Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 7. oktober 2012

På hyttetur.

Vi har vært på besøk hos min storebror og
svigerinne.
De har en koselig hytte ved sjøen og snakk om
panorama utsikt......
Jeg har tatt massevis av bilder.
 

Vi har fisket,med stang,line,garn.....
Men denne gangen ble det mest pigghå,pigghå,
pigghå,sjømus,sjømus,kråkeboller,sjøpølser,
Sjøstjerner og til slutt.....puh...en flott Lyr
på 3.5 kilo!
Min bror mente bestemt at det ble så lite fisk
fordi vi "byfolk"var med!
Ha,ha.....
 

Lyren grillet vi til middag og det var kjempegodt!
En stor flott naturhage har de rundt hytten.
 

Å....det er så gøy med høst...
Såååå masse herlige ting å ta bilder av ute.
Her er 2 gamle eiketrær som er slengdisse på og storebror
har laget trinn opp slik at han kan være king-kong!
(Ja,han er en skikkelig tøyse onkel,hi,hi)
 

Her finner man ro for kropp og sjel....
 

Vakkert,vakkert...

Vi gleder oss allerede til neste gang vi kommer
på besøk til dere.
Guttaboys digget å få kjøre båt,slenge seg i trærene,
være på hemsen,spise god mat.....
Tusen tusen takk for en så koselig stund sammen
med dere kjære Ove og Vibeke!

Og til dere som titter innom,håper jeg dere syns
det var fint å få" være med"på hyttetur!

God ukestart!

Klem Camilla.

 

20 kommentarer:

  1. Gjett om eg fekk lyst å dra på hyttetur,så kjekkt å kose seg ilag og nyte friluftslivet,eg er ikkje sån veldig friluftsmenneske men liker å være ute:)
    Flotte bilder:)
    Fine kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hallo skjønneste Camilla!
    Takk for "hytteturen!"
    Et flott sted, og herlige bilder :)
    Tenker dere har hatt en super helg!
    Deilig å komme seg litt bort å gjøre andre ting enn en vanligvis gjør ;)
    Ha en flott ny uke vennen!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. For et herlig sted...kan tenke meg at dere har kost dere ja...
    Masse fine høstbilder har du tatt og!! :-)
    Goood søndagskveld til deg smukkis,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Så vakkert <3.
    Når høsten er der, så vil vi liksom holde på den leeengeee!! Så kommer vinteren, og vi vil holde på den også... våren og sommeren....

    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder du har tatt Camilla! :-)
    Stedet ser fantastisk ut! Skjønner du har koset deg her!

    Deilig med fri og tid med familien! Gode minner å ha med seg!

    En flott ny uke til deg min venn! Jeg ønsker meg energi og gode dager! :-)
    Jeg har kommet meg på Instagram i helgen da. bloggen er kommet dit rettere sagt. :-)

    Godnatt klem til deg!

    SvarSlett
  6. HALLO CAMILLAGOD!
    HYTTE TUR ER GØY!!!
    GODE MINNER FOR STORE OG SMÅ !
    SKULDRENE SENKER SEG OG ALLE BLIR GLADE!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  7. O-lykke! For et fantastisk flott sted og kjempe kjekk hyttetur :)
    Ble litt "skremt" av fangsten da...i alle dager for en fjord dere har fisket i da. Må jo ha vært kjempe spennende :) og så kjekt med selvfisket middag.
    Så bra at du er så flink å forevige slike gode stunder og at du deler opplevelsene med oss som var hjemme,hi,hi. Skal ikke mulke,det blir høstferie på fjelle noen dager og det er jo ikke til å kimse av det heller.Gleder meg til å se høstfargene i skogen :)
    Beste hilsen og god natt
    fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Å da må du kose deg på fjellet,vi får håpe på litt sol slik at du
      får se alle de flotte fargene.
      Ha en flott ukestart skjønne Britt!

      Klem Camilla.

      Slett
  8. Herlige bilder fra et nydelig sted.
    Koselig å kunne tilbringe ei helg sammen med familie.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  9. Lurte på hvordan dere har hatt det på hyttetur, og nå så jeg det !! For et fantastisk sted, med en nydelig utsikt og flott natur. Ser ut som dere har hatt det strålende. Heldigvis at gutta fikk en fisk til slutt da :-)
    Takk for at du delte disse flotte bildene. Klem.

    SvarSlett
  10. Åååhhh,vilket paradis,Camilla!!!
    Varför frågade du inte om JAG ville följa med,Ha,hahahaha!!!
    -Men det fick jag ju,,,genom Bloggen!!!
    TACK för denna fantastiska hyttetur,,,heldige deg,som har en bror med hytte, i ett sådant underbart sagolandskap!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  11. ÅÅÅjj så koselig Camilla. Jeg koste meg med disse bildene. Så utrolig flotte de var. De bærene var så flotte, og soppen.. Blader og trær. Så vakker høsten er. Guri som jeg nyter denne tiden.
    Og for en gøy slengdisse. hhaaha.. vittige onkel.
    Vakker natur og et paradis dette her virkelig.
    Ønsker dere alle en koselig kveld videre.
    Og håper kampen var gøy for gutta.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  12. Hej Camilla.
    Tak for søde kommentar inde på mit blog :)
    Og lige måde ha en rigtig god uge ! :)
    Billedene her er bare so dejlige og det må ha været hyggeligt i sådan en smukke natture !!
    Kram Diana

    SvarSlett
  13. Hei søte Camilla :)
    - først må jeg bare få takke for
    alle koselige ord du legger igjen,
    så koselig ღ Nydelige bilder du
    viser her, ja høsten er bare helt
    nydelig vakker ღ Flotte bilder og
    nydelig utsikt - koselig å se slikt
    vakkert... Ønsker deg en fortsatt
    fin uke, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  14. Søteste Camilla!!
    For ett nydelig sted du har besøkt der.
    Virkelig ett sted for å finne fred, ro
    og harmoni. Ser ut til at du har kosa
    deg skikkelig sammen med familien.
    Håper dere får mange flotte turer dit,
    og at høsten blir lang og fin også i
    Bergen.
    Titti-klæmm

    SvarSlett
  15. Du verden så mange fantastiske fine høstbilder!!
    Nydelige farver og høststemning ;)

    I dag blogger jeg (framsnakker) om en helt fersk INTERIØRBLOGGER som jeg tror kommer til å bli spennende å følge ;)
    Et lite tips om du vil kikke innom.

    Anita

    SvarSlett
  16. Hello darling!!!(engelsken sitter fortsatt vettu...:)))Da var vi kommet hjem fra herlige London,full av opplevelser og shopping(utrolig at vi fikk med oss alt...)Men siste dagen var jeg SÅ klar for hjemreise, ville bare hjem til Nure(som hadde den skjønneste gjensynsglede scenen man skulle sett <3)og hjem til alt det gode vanlige:)Etter å ha vært uten nett i alle disse dagene var det så koslig å komme inn her igjen å bli møtt av deg på bloggen hele to ganger da gitt..din skjønning:)))Også var det jo rett inn til deg å se et FANTASTISK innlegg,fra den vakreste plass:)Du tar jo så flotte bilder og gir oss den beste stemmning av vakre høsten:))Har jo litt å fortelle Camilla,så mail det får du i løpet av uken:))))Nå skal det vaskes tøy til den store gullmedalje....Go klem til deg fra meg:))))

    SvarSlett
  17. Hei Camillablomst!!
    ÅÅ koselig hyttetur med høststemning! Ingenting slår hytte på høsten. Jeg blir alltid like hyttesyk på denne tiden... ;)
    Ser ut som dere koste dere masse, hytten ligger jo helt nydelig til!
    Maase fine høstbilder du har tatt. Koselig!
    Nå må vi sees snart min venn! Neste uke kanskje... ;) Vi meldes.
    ha en så fin dag! Hilse gutta!
    Stoooor klem og knus Henriette

    SvarSlett
  18. heia.. så utrooolig flotte høstbilder .. og herlig fristende bjørnebær... tenker dere hadde en fin høstferie hit, stillhet og ro i naturen..
    ha en fin ukeslutt, klem,magny

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)