Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 13. mars 2013

Sanselig Rom...

Franciskas vakre verden har en konkurranse
på sin vakre blogg.
Jeg blir med og viser bilder fra hagen og mitt lille
lysthus, altså uterom!
Her kommer et ras av bilder:)





 


 


 


 


 


 


 

Ja dette ble mange bilder,håper du koste deg!

I morgen er det give away her og gutta gleder seg til å
trekke de heldige,når de kommer hjem fra skolen.
Om du ikke har meldt deg på gjør du det
på innlegget under her.
 


 

 


 


 


Tusen takk for at du tok deg tid til alle bildene....

Smiiiil og klem
Camilla.
 

22 kommentarer:

  1. Camilla, eg har bare ein ting og sei: LEKKERT:).
    Det er så utrulig fint hos deg, og du er så flink til og gjera det koselig og flott rundt deg:)
    Lykke til:)
    Fin onsdagskveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk sanselig det her min venn.....åh! det virkelig KOS å se dine bilder herfra.Jeg heier jo ALLTID på deg og synes DU fortjener en plass i boken:)

    Fin onsdagskveld fra meg som sitter å koser seg med kjeks...med to bedende øyne på meg hele tiden... ja gjett hvem det er,hi,hi...å ja han vet jo hvem han kan gå til vettu,hos matmor er det alltid noe på lur:)))KLEM!

    SvarSlett
  3. Wow. Dette var lekkert. Så masse fine detaljer.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei
    Nydelig,nydelig :)
    Sant at vi gleder oss til vår og sommer !
    I kveld var mannen og jeg en liten tur på plantasjen i Åsane. Der har de "pusset opp" og det var masse,masse fint . Litt tidlig ennå, så det ble med noen skjønne tulipaner og sanselig føde :)
    Lykke til med konkurransen da, for meg er du vinner allerede!
    Beste hilsen og god klem
    fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk snille du!
      Å da må jeg en tur å luske litt der jeg da...hi,hi...
      Bare synd det er så kaldt ute!
      Men deilige dager da....

      Ha en god natt søde!

      Klem klem
      Camilla.

      Slett
  5. Lekkert hos deg.
    Fin kveld ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  6. SÅ lekkert Camilla !!
    Jeg måtte se bildene to ganger ..
    Blir så glad av de nydelige bildene dine .
    God klem fra Anne

    SvarSlett
  7. En vakker samling med bilder!
    Kjenner sommerlengselen er på plass!
    Lykke til med ditt bidrag...så spennende :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Ja her koste jeg meg veldig. Så mange flotte bilder fra en utrolig fin hage. Akk... her var bare en drøm altså!
    Jeg har også deltatt i sanselig rom, viser kjøkkenet mitt i dag ;)

    Likte bloggen din og legger meg til som følger hos deg, vi ses!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  9. Ja du har en herlig uteplass. Kan tenke meg at du
    får plass i den boka. Det bør du egentlig.
    Ønsker deg en god torsdag :)

    SvarSlett
  10. Åh gurimalla sååå flott hos deg Camilla! Tror jeg dåner vekk her jeg sitter..
    Så mye fint du har, vet ikke hvor jeg skal feste blikket:)
    Må se bildene om og om igjen..noe så nydelig♥♥♥
    Lykke til med bildene dine kjære deg:)
    Det lysthuset der MÅ jo bare bli med i boken!!
    Kleeem

    SvarSlett
  11. store sjanser for at disse bildene blir med i boken......det er bare så lekkert!

    ååååå, hvor jeg lengter til sol og sommer .....og varme!

    klem tone

    SvarSlett
  12. Åh nydelige bilder :)) fantastisk koselig du har gjort det, lykke til :)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  13. Skjønne hagebilder du deler med oss her! Og så gøy om de ville komme med i boken:-) Jeg har jo oppdaget bloggen din i vinter og gleder meg virkelig til å følge deg videre nå som hagesesongen snart starter!! Ha en fin dag og takk for koselig hilsen hos meg:-)

    SvarSlett
  14. Herlighet såå vakkert du har det,
    herlige romantiske bilder. :)
    Fin dag til deg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  15. Wow..for noen utrolig vakre bilder du kommer med her:)
    Ute-rommet ditt er bare nydelig, så dette er helt klart sanselig:)
    Ønsker deg masse lykke til og håper dette kommer med for he oser det av inspirasjon til oss alle:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  16. Åååå nydelig Camilla,heilt fantastisk frodig og herlig,nyt!!!!
    Idag hadde eg besøk av to bloggdamer og så utrulig kjekkt,de hadde med fineste raunklene og sjokolade,lever lenge på det,lyser opp i kvardagen:))

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  17. Hei på deg, Camilla. Du for en hage! Vakre bilder! Her er det både nostalgi og lekkert! Skulle gjerne vært på hagevandring hos deg og etterpå kost meg med en kopp te av en av dine koselig rosekopper i lysthuset ditt:-) Du kommer med i boken, garantert!

    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  18. Å HAGEN DI ER SOM EN DRØMM
    HERLIGE BILDER OG NYDELIGE FARGER
    NYT KVELDEN SKJØNNE CAMILLA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  19. Gjett om jeg har kost meg da:)
    Blir helt målløs av din vakre hage, bildene dine kommer helt sikkert med i boken:)
    Takk for titten:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  20. Fantastisk Camilla! Her står det formelig Sanselige Rom lang vei. Du har en helt naturlig plass i boken etter min mening! Lykke til og helgeklem fra meg:)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)