Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

torsdag 28. mars 2013

O-deilige påsketid!

Tralla la la jeg er så glad...
For en deilig påsketid med nydelig solskinn
og bare kose kos!
I dag har vi vært mye ute.
Casper har reist på dagstur til vakre Voss med
snille naboer.
Victor og darlingen har vært på fotballbanen
og jeg i lysthuset.
Pølse og is har vi og spist...
 

Så litt flere bilder fra lysthuset i dag...
 

Lovely...
 

Virkelig vårlig ute i dag...
 


Stemorsblomstene har vokst...
 


 

Å er de ikke herlige!
 


 

Endelig kommer snøklokkene mine....
Jeg plantet de i høst.
 

Ha en forsatt vidunderlig flott påske!

Klemmer;)
 

20 kommentarer:

  1. OOO sole mio så herlig.
    Å jeg ble så glad jeg og nå. tralala....
    Glad over å se dine fine bilder og nye de.
    Og jeg er glad for det er ikke så lenge siden jeg var hos deg. Og det var så koselig min venn.
    Du er så søt og god
    Og den gode maten og søte venninnenene dine.
    Kos deg videre i påska tralala fra meg

    SvarSlett
  2. Ååå me har det så herligt nå med sol og vårligt vær,sitter bare med tynn jakke i sola,så herligt:))
    Flotte bilder hos deg søta!
    Imorgen lurte vi på å ta turen til Bergen og dra på Fløyen og kanskje akvariet,godt å komme seg bort litt:)
    Og byen er jo Bergen,hihi!

    Ønsker deg ein herlig torsdag!!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. HEI,
    så nydelige bilder... vår! herlig. og så fint et lysthus.
    er det ferdighus... dvs kjøpe-hus? liker det veldig godt så om du kan stikke innom meg og fortelle litt om hvor det kan kjøpes/pris etc - om du ikke har noe imot det da - så blir jeg veldig veldig glad...
    ønsker meg lysthus jeg og!

    god påske til deg, dere.

    klem TOVE

    SvarSlett
  4. Har du sett på vårstemmning da:))))Så skjønt å ha det sånn,dere har jo VÅR dere.Her sitter vi på frokostverandaen ennå,for i hagen er det fortsatt en halv meter med snø....Nydelige bilder igjen min venn:)Takk for hilsen til Nora,vi bare koooser oss i dag vi:))))

    Klem med SOL på fra meg:)))

    SvarSlett
  5. Nydelig fine bilder fra deg. Virkelig vår kan man trygt si med dette flotte været.
    Forsatt fin påske til deg

    SvarSlett
  6. WAW DU HAR DET SÅ HERLIGT
    OG ER SÅÅÅ FLINK Å STELLE RUNDT DEG
    ONSKER DEG EN VAKKER PÅSKE
    SKJØNNE CAMILLA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg kjære Camilla:)
    Lysthuset ditt er rååååååålekkkkkert, du er kjempeheldig som har et sånt sted. Vakre stemorsblomster, påskeliljer og andre liljer...supersøte rådyr også:) Her er det forsatt tæle i bakken, gelder meg så mye til jeg kan begynne å jobbe ute i hagen.

    Ha en fortsatt fin påske og kos deg MASSE! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Herlig med slike dager. Der en bare koser seg.
    Her har jeg vært på jobb, men nå er det tre fridager.
    Og de skal nytes så godt som mulig utendørs. Men her er det
    litt kaldt enda, så det er ikke godt å være ute før litt utpå dagen.
    Ikke er det noe av planter som overlever ute heller. Satte ut noen påskeliljer
    på dagen i dag, men det var nok litt for kaldt for de ser det ut for.
    Jaja. jeg får finne på noe annet å pynte med på trappa tror jeg.
    Ha en fortsatt herlig påske :)

    SvarSlett
  9. Hei Camilla mor :)
    Høres ut som dere har hatt en herlig dag!!!
    Det er virkelig godt med disse påskedagene, og særlig når været er så flott som nå ;)
    Flotte bilder!
    Stemorsblomstene er bare bedårende :)
    Nyt videre!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  10. FANTASTISKE bilder♥
    Riktig god påske!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  11. Hmmm...jeg kjenner det at jeg liker det du skriver for det både høres og ser ut som perfekte påskedager ispedd deilig vår!!Herlig!Her stråler solen også og jeg planlegger å herme litt etter deg med både pølse og is-spising på store og små!Nyt dagen du også!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  12. Herlige bilder som vanlig fra deg!! Vårstemning for fullt!! :-)
    Fantastisk tid dette her,når alt våkner,solen skinner og det attpåtil er ferie,og ikke minst: det e lov å spise sjokolade hver dag!! Tjohoo!!
    Fortsatt nydelige påskedager til deg og dine,BIG hug fra ingrid l

    SvarSlett
  13. hærlighet, så flott!
    jeg er såååååå misunnelig .....her ligger det fortsatt 1 meter med snø og kaldt, så det blir lite smelting også.

    Takk for titten, det var så deilig å se noe vår!
    Fortsatt god påske!

    klem tone

    SvarSlett
  14. Såååå nydelige bilder og langt blomstringen din har kommet :)

    Fortsatt God Påske til deg og dine

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  15. Hei
    Sol ute,sol inne,sol i hjertet,sol i sinnet,sol bare sol!
    Du er en solstråle,ja :)
    Takk for titten og fortsatt god og glad påske.
    Solklem fra Britt

    SvarSlett
  16. Fantastiske bilder!
    Ynskjer deg ei strålande påske :)

    SvarSlett
  17. Så herlig stemning, jeg kan nesten kjenne varmen. Utrolig hva litt glass gjør med temperaturen. Bildene dine gjør meg som alltid i godt humøe, frodig og flott :-) Ha en nydelig dag, klem Anita

    SvarSlett
  18. NYDELIGE bilder, det oser av VÅR :)
    Forsatt fiiin Påske :)

    SvarSlett
  19. Herlige vårbilder! Blir rent misunnelig på dere som har bar mark og spirer i blomsterbedene:-) Ønsker deg en fortsatt fin påske! Klem fra Berit

    SvarSlett
  20. Så söta bilder och vad härligt ni ser ut att haft det.
    här är det blåst så man får hålla i sig.
    ha en fin Påsk
    Kram Meta

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)