Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

fredag 15. mars 2013

Happy helg og happy birthday!

I dag skinner solen igjen dere, og det er ikke så rart!
Min snille(ganske rampete)skjønne,morsomme darling
har bursdag i dag!
Gratulerer så myyye med dagen!
Vi er jo så glad i deg vet du!
 

I dag var jeg tidlig ute i lysthuset.....faktisk FOR tidlig,
for det var vanskelig å ta bilder når solen står rett på!
MEN skal ikke klage,det er fint med sol!
Jeg har kjøpt søte rosa tusenfryd og massevis av små
fioler,men de får bli inne i lysthuset så lenge da det
er ganske kaldt ute.
 

De små søte fuglevennene mine har fått solsikke kjerner
og epler til frokost.....de bare elsker det,for da slipper de
å skrelle solsikkefrøene selv :)


 

Da vil jeg bare takke alle som er innom!
Blir såååå happy!

Ønsker alle en happy helg,i kveld skal vi kose
oss med kinamat,oreokake og idol:)

Smil og klem
Camilla & gutta:)
 

24 kommentarer:

  1. Nydelige billeder. Kan du ikke sende lidt forår denne vej.. :-)
    God helg
    Klem
    Birgitte.

    SvarSlett
  2. Hov og tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlett
  3. HEI PÅ DEG SKJØNNE CAMILLA:)
    NYDELIGE BILDER
    GRATULERER MED DAGEN TIL MANNEN DIN
    ØNSKER DERE ALLE EN VAKKER FREDAG
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Grattis med dagen til Bjarte. Så fint du har pyntet .. fikk vår følelse når jeg så bildene.
    Så kos det blir med god mat og kake i kveld.
    Ømsker dere en koselig kveld og god helg til dere turtelduer.
    Klemm margareth

    SvarSlett
  5. Så fint du har det då i ditt växthus. många fina blommor penséer gillar jag mycket just nu.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen til din mann! Utrolig vakre bilder fra lysthuset, jeg blir så glad av å se alle disse skjønne fargene!! Det er som du sier, vanskelig å ta bilder når det er full sol..men vi skal ikke klage på at solen er fremme ihvertfall:)Praktfull rosafarge på tusenfryden din!

    Ha en koselig kveld med gutta dine! Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Gratulere så masse med dagen til mannen din,kan tenke meg han blir feirt orntlig og blir satt pris på:)
    Nydelige bilder hos deg,føler våren lang vei her og bare litt meir varme så blir det flott:)

    Ei herlige helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hei på deg snuppa!!!
    Å så fine bilder fra lysthuset ditt :)
    Stemorsblomsten var helt fortryllende!
    Du steller godt med din kjære du, flinke Camilla!
    Her blir det hjemmelaget pizza idag, og Idol så klart ;)
    Snøen har funnet det for gått å komme her sør også,
    10 cm kram snø har det kommet idag.
    Våren er uansett ikke langt unna!!!
    Jippi for det :)
    God helg til deg fine du!
    Klem klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye til Bjarte,må dere ha en herlig kveld alle sammen:)
    Du må vel ha verdens heldigste gutta som har deg som steller og ordner så fint for de.

    Ikke bare folk som kooooser seg i ditt nærvær Camilla,tilogmed dyr må ha det herlig:))))Nydelig bilder og god helg til alle dere !
    Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med mannen:)
    For en utrolig herlig samling med masse vår blomster du har samlet:) herlige farger som gir en god vårfølelse:)
    Det lysthuset ditt er bare nydelig:)
    Kos dere masse i kveld vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Hahaha,nå skulle du hørt meg her! TUSENFRYD!!!!!Woawo,det har jeg hatt lyst på lenge nå og er så klar for det - har de endelig kommet i butikkene???Jeg som skulle holde meg unna butikkene i morgen.men nå vet jeg omtrent hvordan det går!!!;P
    Herlige vårlige bilder,så masse fint du har i lysthuset ditt.
    God helg - Grattis med dagen til darlingen din,kos dere!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer til darlingen din!!..en superdag ser dette ut til å bli:)
    Kos deg og nyt helgen Camilla:))
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  13. Grattis Grattis :)
    och TACK för fina ord...
    gillar Din blogg med :)
    klemklem
    Håkan

    SvarSlett
  14. Grattis til din kjære:)
    Nyyydelige og inspirerende bilder:)
    Det er kaldt her og , men nå vil jeg ha vår!!!
    Kos dere masse i kveld:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  15. Gratulerer med dagen til Bjarte!!! Håper det feires skikkelig og at stakkars Ernst denne gangen ikke sitter igjen med tørre kjeks mens nyyyydelige cupcakes leveres bort... ;) Hehe...
    Kos dere med helg og bursdag!!
    Gleder meg i hjel til neste helg...!
    Sees på tirsdag også vi :)
    Stooor klem og bursdagsknus Henriette

    SvarSlett
  16. Nydelig bilder, altså!
    Kos dere med kinamat og kake. Aldri en bursdagsfeiring uten kake ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med dagen til den heldige mannen din!
    Så utrolig nydelige bilder!!! Heldige deg som har lysthus altså!!!
    Tusen takk for super koselig hilsen inne hos meg fra deg!
    Du er bare herlig! Og får en snøværsdag, til og skinne som solen!

    Takk for at du er du! Varm klem fra meg!

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med dagen til til kjære.
    Ønsker dere ei herlig helg :)

    SvarSlett
  19. Åh, du tar så herlige, vårlige bilder! Sukk!

    Her snør det, så det ser ut som vi må vente enda en stund på våren.

    Gratulerer så mye med mannen ;-)

    Ønsker deg og dine en riktig god helg! Kos dere masse!

    SvarSlett
  20. Herlige bilder.:)
    Gratulerer til mannen din.
    Ha en hyggelig feiring. :)
    Klem Mette

    SvarSlett
  21. takk for alltid så koselige hilsninger hos meg:)
    For noen herlige bilder!
    Å dette er vår og sommer, deilig:)
    Ha en fin helg, kos dere med bursdag!
    klem lille meg

    SvarSlett
  22. Åååå nei nå for hele give away'en fra meg.Det datt regelrett ut av hode. Så irritert på meg selv:/Men heldig de som vant da :-):-):-)
    Så kjekt med dine nydelige blogg innlegg igjen ♡ Blir så glad av å stikke innom ♡
    Gratulere så mye som 1 års blogger, hurraaa for deg :-):-):-)
    God helg og varme klemmer til deg ♡
    Bentevenn

    SvarSlett
  23. HERLEGE bilder! Så vårlig stemning hos deg :)

    Ynskjer deg ei fiiiin helg <3

    SvarSlett
  24. Hils rampegutten fra meg :-) Snart har jo du stor dag mcpirlo. ho ho.Giddu.

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)