap, ei heller høsten som er et under med alle de vakkre fargene, vi får håpe at ikke høsten regner vekk da, slik at vi kan nyte den til fulle. Jeg beundrer virkelig disse flotte bildene fra september, gode minner om fine dager :)
    Beste hilsen fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Å takk å takk for koselig hilsen som ALLTID!
      Var så kjekt å dille til litt bilder....vanskelig å bergense seg da...men fikk nå med litt av alt.
      Ja,i dag har jeg bakt litt til...Eldstemann har snart bursdag og må jo "prøvesmake" litt....hi,hi.

      Klem Camilla.

      Slett
  21. Flotte bilder og nydelig sammensatt !
    La oss nyte høsten....den er jo ikke før igang før det er julestemning i butikkene.....litt irriterende :)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  22. Heisann du. Så koselig at du har funnet veien til min blogg og velkommen som følger. Utrolig mange vakre bilder her hos deg. Ja utrolig nok, plantasjen hadde fått inn masse digre nisser. Jeg trodde ikke mine egne øyne, synes jo det var litt tidlig. Ja ja,
    Ha en flott dag du, jeg titter snart innom igjen.
    Klem Eline. ;)

    SvarSlett
  23. Et nydelig tilbakeblikk på din september..vakkert..vakkert.
    Litt for tidlig med jul i butikkene..
    la oss heller glede oss over høsten først.
    Ønsker deg en fin dag og
    takk for all glede du sprer gjennom bloggen din,både i ord og de vakreste bilder.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  24. Hei på deg.
    Nydelige tilbakeblikk på en vakker september hos deg!
    Ønsker deg en riktig fin kveld ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  25. Hei du skjønne Camilla:))
    Som du kanskje skjønner nå så har vi fremdeles ikke dratt avgårde. Men ikke så lenge til;) Jeg må være veldig forsiktig med hva jeg legger ut i det offentlige (så har jeg skjønt at de sjekker bloggen min). Men er du på FB så kan du kanskje lete meg opp:)
    Nydelige bilder som alltid hos deg. Og jeg fikk veldig lyst på kake nå, enda så tidlig som det er. Hehehe...
    Herregud så skjønn Cesar er da!!
    Håper du har det flott og at du koser deg nå på høsten. Fargene er jo helt magiske nå.
    God klem fra meg!

    SvarSlett
  26. Jeg bare nyter de flotte collagene dine av herlige september. For noen nydelige bilder, farger og stemninger du viser. Ønsker deg en nydelig torsdag :-) klem Anita

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)