Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 6. mars 2013

Vår i mitt lille lysthus.

God onsdag til deg som titter innom i dag!
Å her er en herlig dag med sol og fuglesang...
Og jeg har vært tidlig ute å dillet i mitt lille lysthus.
 

De første stemorsblomster er kommet og jeg LIKER!!!
For meg er disse herlighetene små fjes som smiler til meg:)
I dag har jeg blandet farger og dillet.Er ikke så "streng" ute
i lysthuset,der er nesten alt lov!
 

Og med deilig fuglesang som tilbehør er det jo bare å
KOSE seg sant??

Tusen tusen takk for alle de skjønne spor....
Å sukk,dere er nå skjønn!

Ha en kvittrende deilig dag hvor enn du er!

Det nærmer seg 1 års dag for bloggen min,
så rart.....året har jammen gått fort,
og mange skjønne bloggevenner har jeg fått,
det er en GLEDE det!


Smil og klem
Camilla.
 

33 kommentarer:

  1. Sukk så lekkert og vårlig! Tenk nå er våren like om hjørnet:-) så heldig du er som har lysthus!!
    Ønsker deg en nydelig dag!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  2. Så vakkert ute i lysthuset ditt!
    Deilig å nyte slike øyeblikk! Bare la sansene ta til seg alt! :-)

    En flott dag til deg min venn!
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  3. Hei
    Så koselig at du blogger :) Nydelig vakkert i "dukkestuen" din.
    Ønsker deg en fin dag du gode gledespreder :)
    Beste hilsen og klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Åååå det bare VAKKERT min venn,med nydelige bilder av ditt skjønne lysthus og dine fine ord,ja det er rett og slett balsam for sjelen dette.....

    Du er GOD du <3
    Ha en strålende dag! Klem og atter klem herfra (med SOOOL på:)))

    SvarSlett
  5. Som alltid blir jeg glad når jeg entrer bloggen din - den oser av varme - av god stemning, fine bilder, farger...Vakkert og jeg syns du virker så glad og optimistisk. Sikkert ikke alltid (du er jo et menneske!) - men det du sprer er iallefall fullt av optimisme. Liker det! :)
    Har ikke besøkt deg (eller noen andre) på lenge. Har hatt bruk for en pause, og er nok enda ikke heelt tilstede..men sånn halvveis i det minste ;) ønsker deg en god dag - og uke videre. klem klem

    SvarSlett
  6. Å sukk...så nydelig du har det i lysthuset, kjenner det langt inn i hjerteroten:)
    Skal ut i solskinnet å rydde i hagestuen jeg også i dag, den blir brukt til oppbevaringsplass om vinteren så det er litt av hvert der inne...
    Ha en fin dag!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  7. Herlige bilder fra et kjempefint lysthus.
    Kan tenke meg det begynner å bli god temperatur ute der nå når sola skinner.
    Du er heldig som her et slikt herlig sted å drive å dille nå fremover.
    Ønsker deg en fortsatt herlig dag :)

    SvarSlett
  8. Åhhh så vakre bilder!! For en herlig vårstemning du har i lysthuset ditt, skulle ønske jeg hadde et lysthus selv! Det som er så deilig med blomster er at man kan blande all verdens farger og det ser fint ut:) Her er det fortsatt frost i bakken og litt snø så jeg må nok vente en stund før jeg kan begynne å rydde i hagen igjen:) Ha en fortsatt fin dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Hei skjønnas:-) åh..deilige bilder! :-) vi trenger litt sol og vår nå:-) :-) herlig:-) og så heldig du er som har det lysthuset!:-) gleder meg masse til å se den flotte hagen din til sommeren!!:-) ha en deilig dag camilla! :-) klemmer:-)

    SvarSlett
  10. Herlige dager
    så koselige
    bilder skjønne Camilla
    ja du får det til
    NYDELIG TID VI GÅR INN I NO
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  11. Hei Camillablomst!!
    ÅÅå heldige deg med meg lysthus nå på våren altså!!! Du kan jo gå i gang mye før oss "vanlige folk"... :) hehe...
    Se så søte stemorer.. De er verdens fineste når de kommer tidlig, tidlig på våren...
    Er det små balkan-Anemoner du har funnet... De er så søte, vil ha slike jeg også :)
    Tenkte prøve på et nytt kjøkkenmys i neste uke... melder deg!
    Kanskje vi sees meget snart! Håper det :)
    Nyt deilige vårdagene vi har!
    Stoor klem + kiss Henriette

    SvarSlett
  12. Så herlig å få titte inn i lysthuset ditt..snakk om inspirasjon og fargeglede!:)Det er deilig å nyte tidlig-våren synes jeg, denne årstiden er bare noe helt for seg selv altså!:)Håper du har det fint, klemmer fra Else Britt:)

    SvarSlett
  13. Så kjempefint du har det i lysthuset ditt - et herlig fristed.

    SvarSlett
  14. Åh, så koselig med lysthus! Og det ser jo helt herlig ut der inne! Så fint du har pyntet og dekorert. Herlig med de lyse, duse og rosa fargene og vakre stemorsblomster.

    Ha en riktig god kveld, vennen!

    SvarSlett
  15. For eit herlig lysthus:). Lekkert:)
    Fin kveld til deg Camilla:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  16. Hei skjønne deg!!!
    Og herlighet for noen nydelige bilder som bare sier VÅREN ER HER!!!
    Å, som jeg gleder meg til snøen smelter bort, og stemorsblomstene kan pyntes med ute på trappa!!! Utrolig nydelige bilder!!!
    Så glad for at jeg ble kjent med deg!!! Du er et STORT smil i hverdagen min!!!
    God natt til deg vennen og sove så godt.
    Stor god nattakos fra meg til deg <3

    SvarSlett
  17. Hei :)
    Nyyyyyyydelege bilder!! <3
    Å du, TUSEN TAKK for slike fine ord frå deg! :)
    Cupcakes formene er kjøpt hos Ålens`.

    Bloggen din er utruleg inspirerande!
    LEKKERT interiør.

    Klem <3

    SvarSlett
  18. Åååååå....noe så utrolig nydelig:)
    For et herligvsted Dubai her med såutrolig nydelige og herlige detaljer:)
    Bare elsker det vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  19. Hei skjønneste Camillavennen<3
    Herlighet så trivelig du har pyntet i lysthuset ditt! Det ser sååå kos ut!! De små ministemorene er jo bare bedårende søte<3<3 jeg er også veldig glad i de;-)
    fiine bilder! Nyydelig interiør og stemning..Love it! Og nydelige våranemoner har du også kjøpt deg..sukk
    Nei dette var balsam for sjelen Camilla. Du er så flink til å lage de beste stemninger<3<3
    god klem til deg min venn

    SvarSlett
  20. Heiii min skjønne snupp.
    Guri så nydelig vakkert min venn.
    Jeg ble så godt humør å se på bildene .
    Så vakkert og jeg gleder meg til våren nå.
    Lysthuset ditt er verdens fineste.
    Idag er min blogg om Villaveien ett år. Og jeg har blogget idag etter en lang pause
    Det var så gøy å skrive igjen idag. Jeg vil nesten ikke legge meg no Men det må eg.
    God natt snuppis . sov godt.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  21. Dette var så delikat og nydelig. Skikkelig vårlig og inspirerende. Jeg visste ikke at stemorsblomstene er kommet allerede. De er absolutt en favoritt. Det er bare så herlig å tilbringe dagene ute i sola og inne i glasshusene får en nesten sommerfølelsen. Kos deg i finværet, klem Anita :-)

    SvarSlett
  22. Hei skjønneste Camilla:)
    Så utrulig nydelig du har det i lysthuset,jammen er det herlig at det er vår og me er kommen i mars,er bare så herligt atte:)
    Eg har savna sjokolade veldig,du veit eg liker best norsk sjokolade så eg holdt på å bli anvendt,hihi!
    Huff ikkje bra:)

    Finaste dagen til deg!
    De beste klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  23. Hei skjønne Camilla:) Du og du som jeg ønsker meg et lysthus! Det har jeg gjort i minst 20 år! Og aller mest på Hidle. Men der får jeg nok ikke lov å bygge av kommunen. (for nær sjøen) Slik er det med den saken. Jeg nyter i alle fall bildene av ditt! Så fint du har pyntet med fargerike blomster. Herlige bilder som bare må nytes.

    Ønsker deg noen flotte vårlige dager fremover. Snøklokkene kommer nok ganske snart hos deg også:)

    Smil og klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  24. Så nyydelige bilder, dette oser av vårstemning!
    Og lysthuset ditt er jo berre så lekkert :)

    Ønsker deg en fin kveld videre og ei strålende flott helg :)
    Klemmer fra Jorill

    SvarSlett
  25. Dette var bare herlig, skjønneste Camilla..
    Du er bare så fantastisk til å spre glede og godhet rundt deg.
    Blir så glad hver gang jeg er her.
    SÅ nydelig du har det i lysthuset..du er en mester til å få det til.
    Deilig med våren som så smått er i anmarsj..
    og her fikk jeg virkelig den rette vårstemningen !
    Kos deg videre med fuglesang og blomster og fine dager.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  26. Du verden så misunnelig jeg blir.
    Her har det kommet masse snø siste uka, og det ser ikke ut til å gi seg enda. Hos deg ser det iallefall helt lekkert ut. Deilig stemning og masse kos i lysthuset ditt.
    Titti-klem

    SvarSlett
  27. Dette var jammen et koselig innlegg med masse vårgleder.
    Klem

    SvarSlett
  28. ÅÅÅÅÅ så nydeligt.<3
    God helg til deg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  29. Hei vennen :))
    Fantastiske glad bilder fra deg :))
    Elsker det lysthuset ditt ♥ Blir rett og slett godt humør av dette:)
    Takk for skjønn kommentar også ♥

    Masse klemmer fra meg til deg

    SvarSlett
  30. Hellandussan så nydelig og lekkert,og herlig med de første vårblomstrene.Her trives nok både folk og planter:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  31. Så ljust och fint du har fått det i ditt lilla hus, så härligt med sol och ljus det kommer massor av inspiration med det.
    Ha en fin helg
    Kam Meta

    SvarSlett
  32. hej! Hittade dig idag...vilken härlig och inspirerande blogg du har...ska lägga mig som följare...kramis semlan

    SvarSlett
  33. vakreste bilder av vår i lysthuset:) deilig tid vi har imøte:)
    Ha en flott søndag:)
    Vibeke:)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)