Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

lørdag 9. mars 2013

Dobbelt hurra!

Bloggen min feirer 1 år!
Så fort tiden har gått og sååå mange skjønninger
har jeg møtt i denne bloggeverden!
Takk til alle dere som titter innom,det er så kjekt!

 Min snille darling kom hjem med roser til meg
og DET kan vi like:)

 

Vår snille,skjønne,herlige gutt Victor har hatt
bursdag og ble 8 år 27 februar!
Han skal feires i dag og i morgen!
 

Så var det denne sjarmøren som bare MÅ være der
det skjer.....hi,hi.....
 

Neste uke blir det give away her på bloggen!

Med denne skjønne rosa rosen ønsker jeg dere
alle en vidunderlig helg!

Smil og klem
Camilla.
 

24 kommentarer:

  1. Grattis med dagen snuppa .....

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye Camilla! :-)
    En glede å blitt kjent med seg gjennom bloggen!
    Ditt vakre vesen og personlighet skinner gjennom bloggen!

    Og alle dine herlige bilder fra ditt lekre hjem! Og ikke minst din kjærlighet for blomster og gjøre det koselig for de rundt deg!

    Dine gode ord til oss andre setter vi stor pris på!
    En flott dag til deg og dine!

    Skal hilse så mye fra Ida bollsvinhule. :-)
    Vi hadde lunch sammen igår!

    Stor klem fra Hilde.

    SvarSlett
  3. Hilde over her sier ALLE ord jeg også ønsker å si deg ....Du er helt spsiell GOD du min venn. HURRAAA for DEG,BLOGGEN,VICTOR og VÅRT VENNSKAP <3
    Ha en strååålende helg til deg og dine:)Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ett års jubileum, så kjekt at du tok valget å begyten å blogge for et år siden. Bloggen din er jo et lyspunkt og oser av positivitet. Kan bare underskrive på at bloggng fører mye positivt med seg og at man får mange gode bloggevenner. Noen blir endog venner ute i den virkelige verden også. :) Takk for koselig hilsen hos meg, formen er laber, men nå er jeg blitt forkjølet så det kan jeg forholde meg til. :)

    Stor jubileumsklem fra Kari

    SvarSlett
  5. Gratulerer så utrolig mye med 1 årsdagen:) det har vært en utrolig glede og inspirasjon å bli kjent med deg og er så glad for at du begynte å blogge:)
    Gleder meg masse til å følge deg videre:) du har en av de herligste blogger jeg vet om:)
    Ønsker deg en strålende Lørdag og god feiring av sønnen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. HIPP HIPPHURRA FOR BLOGGE-LILLESØS OG FADDERBARNET MITT VICTOR
    Vi gleder oss til å feire i morgen!
    Ha en vidunderlig lørdag.
    Stor klem fra storesøs Linda

    SvarSlett
  7. GRATULERA SKJØNNE CAMILLA VÅR
    ER SÅ GLAD FOR JEG FANNT DEG HER INNE
    DU ER VAKKER BÅDE UTPÅ OG INNI
    NYT HELGEN
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

    SvarSlett
  8. Hipp Hurra for sønnen og bloggen og fiiiiine Camilla♥
    God helg snuppa! Klem fra Livy

    SvarSlett
  9. grattis till sonen och bloggen och ha en trevlig helg du med...kramis semlan

    SvarSlett
  10. Skjønneste deg :)
    Gratulerer så mye med Viktor, for en flott gutt!!
    Ikke så rart det da med den superflotte mammaen ;)
    Bloggjublieum også da vennen, kjempegøy!!!
    Det er en glede å følge deg :)
    Ha en herlig helg videre!
    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med bloggen:-) så skjønn en gutt som har hatt bursdag:-) stor gutt nå;-)
    Ønsker deg en nydelig kveld:-)
    Klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  12. Gratulerer såå mye med både bloggen og godgutten!!
    Håper dere får en super feiring med gogjengen imorgen:);)
    Ha en fin kveld skjønnas:)Gode klemmer!!

    SvarSlett
  13. Nydelige roser!
    Gratulerer med dagen til en flott gutt og gratulerer med 1 års blogging:)
    Fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  14. Gratulerer til Victor, og gratulerer til deg med ettårs jubileet:-) Nydelige roser du har fått. Har kjøpt ferskenkvister jeg denne helgen, etter inspirasjon fra deg:) Men det har kanskje Casper vist deg allerede ? :-) lykke til med feiring i morgen, og stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  15. HIPP HIPP HURRA for den fine bloggen din som fyller år!!!
    Gleder meg til og følge deg videre i maaange år vennen!!
    Fin helg til deg og dine og flott bursdagsgutt!
    Klem fra Anne-Marit som blir så glad og varm i hjertet sitt av alle de nydelige kommentarene fra deg inne på bloggen sin <3

    SvarSlett
  16. Hei Camilla:-) Gratulerer så mye med 1 års dagen til den herlige bloggen din! Gratulerer også med den flotte gutten din som fyllte år, kjempefint bilde!! Skjønne blomster du fikk av mannen din, det er noe av det koseligste vi kan få eller hva:)Tusen takk for alle de go'e ordene du legger igjen, alltid å koselig å få hilsen fra deg! Ønsker deg en strålende søndag, klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  17. ooops..jeg glemte jo helt å si at Cesar er en kjempevakker pusegutt...de vakre blå øynene blir man jo helt forelsket i!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 1 års blogging skjønne Camilla,det har og er ein glede å følge deg og du sprer så masse glede og bare alle dine flotte bilder av vakre blomster og alt det fine du har i heimen din:)nydelig!grtulerer så masse med sønnen din og:)
    Gleder meg til å forsette å følge deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med fødselsdagen Victor, Gratulerer med blogg-jubileum.

    Nydelige roser, og vakker katten din. det gjør ingenting at han vil være med på bildene.

    Ha ein fin søndag! Klem

    SvarSlett
  20. God helg og gratulerer :)
    Skjønne bilder :)
    Nydelig dag også i dag med sol og sne på fjelltoppene :) Da blir vi jo så glad :)
    Beste hilsen fra Britt

    SvarSlett
  21. hei :)
    gratulerer så masse med 1 år :)
    og gratulerer til Victor med overstått dag :)

    nydelige bilder <3

    ønsker deg en nydelig søndag :)

    og tusen takk for koselig hilsning på bloggen min <3

    klemmer

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 1års dag for bloggen.
    Og med 8 års dag til en flott gutt.
    Herlig med roser.
    Ønsker deg ei herlig våruke :)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med ett år for bloggen!
    Ja sant det er kjekt...??
    Jeg har hatt blogg i over fem år, så da kan du tenke deg :) Lei innimellom, men så er der jo så mange skjønne mennesker her inne....så da fortsetter man vet du :)
    Nydelige roser og nydelige bilder fra lysthuset under her! Gleder meg til å ta i bruk min utestue...når det bare blir pittelitt varmere!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  24. Ååh så gøy skjønneste Camilla! Tenk 1 år..så mye vakkert du har formidlet til dine lesere disse 12måneder<3<3<3 Bloggen din har vært en fryd å besøke fra dag en! og jammen føler jeg meg såååååå heldig som har fått blitt kjent med deg gjennom bloggingen! For du er en solstråle av de vakreste stråler kjære venn. Et hjerte av gull har du:-)
    og så gratulere på etterskudd til skjønneste gutten din Victor! Herlighet så like dere er<3
    kos deg resten av kvelden.
    Beste klemmen fra Ellen
    ps..skal inn å sjekke giveawayen din nå;-)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)