Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

lørdag 27. oktober 2012

Hvitt ute & inne...

Ja,nå er årets første snø kommet,og det syns jo
guttaboys var topp!
Casper er vel hjemme hos (hønemoren)oss og det var
kos å få han vel tilbake.Han har storkost seg!
Cesar ser ut på snøen....
 

Ble rett og slett inspirert til å ha hvitt inne også,
så sart og lekkert og så står det jo fint i stil når
jeg ser ut......ha,ha,ha...
 

Jeg kjøpte meg noen billige lysestaker på kid
som egentlig var grå-sort på farge.
Skulle spraye de lys....men ble ikke helt bra,
så etter min darling så at jeg hadde sprayet på
berget i hagen,malte han de for meg!
Lurt.....knis.
Fant noen gamle prismer og dillet det til.
 

Den gamle karaffelen er fra 1920-tallet.
Så glad i gamle og nye  ting sammen!

Ønsker alle som er innom en
herlig helg og husk på våre små fuglevenner.

God klem
Camilla.



 

26 kommentarer:

  1. Tjo hei altså!!!Snø nå? Det var tidlig det...nå ble vel julestemningen enda mere forsterket tenker jeg,hi,hi.
    Lekkert var det med hvitt inne og ute hos deg,og karaffelen heeelt nydelig:)Godt å fått Casper i hus igjen for dere nå da å håper kneet til minstemann er på bedringensvei.Kos dere med vinterværet dere har fått,er vel ikke så lenge til det kommer hitover snart heller tenker jeg.Fiiin lødagskveld til dere alle,klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Så lekkert med hvitt ute og inne. Jeg blir alltid så imponert over mangfoldet i bildene dine, så nydelig og alt passer perfekt sammen. Du er såå dyktig. Lysestakene var så fine med den enslige prismen på. Flott peis i det stemningsfulle innlegget nedenfor også :-) Kos deg videre i helgen nå som Casper er kommet hjem igjen :-) Anita

    SvarSlett
  3. Hei Camila :)
    Tuusen takk :) Den frostingen skal virkelig prøves! :D Har en god og enkel oppskrift på vaniljemuffins, så det passer jo bra :)

    Ja, det er deilig å ha litt orden på økonomien altså! :)

    Så hvitt og fint i Bergen! Her er ikke så gale heller, er knall sol og minusgrader. Deilig høst! Snøværet kommer til uken..

    Takk for det! :) Kose deg du også. God helg!
    Klem fra Oda

    SvarSlett
  4. Så koslig med hvitt..og da tenker jeg først på det inne..hi,hi:)
    Er ikke så glad i det hvite ute...
    Flotte collager Camilla:)
    God helg videre:))

    SvarSlett
  5. HEI PÅ DEG VAKKRE CAMILLA !
    DU ER SÅ FLINK TIL Å LAGE DET KOSELIGT RUNDT DEG!
    SKULLE VIRKELIG ØNSK Å TUSLET RUDT INNE HOS DEG!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  6. Her var det mange flotte bilder.
    Fint med hvit pynt inne. Ute syns jeg det godt kan vente litt
    til med å bli hvitt. Men det er det visst ikke jeg som bestemmer, hehe
    Her er det ikke kommet snø enda, men den er nok ikke langt unna.
    Syns lysestaken ser veldig fin ut. Og med litt prismepynt på
    ble det jo kjempefint.
    Godt å få ungene hjem igjen etter de har vært borte.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg skjønne hønemor,hihi:)
    Sikkert godt å få han heim?trenger ikkje spør for det veit eg du synest var godt:))
    Så kjekkt med snø,jenten her har storkost seg ute,ikkje eldstejenta då men,herligt når det er slik ute igrunn:)
    Herlige bilder fra både ute og inne,hadde du arrangert et bloggtreff så hadde eg komt,hihi du har det så fint søte deg:)
    Fin kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  8. Hei og hei :)
    Nydelig vakkert. Og så kjempe kjekt at leirskole turen var vellykket.(antagelig er poden ganske pumpet for info og mor sitter fremdeles med utallige spørsmål..he,he,har jo litt erfaring vettu :)
    Når jeg ser på bildene hos deg i dag der det oser god stemning både inne og ute,ja da vet jeg at jeg aldri kunne vært foruten årstidene. Deilig vær ute å være inne i :) og deilig frisk vinterluft ute og masse gøy for ungene.
    Tusen takk for koselig underholdning nok en gang :)
    Beste hilsen fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. God søndag Britt!
      Ja,du kan si det sånn at jeg har hatt kryssforhør ja...ho,ho,ho!
      Alt vel altså....
      Ja,skal si det ble lyst ute nå,blir spennende å se hvor lenge det ligger....Gutta digger det!
      Ha en flott søndag da!

      Klem Camilla.

      Slett
  9. Hei Camilla vennen:) Såå utrolig herlige bilder! Delikate og rene <3 såå vakkert hos deg <3 helt nyyydelig den hvite terrinen med hortensia blomster oppi:):) Her har de meldt snø til uken..gleder meg ikke:/
    Ønsker deg en herlig søndag! God klem Ellen

    SvarSlett
  10. Så lekkert du har det , både ute og inne.
    Nydelige bilder med sarte fine farger.
    Og Cesar er en utrolig flott pus!!
    Ønsker deg en fin søndag..

    SvarSlett
  11. Jeg har kost meg og ledd med de siste innleggene dine. Du skriver så levende og tar så vakre bilder! Hønemoren er nok glad for at familien er samlet igjen:-)
    Snøen kom tidlig til dere i år. Men snart blir det mildvær igjen. Det synes nok Cecarpusen din skal bli godt:-) Han så ikke særlig fornøyd ut med snøfallet, der han sitter og titter ut:-)
    Fantastiske bilder du tar. Alt er så delikat.

    Ha en flott søndag!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Hei:) for en flott blogg du har, masse bilder:) jeghar kanskje litt og lære der:):)
    Skal sette meg ned og se mere her inne, er jo søndags morgen;) da har en tid:)
    Takke også for koselig kommentar inne hos meg:):)
    Godklem til deg:)

    SvarSlett
  13. Så fine bilder. Koselig med snø nå, selv om det er tidlig (hvert år). Her er det meldt snø i dag, så nå må jeg kle på meg og skifte dekkene på bilen min. Frister ikke, men frister mindre å kjøre på sommerdekk nå.

    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre.
    Ha en fin søndag.
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  14. Så nydelig bilder du viser igjen:) Du er så dyktig!
    Jeg elsker hvitt! Så lyst og delikat:)
    Det har kommet masse snø her hos oss, og nå skal vi ute å leke i snøen! Hurra!:)
    Fin søndag skjønne Camilla:)
    klem fra Janne

    SvarSlett
  15. Hei søte venn.
    Så nydelig vakkert hvitt inlegg. Og så flott header.
    Jeg håper dere har hatt en fin helg. Koset dere alle 4 igjen.
    snakkes snart min snuppeluppis.
    Klemmis og sussis Margareth

    SvarSlett
  16. Så ksoelig du har det!
    Her har snøen også lavet ned idet siste.
    Det blir så lunt og lyst.
    Liker det jeg :-)
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg
    Klem

    SvarSlett
  17. Hei Camilla, lenge siden sist nå. Sjelden jeg er innom på blogger, men nå har jeg kosa meg med din blogg! Så nydelig du har det! Her har ikke det kommet sne enda, men den er vel like om hjørnet, tenker jeg! Fin ny uke til deg! :)

    SvarSlett
  18. tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :-)
    her har det kommet masse snø over natten....alt er helt hvit....LEKKERT! ( men litt tidlig)
    jeg får alltid lyst å ha det hvitt inne på vinteren, når det er hvit ute.....farger liker jeg på sommeren :-)

    klem tone

    SvarSlett
  19. Å sååå fint... Esker hvitt jeg vet du, og dette var bare fantastisk nydelig :-) Flinke Camilla, jeg bare digger bildene dine. Klem fra Sol :-) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk Skjønning!
      Vet du liker hvitt ja.....
      Du har jo drømme huset...

      Ha en herlig kveld og hils alle.

      Klem klem

      Slett
  20. Skjønne Camilla mi ♥
    Nydelig innlegg under her også.Ting har visst gått meg hus forbi igjen ;//
    Du er jo så flink å få det like fint ute som inne.Den peisen likte jeg :)
    Jeg er ikke i storslag for tiden,håper det blir bedre etterhvert:/
    Energien er liksom borte vekk! Tar vel sikker litt tid før medisinen virker.

    Kos å stikke innom deg,blir varm om hjertet hver gang ♥
    Glad du finnes vennen ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  21. Åhhh så nydelige bilder, hvitt er bare sååå delikat og lekkert.
    Hvitt passer uansett årstid...er mye hvitt inne her også kan du si ;)
    Kommet litt snø her også...er ikke overbegeistret for det men ikke stort å gjøre med gitt.
    Ja tenker det var godt å få storegutt hjem igjen også så bra at han har kost seg :)
    Tusen takk igjen vennen for at du alltid er så raus og god i hilsenene dine :)

    Ha en flott ettermiddag og kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  22. God kveld gode Camilla, sender deg en varm og god klem herfra:)Har dere fortsatt snø nå tro..eller har det regnet bort..?Vi har fått bitte litt hvitt vi også...men her skal det pøse ned i en hel uke snart.Ønsker meg litt snø i desember jeg,det hjelper alltid på julestemningen det:) Nattaklem Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)