Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 20. mars 2013

Bøllefrø nr 1...

Vår kjære bøllekatt som elsker påskepynt!
I dag har jeg og "Bølle"(Cesarpus) dillet med
litt påske på kjøkkenet.
 

Har plukket inn syringrener og hengt opp massevis
av egg som jeg har hatt i mange år.
Cesar syns at det er VELDIG gøy å bite på
syrinen og prøve å rive ned eggene.....
 

Med sine blå-blå øyne tror han visst at han kan gjøre
hva som helst uten å få "kjeft" av matmor....
(og det kan han.....svak for sjarm...hi,hi)


Ønsker alle en "bøllefri dag"
Hi,hi

Smil og klem
Camilla.
 

25 kommentarer:

  1. For en luring og blåøyd linse lus,he he
    Skikkelig fin påskepynt :))
    Flinke du ♥
    Flotte bilder under her også ♥
    Blir bare glad av innleggene dine :)) Skjønne

    Da slenger jeg over masse klemmer til deg fra meg ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvarSlett
  2. heheh...det er katten sin, det! Han ser jo utrolig skjønn og uskyldig ut!! Det ble kjempeflott med greinene og all den fine påskepynten...du er dyktig til å pynte, Camilla!!! Jeg pleier også å ha greiner jeg henger pynten på, men har ikke kommet så langt ennå.

    Ha en flott ettermiddag/kveld! Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Nei med de øynene der kan man få til det meste....hadde aldri klart å være streng der jeg heller,ho,ho.Så HERLIG og humørfullt innlegg Camillavennen ,ja du kan trylle fram SOLA du på en stormfull vinterdag som vi har her i dag:))Jammen pynter du bare helt skjønt også,flinke flinke deg:)))I kveld skal jeg opp å se på heklateppe mitt også....å FRYD altså!!!gleder meg :)))Klemmer til deg og Cesar i dag <3

    SvarSlett
  4. Skjønne katten med de blåeste øyne jeg har sett! Vår katt har det med å stikke av gårde til en "kina-kiosk" Der hopper den opp på benken og fortsetter inn vinduet og hopper rett i maten... Katten er utstyrt med navnebånd. Kineseren kan ikke særlig norsk og i alle fall ikke engelsk. Så han ringer oss nesten daglig og sier bare "mjau-mjau" i telefonen:) Det betyr at vi må springe opp og hente den:) Første gang han ringte trodde jeg det var bølleringing - så jeg bare la på. Jeg tror vi må bruke google translate og skrive ut en tekst på kinesisk at han ikke må gi katten mat:)

    Så nydelig du har pyntet!! Du må ha noen fine påskedager. Det blir litt vanskelig å kommentere i noen dager fremover nå:)

    Klem og smil fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Nydelig kattepus, skjønner han kan sno seg unna mye ugang ja :o) Koselig å stelle til påske. Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Hehe... Han derre... Husker når han prøvde seg på juletreet.... ;) Flask for han at han har de blå øynene slik at han kommer unna med slikt... ;)
    Gleder meg til å ta påskepynten din i nærmere ettersyn... Sees snart vi to!
    Stoor klem på deg søde!

    SvarSlett
  7. Hihi ja lure er dei og veit korleis ein sjarmerer oss,no er ikkje eg glad i katter men fine er dei jo:)og intelligente virkelig:)
    Flott du har påskepynta:)
    Ønsker deg ein fine kveld søteste Camilla!

    Stooor klem

    SvarSlett
  8. Verdens skjønneste bølle spør du meg. Med slike øyne og et slikt uskyldig oppsyn kan man slippe unna med alt. Koselig påskepyntet hos deg da solstrålen.

    Stor påsklem fra meg

    SvarSlett
  9. Så fint du har pyntet:-) gleder meg til påske nå kjenner jeg:-) deilig med fri.
    En fin kveld videre vennen:-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Så skjønn liten pus :D herlige disse firbente vennene våre!

    Ha en fin Torsdag,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  11. Ja,han är ju bara SÅÅÅ ljuvlig,den lille "buspusen",,,inte kan man väl bli arg på en sådan blåögd charmör???
    Så fint du har påskpyntat,man blir alltid glad av att titta in hos dig,kära Camilla!!!
    Ha en fortsatt fin vecka!!!
    KRAAAM!!!
    (SKULLE du någongång tappa tålamodet med Cesar,så vet du vart du kan skicka honom,Ha,hahaha)

    SvarSlett
  12. Herlige bilder! :-) Ja de vet å sjarmere disse søte firbente! :-)
    Så koselig med påskepynt! man får skikkelig påskestemning av disse bildene!

    Her blir det hjemmepåske i vinterlige Bjørkli Søndre!
    Det gleder vi oss til!

    En flott torsdag til deg Camilla!
    Klem fra Hilde!

    SvarSlett
  13. Hei
    Så fint du og "bøllefrøet" har pyntet :)
    Ønsker dere alle en fin og trivelig påske.
    Beste hilsen fra Britt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det gode Britt!
      Gledelig påske og nydelig vær for tiden.

      God klem
      Camilla.

      Slett
  14. Å SØTESTE BØLLEFRØET
    KOSELIG PÅSKEPYNTET HOSS DEG
    SKJØNNE CAMILLA
    ØNSKER DEG EN VAKKER FREDAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  15. Kjære lillesøster du er bare kjempeflink med bloggen din, er så stolt av deg.God påske til min skjønne lillesøster. Hilse gutta.
    God klem fra din favorittbror :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å det var veldig koselig kjære bror!
      Tusen takk!
      Hilser herfra og så må du hilse så mye!
      Vi møtes jo snart:)
      Gledelig påske !

      Smask og klem
      Lillesøs.

      Slett
  16. Hihi,blåøyde småbøllete linsepuser kan vi alt om her i huset også...det blikket er uimotståelig rett og slett!!!Utrolig sosial rase,som skal være med på alt!
    Kjempekoslig pyntet - i motsatt til her hvor påskepynten endavligger på loftet,ett eller annet sted.Det blir nok morgendagens prosjekt.ungene må nesten få være med på pyntingen så i morgen er det ferie g bare kos.Hos deg også håper jeg.God Påske!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  17. hei :)
    han er så herlig nydelig den pusen din <3
    så utrolig nydelig påskepynt <3
    her i huset blir det ikke noe påske da vi pakker bagen og reiser til trysil på hyttetur på onsdag etter jobb <3

    ønsker deg en nydelig helg

    klemmer

    SvarSlett
  18. Åhhh, så utrolig mye fin påskepynt - og veldig søt pus ;-)

    Ha en riktig god helg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  19. Kjemepfin påskepynt...og så er han nå veldig skjønn denne pusen din da :)

    ha en fin palmehelg!

    SvarSlett
  20. Forstår godt at den lille sjarmøren kan få det som han vil:-) koselig du pynter:-) håper dere får en fin helg.og en nydelig påske! !:-) kos dere masse skjønne du:-)! Mange gode klemmer fra meg :-)

    SvarSlett
  21. For en nydelig bølle- går ikke å være sint på den pusen der :) Flott og koselig påskepynt !

    God Påskeklem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)