Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 3. mars 2013

Vår i luften...

Når man våkner til fuglesang vet man at det
er vår i luften!
Å blir så glad jeg når jeg hører slikt!
 

Jeg kjenner at det kribbler og tenker på all glede som
kommer med våren.
I går kjøpte jeg fersken kvister og mange rosa hortensia.
 

Så nå er det råååååsa all over her!
Og DET kan jeg like!
 

Så koselig å komme tilbake i bloggeland!
Jeg gleder meg å besøke dere skjønne
bloggevenner igjen!
 

I skrivende stund kommer solen inn her....
Åååå det er så herlig og da må vi jo bli glad!

Ønsker alle som titter innom en vidunderlig dag
og god ukestart i morgen:)


Vår is in the air...trallla la la.....

Smil og klem
Camilla.
 

35 kommentarer:

  1. Så kjempe koselig å ha deg tilbake:)
    Savnet dine herlig innlegg:)
    Herlige vår bilder du viser og vi går inn i en nydelig tid:) ser frem til lysere tider:)
    Solen skinner her i dag også så bare å nyte:)
    Ha en strålende søndag vennen
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei . Godt og ha deg tilbake snuppa......

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake.
    Herlig med nye planter i huset.
    Hadde tenkt å kjøpe hortensia i går, men det hadde de ikke
    på Plantasjen, så det ble orkideer i stedet.
    Ønsker deg en herlig søndag :)

    SvarSlett
  4. Lekkert med hvitt, rosa og brunt. Deilig når solen skinner og man kjenner at det snart er vår i lufta:-) Ha en strålende fin søndag!

    SvarSlett
  5. Så flott at du er tilbake gjen:)) Nyyyydelige bilder, Camilla!!! Rosa kan vi like, ja!! Jeg skal ha inn mer rosa detaljer i stuen jeg også, nå har det vært hvitt der i hele vinter. Herlig med hortensia og ferskenkvister!! Ha en strålende søndag og kos deg masse! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. velkommen tilbake:)
    Så herlige bilder og delikate farger.
    Ha en fin søndag!
    klem lille meg

    SvarSlett
  7. Der var du igjen Camilla, så gøy:-).
    Nydelige vårlige bilder:-).
    Det er så herlig at våren er på vei. Igår hang eg ut kle til tørk, herlig:-).
    Du, eg har fått noken rosa detaljar inn hos meg eg og.. Love rosa..hihi:-).
    Fin søndag til deg Camilla:-).
    Her skal vi snart på fotballcup:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  8. Det var jammen godt å se ditt blide åsyn igjen. :) Velkommen tilbake, du har vært savnet. :) Skjønne rosa detaljer som passer deg helt perfekt. :)

    Mange solkinnsklemmer fra Kari

    SvarSlett
  9. koselig at du er tilbake....du har vært savnet :-)
    nydelige bilder av et flott hjem :-)

    klem tone

    SvarSlett
  10. Så herlig å ha det tilbake igjen! :-) Tenkte på deg her når jeg hørte fuglene har begynt å synge igjen! Det er snart vår! :-) Den herligste lyd å høre på ivrig fuglesang!

    Alltid vakkert med rosa hos deg! :-)
    Vårlig og lekkert!

    Håper du har fått ladet opp batteiene!
    Stor klem fra Hilde

    Ps. du har vært savnet! :-)

    SvarSlett
  11. Hei! Sååå nydelige bilder da!!! Blir artig å følge mere med på bloggen din etter hvert her nå. Godt med vår ja, nydelig selv om det bare er vinter her oppe i Trondheim ennå, men det er ikke lenge til vår, og her kommer den alltid veldig brått på :) God søndag!

    Klem Anne :)

    SvarSlett
  12. Å JAAAAAA! min venn .Nå går det den rette veien og så masse herlige vår bilder som dette vi skal dele:)))))NYT!

    Klem og SOL herfra idag:))))

    SvarSlett
  13. Så nydelige bilder!! Godt at du er tilbake igjen, savner innleggene dine:)
    Råsa slår aldri feil:)
    Ha en fin søndag!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  14. Å SÅ BRA Å HA DEG TILBAKE
    SKJØNNE CAMILLA
    NYDELIGE BILDER FRA DIN VAKKRE HEIM
    TAKK FOR VAR HILSEN HOSS MEG
    ØNSKER DEG ALL LYKKE PÅ HAGAVIK<3
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  15. Elsker de rosa detaljene! Tror jeg skal kjøpe noen jeg også...
    Her er jeg veldig glad i det beige og brune, men det er jo så deilig å friske opp litt når dagene blir lengre og lysere :)

    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  16. Välkommen tillbaka! hortensia är en så fin blomma faktiskt i alla färger. och kvistarna dina med blommor ojoj oj det pirrar i magen när jag ser det. Tänk det börjar kännas som vår i luften även om det är massor av snö kvar här.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlett
  17. Kjekt at du er tilbake, håper dere har hatt det fint og varmt :-) Fine rosa bilder hos deg igjen ja, alt du tar i blir jo så fint :-) Stor klem fra Sol

    SvarSlett
  18. Hei vennen!!! Og velkommen tilbake!!! Har savnet deg vet du :)
    Nydelige bilder!!! Og det er så herlig at våren er her!! Den fineste årstid!!!
    Ha en fin kveld. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  19. Hei camilla:)
    Så hyggelig at du er tilbake...savnet deg vettdu:)
    Lekre ROSA blomster og stemning hos deg...I love it:)
    Ha en fin uke start:))

    SvarSlett
  20. Kjekt å ha ditt blide vesen tilbake Camilla!
    Rosa er deg og like lekkert og delikat hver gang du viser dine rosa omgivelser..
    Takk for deilig inspirasjon og klem fra meg!

    SvarSlett
  21. Åhh, der var du, skjønne deg, PLUTSELIG tilbake:-) Tusen takk for hilsen!!! Nydelige bilder. Kjekt å ha deg her! Jeg tok plutselig en pause, uten forvarsel og uten å skjønne det selv:-) Kommer med nytt innlegg en av dagene:-)
    Ønsker deg en fin og vårligere uke.
    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  22. Hei Camillavennen! Du har vært savnet<3
    blir såå glad av bildene dine:-) så mye positiv energi som du og bildene dine gir<3
    utrolig vakre ferskenblomster!!
    ja nå er det endelig vår og solen skinner på oss! Det erjo bare vidunderlig:-):-) god ny uke til deg vennen. god klem

    SvarSlett
  23. Hei skjønne Camilla :)
    Så koselig å se deg tilbake ღ
    - og tilbake med nydelige og
    inspirerende bilder, som er
    en fryd for øyet :) Ja, det er
    endelig mars og våren er like
    rundt hjørnet, det skal bli så
    deilig ღ Kjenner at jeg trenger
    den snart :) Håper du har det
    bare bra, og så ønsker jeg deg
    en fin ukestart - stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  24. Vilka vackra bilder du har lagt ut. Gillade särskilt bilden på körsbärsblomma. Så vårigt fint med rosa toner i hemmet. Fin blogg du har!
    Kram Veronica

    SvarSlett
  25. Hei Camilla!
    Så kjekt å sjå at du er tilbake :)
    Vi våkner til liv når våren er her ♥
    Nydelige bilder :)

    Ønsker deg en strålende flott mandag.
    Klemmer fra Jorill

    SvarSlett
  26. Hei skjønne Camilla:)
    En stund siden sist nå;)Så det var koselig å se deg igjen;)
    Nydelige bilder og jeg elsker den rosa:))
    Alltid så lekkert hos deg;)
    Hører fuglene synge her også i dag!
    Fin dag skjønne deg;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  27. Jaså minsann,har du "vaknat till liv" nu,Camilla???
    Är det månne vårsolen och fågelsången som har väckt dig,,,Ha,hahaha!!!
    Härligt att du Bloggar igen och delar med dig av alla vackra bilder...
    Ha en fin,skön och härlig vårvecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  28. Endelig er du tilbake :):)
    Ååå du har vært savnet vennen!!!
    En lykke å titte inn i din rosa herlige hule ;)
    Vakre bilder som alltid!!
    Fuglesang og sol er uvurderlig deilig, vår vår vår!
    Er du på instagram?? Isåfall håper jeg vi ses der ;)
    Nyt dagen videre Camilla-mor!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  29. Så godt å ha deg tilbake!!
    Deilig med vår og råååsa atmosfære!
    Ønsker deg en nydelig uke, skjønne Camilla!
    Titti-klem

    SvarSlett
  30. Hei :)
    Så fint og lyst og rosa og pent :)
    Kjekt med alle dine skjønne bilder,blir helt våryr her jeg sitter :)
    Beste hilsen og takk for titten, klem fra Britten :) ho,ho,dritgod på rim...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho ho ja den var god!!
      Så kjekt med hilsen fra deg!

      Å våren er herlig ja.

      Klem klem

      Slett
  31. Hei :)

    Så utrolig herlige nydelige bilder som vanlig :D
    Herlig med rosa <3 nydelig

    Ønsker deg en nydelig tirsdag kveld :)

    Klemmer

    SvarSlett
  32. Simрly wіsh to ѕay your aгtісle іs as surprising.
    The сlaгity to your submit іs
    ϳust cool and i can think you are a prоfessional on this subject.
    Fine alοng with yοur pеrmission let me tο ѕeize your RSS fеeԁ to stay updated with іmpending poѕt.

    Thanks a milliοn and please carry on the gratifying work.


    Here is my blog; chemietoilette

    SvarSlett
  33. Nydelige bilder hos deg....vårlig og herlig!
    Dette er tiden vi må nyyyte i fulle drag. Fuglekvitter,lysere tider og at naturen begynner å våkne til liv:)

    Ha en fin onsdag

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)