Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

fredag 19. oktober 2012

Mitt innlegg nr 100 !

I dag er det mitt innlegg nr 100.....
Så rart.....men så glad for at jeg startet å blogge!
I dag vil jeg dele disse nydelige antikkrosene
med alle dere som er innom.
Min snille darling har kjøpt disse til meg og
må si at han er flink som tenker på hva jeg liker.
Tusen takk kjære Bjarte!(Nå blir han flau sikkert)

Tusen takk til alle dere gode som legger igjen
så skjønne spor....blir så glad i mitt hjerte!

 

Cesarpusen vet å nyte livet....
Håper at alle får en gledelig helg!

Smil og klem
Camilla.


 

28 kommentarer:

  1. Gratulerer med 100 "innleggsfeiring"
    Det er både inspirerende og koselig å blogge.
    Så nydelige roser du her fått. Kjempekoselig
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Hurra for deg og bloggen din! ,beste Camilla:)))Du har en nydelig blogg,som gleder så mange av oss der ute. Bjarte VET å ta vare på fine deg vettu. Fordi du rett og slett fortjener det:)))

    De beste klemmer fra meg idag og god helg!

    SvarSlett
  3. Hei og hopp skjøøne deg:)
    Nydelig cesarpus du har Camilla:)
    Gratulerer så masse med innlegg nr 100:)
    Og masse fininspirasjon fra deg:)
    Fin dag videre og god helg:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder!:)
    Og gratulerer med 100 innlegg:)Ønsker deg en fin fredag:)
    god klem fra camilla:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med den 100. innlegget!
    Heldig du som får blomster ;)
    For en vakker pus, passet inn hos deg :)
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med innlegg nr 100:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    God helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Åhhh så fantstiske roser, veldig vår smak kan man si hi hi :)
    Beklager at ikke jeg har vært så flink på kommentar siden i det siste men håper det endrer seg nå. Vit at jeg setter utrolig stor pris på akkurat deg og dine kommentarer her i bloggverden :)

    Ønsker deg og dine en super duper helg :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  8. Disse rosene var jo aldeles fantastisk nydelige. Hurra for deg og for blogg nr 100. Blogging er kjempekjekt og så blir man kjent med så mange koselige folk. :)

    God helg skjønne du.

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Ååå skjønneste Camilla:)så flott at du er i bloggverden med din sjarm og personlighet,du er så festlig og god:)gratulerer med 100 innlegg og rosene ja dei var bare så skjønne:)
    Fine helg til deg!
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  10. Nydelige roser..og så flott at han vet hva du liker:)
    Nydelige cesarpusen...koser seg skikkelig:))
    God helg:))

    SvarSlett
  11. Hallo skjønneste Camilla :)
    Vakre blomster hos deg som alltid!
    Herlig når gutta tenker på oss!
    Ønsker deg en superfin helg vennen ;)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  12. Gleder meg til de neste 100 jeg!! :-)
    Nydelig helg til søte deg,skjønne pusen og snille darlingen din!!
    klm ingrd l

    SvarSlett
  13. 100 HERLIGE INNLEGG SØTESTE CAMILLLA!!!
    JEG ER SÅ GLAD DI BEGYNTE Å BLOGGE!
    ØNSKER DEG EN VAKKER HELG!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  14. Gratulerer med innlegg nummer 100. Glad jeg fant deg og gleder meg til de neste hundre!!! Flink fyr som kommer hjem med så nydelige roser, heldige deg!!!

    SvarSlett
  15. Gratulerer med innleggs-jubileum!!
    Det er en glede hver gang du legger ut ett nytt innlegg, skjønneste Camilla!
    Titti-klem!!

    SvarSlett
  16. Glad du begynte vennen ♥
    Du er en sol i bloggeland :))
    Håper på 100 til;)

    Klemmer Bentevenn

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med ditt innlegg nr 100. Alle disse er fantastiske!! Er så glad for å blitt kjent med deg gjennom bloggingen. Du gleder så mange med dine skjønne innlegg og ditt fantastiske vesen smitter gjennom! :-)

    En flott helg til deg du gode! Vakre roser du har fått av din kjære!

    Stor klem!!

    SvarSlett
  18. Nydelige roser, til et vakkert hjem. Gratulerer med innlegg nr 100:-) mange har nok fått inspirasjon av dine flotte bilder, klem og god helg fra Sol <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det kjære Sol!
      Gøy med blogg!
      I dag skal vi heie på Vidar!

      God helg og hilse.
      Klemmer!

      Slett
  19. Gratulerer med ditt hundrende innlegg! Så masse fint der har värt å se her. Forrige innlegg var jo helt i särklasse! (Flaks jeg ikke leste det för i dag - lördag ;) Disse cupcakes er jo helt fantastiske! (Har du muligens oppskrift ett sted her i bloggen? Lurer så veldig på hva det er for et fyll du har på toppen.

    God helg!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen! Tusen takk for oppskriften! Dette må jeg jammen pröve, for det så så flott ut!!!

      Slett
  20. Hei
    Gratulerer så masse med innlegg nr 100 snuppa.

    SvarSlett
  21. Nyyydelige rosebilder fra deg du blomsterglade, takknemlige Camilla. Skjønner godt at din elskede liker å gi blomster til deg som blir så glad ;)

    TAKK for titten og klem fra Anne.

    SvarSlett
  22. Er såå glad for at jeg har fått blitt kjent med deg gjennom bloggingen! Du har en nyydelig blogg som jeg elsker å besøke <3 Og en fantastisk god personlighet har du <3
    Gratulerer med hundre innlegg:) Håper det blir maaange flere hundre innlegg fra deg som vi kan glede oss over:) Rosene var bare bedårende skjønne. Varm klem til deg min venn:)

    SvarSlett
  23. Ååå så fine roser du har fått av Darlingen din... Heldige deg.
    Jeg har kost meg glugg med alle dine 100 inlegg. De er så fine og koselige, og du er så fin og god og morsom, så jeg må le masse. En blogg som man blir glad av. Og de vakreste bildene ever.
    Og kakaene som jeg har skrevet om 1000 ganger før, de er bare såååå fine og gode. Alt du får til min skjønne Millamor.
    Du er så snill og god og jeg gleder meg til å se deg igjen snart. Du må snart komme til Villaveien nå. Jeg har jo snart bursdag.. fnis...
    Den gøyeste dagen i året det vettu. Da skal jeg pynte et fint bord til dere kommer og så skal jeg prøve å lage noen gode kaker, skal nok få det til viss jeg konsentrerer meg dypt.

    SvarSlett
  24. Hei vennen :))
    Måtte bare innom med en klem ♥

    Bentevenn

    SvarSlett
  25. Kjære lillesøs - så nydelig både bilder og tekst. Gratulerer med innlegg nr 100. Kjærligheten er størst av alt, den gir oss kraft til å leve modigt og ærligt. Er så glad du var modig nok til å starte denne bloggen, få utfolde deg og ikke minst vise oss andre all den kjærligheten du har til alt levende rundt deg og som vi også stopper opp og kjenner på når vi er innom bloggen din. Tusen takk! Kjærlig hilsen fra storesøs

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære storesøster Linda !
      Å nå ble jeg rørt....
      Tusen takk for så fine ord-det betyr mye...

      Har akkurat levert Casper,da han jo reiser på leirskole i dag.
      Litt rart......Men så fint å se alle de blide 7 klassingene full av forventninger og Casper har gledet seg så lenge til dette.
      Blir nok litt stille her hjemme og Victor savner broren allerede....hi,hi.
      Må du ha en skjønn ukestart gode du!
      Kraftig klem lillesøs.

      Slett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)