Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 24. oktober 2012

Utekos

Hei igjen!
Om du trodde hønemoren bare satt inne å klukket
for deg selv.....ja,da tok du feil...hi,hi.
Det går over all forventning her hjemme,selv uten
storebror som er på leirskole.
 

Vi har hatt noen nydelige høstdager i det siste.
Vi har fyrt i peisen og kost oss ute om ettermiddagen.
Så deilig når det ikke regner,blir litt lengre lyst da.....
 

Disse bildene ble tatt sånn i 18-tiden i går,
ikke så lett å merke mørket når man sitter ute.
Masse levende lys er med på å skape kos.
 

I går gikk vi ut på resturant for å spise middag
 med Victor....slik at han også skulle få kose seg
litt ekstra siden storebror har det gøy på leir.
 

Hønemoren gleder seg til fredag hun.....
Skal bli kos å få Casper hjem igjen,få høre om alle
fine ting de har gjort osv.....
I mellomtiden har Victor det som plommen i egget....
Får låne ALT som han IKKE får lov til når Casper
er hjemme....ho,ho....
Pytt,pytt,litt ramp må da være lov!

Håper vi får mange slike fine høstdager-
2 mnd til jul.....


Tusen tusen takk for så herlige spor fra dere
(er nok mange hønemødre der ute....)
Varmt velkommen til nye følgere....

Smil og klem Camilla.
 

23 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig og flott uteplass... innbyr til kosestunder og late kvelder, og tenk at man ennå kan kose seg ute da Herlig!!:

    Ønsker deg en flott uke videre:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Så flott utenfor hos deg. Likte den utepeisen, blir nok god varme fra den. Flotte bilder du har tatt, fint satt sammen.

    SvarSlett
  3. Så koselig å kunne være ute og tenne stearinlys og fyre i peis:-). Nydelige utebilder du har tatt.
    Kan tenke meg minsten din koser seg veldig når han "hele" huset for seg selv:-)
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Så godt å se du koser deg og at dere finner på hyggelige ting selv om storebror er på tur...tenk å han koser seg ;)

    Nydelig uteplass du har asså.
    Vibeke med bloggen Vibeke design og jeg snakket om deg og villaveien her om dagen, at vi kansje måtte få tatt oss en jentetur til Bergen å få hilst på dere...det hadde vært noe hi hi

    Nyt kvelden, søte deg :) Så blogges vi :)

    Klem fra Millan

    SvarSlett
    Svar
    1. ÅÅ JAA så klart dere må det.. hihi....

      Slett
  5. Ja det er helt riktig Camilla,vi tar gjerne en Bergen tur en dag:)

    Slik vakker stemning og ute plass dere har skapt her...å der er helt herlig!
    Har tenkt på deg vettu hønemor...godt du har kommet deg igjennom,hi,hi.Lo godt i dag av teksten din her..du skriver jo bare så morsomt og herlig som bare du er <3

    klemmer fra meg til deg!

    SvarSlett
  6. Du er jo bare skjønn :)
    Godt at dere koser dere!!
    Fin kveld til deg snupp!
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei og klukk klukk hønepøne du må jo skrøne...
    hehe... måtte le litt jeg nemlig. at du sitter hjemme og klukker...

    Ja nå er det halveis, og imorgen er det bare en dag igjen, så er familien komplett igjen. Skal bli skikkelig kos for dere ja.

    Ja det var fantastiske bilder fra Parken din idag. Flotte nydelige og romantiske bilder med levende lys. Tenker du og Darlingen sitter der ute om kveldene og smasker litt ja..

    Yasmin har vært hjemme idag og vi har ikke gjort noen ting utenom å rydde då.. Så idag har jeg besøkt maange blogger og kost meg.

    Ha en romantsik kveld videre.
    Klem og susseluss fra Margareth

    SvarSlett
  8. Nydelig og stemningsfullt på uteplassen din!
    Så koselig :)
    Er nok en hønemor jeg også....men her er yngste reist til stavanger for å gå i lære der...og uff som jeg bekymrer meg :) Men det vil jo helst gå bra, og de klarer seg som regel fint uten mor i hælene :)

    SvarSlett
  9. Hei søte Camilla:)
    Så nydeligt detter ute hos deg,så vakkert du lager det til:)herlige utebilder:)
    Kjekkt at dere koser dere begge to,litt godt det og,hihi:)
    No er det Farmen her,koselig gammel gård det!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Du har bare en vakker blogg! Jeg sitter virkelig å koser meg med bildene dine :)
    Og for et hjem, både ute og inne. Alt er jo bare så fint og samstemt. Må være deilig å være et slikt sted.

    Tusen takk for varm hilsen hos meg. Det var oppmuntrende, og så har jeg skjønt at jeg ikke er alene...
    Hilsen fra deg gjorde meg godt.

    Ha en fin torsdagskveld, imorgen har du eldstemann hos deg :)
    Klem

    SvarSlett
  11. SÅ BRA DET GÅR BRA SKJØNNE CAMILLAMOR!"
    HAGEN DIN ER ET SYN!
    LØVEN WAW OG DÅNE!!!!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  12. Så nydelig innlegg, høsthagen din er bare helt fabelaktig vakker..og så koselig med peisen og alle de flotte vekstene!:)Klem fra meg!:)

    SvarSlett
  13. God morgen Camilla.

    Nå er det lenge siden jeg har vært innom ser jeg .O/
    Her var det mange nye fine og innspirerende bilder :O)
    Pusen din er jo bare skjønn :O)
    Ønsker deg og dine en herlig dag :O)

    VH Lisa

    SvarSlett
  14. Hei Camilla :)
    Kjekt å se deg på Anemone på Øyrane på fredag! Og YUMMI for noe delicious cup-cakes! Har ikke vært med på maken før.. SÅÅ gode :) Deler du oppskriften?! ;)

    Veldig fint hos dere :) Så stemningsfult og koselig!
    Ha en fin torsdagskveld videre :)
    Klem fra Oda :)

    SvarSlett
  15. HEI !
    Ja, i dag er den store hjemkosten :) Det blir bra !
    Og for et flott hageinnlegg :) Blir helt målløs jeg. Og for en staselig løve :)
    Ja, dere får det virkelig til :)
    Tenk at snøen har lagt seg allerede. Ja,ja, det er no fint og da. Og som deg så har vi og fått på vinter dekkene på bilen, så da så :)
    Ønsker deg og dine en fin helg.
    Borte bra men hjemme best :)
    Beste hilsen fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,nå har gutten kommet hjem til (høne)moren!
      Han har hatt det topp og taco er allerede spist.
      Jeg har vasket tøy,og hatt utspørring.......ha,ha,ha.

      Stille og rolig helg,akkurat slik jeg liker det!
      Takk for koselige ord.
      Riktig god helg!

      Gode klemmer

      Slett
  16. Tjhooooo...,!!!!!!
    Idag er det fredag, men er det noen gang her i livet du vet med sikkerhet hvor langt uti uka vi er, så må det vel være i da.
    Sist gang du nok teller døgnet, timer, minutter og sekunder, at vel når 11- åringen var på vei ut av din kropp for å si det sånn......

    Regner med at dere får en fin fredag, med mor og far og to stk sønner, samlet rundt bordet!,,,
    Casper kommer vel hjem idag etter dager på leirskolen.
    Min sønn sier, med fullt alvor, at jeg godt kan klemme og alt det der.....men helst ikke foran en hær m jenter fra klassen sin....
    Så jeg ser for meg gjensynet mellom mor og barn......

    Han har sikkert så mye å fortelle.
    Når det er sagt er det nok en lærer el fl som ikke skal fortelle så mye til så mange denne dagen,
    De skal nemlig nyte at foreldrene har hentet sine håpefulle og videre skal de nok nyte stillheten....og det skal de med glede få gjøre.
    Jeg har jo nesten forandret personlighet jeg når jeg var lærer på disse leirskoleukene. .......blitt veldig sånn " ingen grunn til panikk " menneske merker jeg.....

    Vel. Kos dere alle sammen.
    Kommentarntil alle dine fine bilder?????
    Kunne ha skrevet en artikkel om ditt hjem, og hvor kjempeflink du er. Det er ikke veldig ofte jeg blir stum må vite, men å se alt du får til....blir nesten litt misunnelig for at jeg ikke er så flink!!!!!
    Ha en strålende helg.

    De beste ønsker fra Ida
    Ps. Vet du, det er min erfaring at gutter er de som sliter mest på disse leirskolene..... Jenter er så flinke til å trøste og hjelpe hverandre, mens gutta......
    Men nå er uka over og din har klart seg perfekt går jeg utføra. Vær stolt og glad du.

    SvarSlett
  17. Hei hei søde!!!
    Åå i dag kommer Casperen hjem! Hurra!! Koselig fredagskveld hos dere blir det :)
    Jeg er så glad for at det snør! :) Så koselig! Gleder meg til å komme hjem i kveld og ha snø-fredagskveld-kos.... ;)
    Så masse fint inne her hos deg som vanlig! Du er en stjerne på bakingen da!
    Ha en så fin helg søde!
    sees vi! Stooor klem og knus Henriette

    SvarSlett
  18. Hei søte og gode Camilla :))

    Så nydelige bilder, fra en fantastisk flott uteplass!!!

    Nå tenker jeg du teller timer til storebror kommer hjem!!!
    Kos dere masse i helgen, og ha en superfin fredagskveld!!!

    Tusen hjertelig takk for superkoselige kommentarer inne på bloggen min!!
    Du er en sol i hverdagen og jeg setter SÅ stor pris på hver eneste hilsen.
    Så glad for at jeg har blitt kjent med deg!!!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  19. Tenker det er godt å få gutten sin hjem igjen.
    Jeg er skikkelig hønemor selv, hihi.
    Når Emma er hos faren to uker om sommeren, er jeg ikke
    god å ha med å gjøre de siste dagene før hun kommer hjem ;)
    Dere har det jammen meg flott ute i hagen deres!!
    God helg vennen, nyt den med guttene dine ♥♥♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  20. Underbart fint och mysigt.:-) Stina

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)