Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 31. oktober 2012

Slik var oktober...

Et lite tilbakeblikk på oktober i dag.
Vi har hatt noen fine høstdager med mye kos ute.
Vi har vært på hyttetur,vært i hagen,i lysthuset,
fyrt i vår lille utepeis og ryddet litt.

 

Casper er blitt 12 år og vi har feiret og spist
massevis av kake!
Jeg har vært(er)hønemor for Casper som har
vært på leirskole og hatt det supert(selv uten meg!).
Jeg fikk noen nydelige antikkroser av min darling,
(de holder ennå faktisk).

 

Sist uke kom den første snøen og Victor var
rask med å finne frem akebrett og kose seg
utenfor.Jeg har pyntet med hvitt inne,og syns det
var deilig og harmonisk.
(Jeg har smuglyttet til julemusikk...hysj...)

I dag pøser regnet ned her og siste rest av den
første snøen regner bort,så får jeg kansje plantet
løkene mine...(som jeg alltid glemmer).

Vel snart november dere....
Synes tiden går så fort.

Jeg takker så mye for alle de herlige spor!
Er man trist og lei en dag....Ja så er det
jo bare å lese noen kommentarer fra dere
og så er alt bra!

Take care alle sammen,og ta vare på
alle som du er glad i!

God klem
Camilla.

 

25 kommentarer:

  1. Kjære Camilla!:)Så nydelige oktoberminner, helt fantastiske bilder og farger - elsker å se fra hagen og lysthuset ditt, og nusselige Cesar-pusen..goingen!:)Det er bare så koselig å titte innom hos deg!Vil ønske deg en fin-fin onsdag sammen med dine!:)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  2. Masse flott høstbilder!!

    Ha en flott dag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. VAKKERT satt sammen,som bare du kan Camilla:)Ønsker deg en vakker onsdag,for andre gang i dag,hi,hi.Kan ikke ønske deg det nok vettu:)))Klemmer i fleng..igjen:)

    SvarSlett
  4. God morgen :)
    Du er så dyktig på å ta bilder og forevige fine øyeblikk,så kjekt :)
    Ja,tenk som tiden flyr...I dag er det jo ekte Bergens vær, men jeg syns at vi har hatt få slike regnværsdager. Mange fine dager har det vært ja :)
    Håper at du får plantet løkene da så de kan poppe opp og være til glede til våren. Jeg har også en del som jeg har glemt...Typisk for meg er at jeg kommer på det litt sent hvert år og da har det blitt å plante i blautaskit. Skikkelig tullete,men,men, bare de kommer i jorden så.
    Nå er det julen som står for tur,litt deilig å ha "gartner ferie",men skulle jo ønske at sommeren varte litt lenger jeg da :)
    Beste ønsker og gode tanker fra meg til deg
    Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Å hei igjen Britt!
      I dag har vi jo hatt deilig vær uten regn...
      Så håper på det samme i morgen slik at jeg får plantet løken.
      Har hørt at du har en vannvittig flott hage!!!
      Bare å starte blogg altså! Hi,hi.
      Så når du skryter av min lille hage-ja da blir jo jeg kry må vite!

      Ha en flott torsdag kveld skjønne du.
      Klem Camilla.

      Slett
  5. HEI PÅ DEG "TANTEBRUN"
    HER VAR DET SÅ MYE HERLIGE KAKER Å DA TENKER JEG PÅ SNILLE TANTEBTUN OG FOR MEG ER DET DEG NÅ SKJØNNE CAMILLAMOR!
    MASSE FLOTTE BILDER SOM EN IKKJE BLIR LEI!
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. Så herlig det var å se på tilbakeblikk over måneden som har gått.
    Du er bare så fantastisk med både bilder og tekst!
    Tiden flyr synes jeg ..
    men jeg liker faktisk november godt, med mye kos og forberedelser til advent .
    Øs pøs her og i dag ..
    og løkene ligger enda på vent her og.
    Fin dag til deg !
    klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Hei skjønne Camilla:)
    Så herlig oppsummering av oktober,jammen går det fort siden me er i november imorgen,heilt sprøtt kor fort tida går...alltid så kjekkt å følge deg og både sjå bilder og lese:)
    Er ikkje heilt iform idag så trur sofaen blir ein god plass idag,høljer ute og så været ser ikkje så fristandes ut.

    Ein fin fin onsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. ÅÅÅ så herlige bilder fra deres Oktober :)
    Denne mnd har gått så fort, og i morgen er det November... Wiiii snart advent :)
    Ha en fin dag :)
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  9. Hei på deg Camilla ;)
    Herlige oktober bilder fra deg, ser ut som en flott og innholdsrik måned ;))
    Tiden flyr, og snart er det advent... og da er det helt lovlig å høre på julemusikk ;))
    Så koselig å endelig ha hilst på deg på ordentlig. Du er ,om mulig, enda mer sprudlende og skjønn enn bloggen din ;))
    Ønsker deg en riktig fin onsdag med julemusikk i regnværet!!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  10. hei :)
    så utrolig mye herlige bilder fra oktober :)
    Ja tenk i morgen er det 1 november, ikke lenge til advent og jul nå, men kjenner jeg gleder meg jeg for jeg elsker julen <3 en av mine favoritt tider på året <3

    ønsker deg en nydelig onsdag :)

    klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Herlige bilder med masse farger,gjenspeiler den flotte bloggeren :))
    Du er bare skjønn Camilla ♥
    Glad du blogger ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  12. Du Camilla du Camilla:)Nydelig bildedryss igjen du viser:)
    Ha en fin dag videre!:)
    Klem

    SvarSlett
  13. Så flotte bilder og en fin oppsummering av oktober.
    Ønsker deg en fin fin onsdag, kos deg og nyt dagen med de flotte guttene dine!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  14. Fin oktober har du jaffal hatt,det ser vi på de nydelige bildene dine!!
    Grusomt fin hvit stue no altså...selv om den alltid er fin!! :-)
    Ha en herlig kveld,nyt an snuppa!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  15. For en vakker oktober du har hatt. Så nydelige bilder og jeg har sett på hvert eneste ett. Så innmari fine.

    Håper du får en fin november og da, og husk at eg har bursdag snart. hihi. Håper du kan komme til meg da.
    Klemmm

    SvarSlett
  16. Hei Camilla!:)
    Åh...så utrolig mange nydelige bilder!!Og så fint du har satt dem sammen..!
    Du...nå fikk jeg skikkelig lyst til å høre julemusikk jeg også!!;)hehe...:)
    Håper du får en flott kveld:)
    Kjempegod klem fra Camilla:):)

    SvarSlett
  17. Massevis av koselige bilder fra måneden som gikk!
    Ja tenk vi har hatt både høst og vinter nå.....og nå tilbake til det vante regnet :(

    Ha en fin novenbermåned :)

    SvarSlett
  18. Fine bilder du har tatt i oktober! Her har du fått med både høstfargene og den første snøen. Vakkert. :)

    SvarSlett
  19. Deilige, inspirerende bilder!
    TAKK;TAKK ;)

    Klem fra Annepanne.

    SvarSlett
  20. Hei Camilla:)
    Nydelig tilbakeblikk på oktober!..er så flotte alle bildene dine..de gir masse glede og energi:)
    Takk for dine koslige ord..du skulle bare vite hvor det varmer:)
    Ønsker deg en fin kveld:))

    SvarSlett
  21. Høres ut som dere har hatt en fantastisk høstmnd, ser værtfall sånn ut på bildene :)
    Tusen takk igjen for fin hilsen, denne gangen bursdagshilsen...du er god :)

    Stor klem fra Camilla

    SvarSlett
  22. Så utrolig koselige bilder, du har øye for detaljer :D

    håper du har hatt en strålende uke :)

    SvarSlett
  23. Så fine collager du har laget, rett og slett nydelige. Oktober var en flott måned, iallefall for emeg. :)

    Ha en fin helg søte venn.

    Klem fra Kari

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)