Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

torsdag 4. oktober 2012

Litt høstlig i lysthuset...

Hei igjen...
Først i dag vil jeg gjerne få lov til å takke.....
Fra hele mitt hjerte:Tusen takk til dere som skriver
de skjønneste hilsener til meg her på bloggen!
Det er jo det som gjør det så kjekt å blogge!
Blir sååå glad skal dere bare vite.

I dag har jeg laget det litt høstlig i mitt lille lysthus.
Og jammen har vi høst dere....veldig mye regn,
men plutselig skinner solen en liten stund før neste
regnskur.....sånn er det jo med høsten,
men håper ikke at den regner helt vekk...
Det er jo så masse nydelige farger som jeg vil se!


Må jo få si at det er ekstra koselig å sitte ute i
lysthuset og høre på regnet,se på småfuglene...

 

Litt buksbom har jeg klippet fra hagen og laget
noen små kranser som mine lydige småtipper
kan sitte inni.....



Snart helg dere!
Kos dere massevis!

God klem
Camilla.

20 kommentarer:

  1. Ja ikke sant det er kjekt å blogge, for meg har det vært bare positivt. Å har du lysthus, kjusa deg, det må jo være en drøm. Koselig høstpynt og til og med et gløtt av sol, er det mulig??

    Tusen takk for alle positive kommentarer fra deg. Setter virkelig pris på dem.

    Stor klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Åhhh, nå måtte jeg se/lese innlegget ditt mange ganger. Klart at du som er så skjønn og koselig får mange flotte tilbakemeldinger :) Det er en sann glede at du deler. Ja, nå må ikke høstidyllen regne vekk for oss. Jeg var akkurat ute i hagen en liten tur og jeg har ikke gitt opp å stelle med sommerblomstene ennå. Et vakkert syn med fjellene kledd i høstfarger i bakgrunnen her nå :)
    Du viser så mange flotte bilder her på bloggen din at det blir vanskelig å kommentere alt, men jeg må jo si at jeg syns at alt er vakkert og så kjekt å få se den flotte hagen ved lysthuset. Vi var innom og kjøpte oss noen flotte busker og trær og mannen fikk seg en ny palme-halv pris, det liker vi :)
    Oj,nå skrev jeg meg vekk igjen jeg... :)
    God klem og beste hilsen fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå tusen takk kjære snille du!
      Du skriver jo så masse fint til meg alltid du...
      Og må jo si at jeg tenkte at du ble glad når jeg tok litt bilder fra hagen!
      Må du og dine ha en koselig helg!

      Smil og klem fra meg!

      Slett
  3. Skjønne Camilla-blomst!!
    Så fint du har gjort det i lysthuset ditt! Så koselig med høst :) me love høst vet du... Men nå har det regnet vel mye, til og med for meg å være... Lyst på litt fint, klart høstvær også... Håper det kommer.. :)
    Du er hvertfall heldig som har lysthuset ditt. Da kan du være litt ute selv om det høljer :)
    Sorry at jeg var så treg på meldig i går... Mobilen ble liggende og plutselig var det gått 45 min før jeg så meldingen...
    Var så rart, jeg tenkte masse på deg i går, og der tikket det inn meldig... :)
    Nå skal jeg kjøre bilen min til service, og så skal Håkon, brother bear plukke meg opp hjem fra jobb. Lur plan. Håper han skal ha noe godt til middag... Da blir jeg bare med han hjem... Hehhe...
    Vi sees søde! Snart håper jeg... ;) Hilse gutta!
    Kiss and love Henriette

    SvarSlett
  4. HALLOEN CAMILLA SOL!
    Å SÅ FINT DÅNE!!
    JEG ELSKER DISSE FARGENE DU HAR HER JA ALLT!
    SEVISE OG MUGGEN FOR NOEN FARGER!
    SUKK JEG MÅ TA EN TITT TIL:))
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  5. Vackert,Camilla!!!
    Tack för att du delar med dig,av så mycket fint!!!
    Kan tänka mig att det är härligt att sitta och mysa i lusthuset,när regnet smattrar på rutorna,,,likaväl som det är härligt en sommardag!!!
    Jag har själv ett lusthus,så jag VET,Ha,hahaha!!!
    Ja,nu är det snart helg, IGEN!!!,,,Inte klokt vad tiden går...
    Hoppas att ni får en fin och Välsignad sådan,du och hela din familj!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Hei på deg du herlige Camilla!
    Skal si det var herlig høstpyntet i lysthuset ditt :)
    Her kunne jeg godt tenkt meg å sitte å nyte en kopp deilig te ;)
    Høsten har vakre farger, og det er så fint å se på de og høre litt på regnet!
    Jeg trenger ikke lysthus, for i vårt gamle hus høres regnet veldig godt ;)
    Måtte le litt av kommentaren din hos meg, du er bare herlig!
    Kan fortelle at musa satt i fella i dag morges, hurra for det!!!
    Nå er huset nyvasket, og jeg kan bare nyte, og glede meg til helgen :)
    Snart av sted på middag hos svigers, det er jo fint på en hverdag!
    Ha en strålende dag fine deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Like vakkert som alltid her hos deg ..
    blir så glad av å titte innom.
    Tenk å ha et lysthus..har drømt om det lenge .
    Nydelige farger og fine ting du har pyntet med.
    Koselig med buskbomkransen og kjekt å bruke det som finnes i hagen.
    Og vet du ..jeg har samme service som du viser..gode minner etter min mormor.
    Håper på litt mer sol i helgen .
    Kos deg !
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  8. Så fint du har pyntet! Her kunne jeg tenkt meg og sittet:)) Likte de søte fuglene og koppene. Ja det er virkelig koslig at noen følger med og legger igjen koslige hilsninger:) En blir virkelig glad;)))klem lille meg

    SvarSlett
  9. Nydelig fint høst - pyntet i lysthuset ditt...skinner om kapp med regnbuene tenker jeg!! ;-)
    Herlig kveld til deg,skjønnas!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  10. Guu så flott Camilla!!
    Der må det være herlig å være nå i mørke høstkvelder =)
    Håper du får en koselig aften!!
    Klem Miriam <3

    SvarSlett
  11. Nydelig høst i lysthuset!!!...og det er deilig å være inne-ute der..når været ikke er helt topp:)
    Nå skal jeg snart lage høst i veksthuset mitt også....jeg er liksom ikke ferdig med hagesesongen ennå...det drøyer iår:))

    SvarSlett
  12. Skjønneste Camilla:)
    No kom eg nett fra foreldremøter og jammen så er det godt å hive seg ned i sofaen då,har jobba kvar ettermiddag og skal jobbe imorgen og lørdag og så det har gått i ett og då savne eg tid for blogging;)
    Og hos deg må eg bare innom og så fint du har høstpynta i lysthuset,godt du har ein slik plass når det regner så masse at vi ikkje får kost oss ute!
    Vakre bilder:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Så koselig og trivelig i lysthuset ditt, Camilla!! Tenk å få sitte der i lag og drikke av de nostalgiske koppene og bare nyte alt det fine rundt meg.

    Herlig tilbakeblikk på september i innlegget under også!

    Ha en flott helg og tusen takk for titten!

    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  14. hei :)
    så utrolig nydelige høstbilder :)
    Høsten er vakker med de nydelige høstfargene.
    Kan tenke meg at det er helt herlig å sitte der å slappe av og nyte freden og roen rundt seg :)

    ha en nydelig helg :)

    klemmer

    SvarSlett
  15. Så vakkert alt var! Nydelige bilder og farger. Skjønner godt at du koser deg i lysthuset, kanskje spesielt når det regner ute :)

    Klem Tessa.

    SvarSlett
  16. Lykken er et lysthus sier bare jeg ♥
    Det er utrolig flott ute nå og du får virkelig frem høstfølelsen i meg
    med disse vakre bildene dine, takk!
    Klem Anette

    SvarSlett
  17. Høsten er så utrolig vakker og med de flotteste farger, og du gjør den bare enda vakrere! Og så jeg som trodde alt bare var trist og grått og vått i Bergen - men du har motbevist det for meg!
    Tusen takk for nydelige bilder, søteste Camilla!!
    Titti-klem

    SvarSlett
  18. Vackra bilder ...
    Kram Karina

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)