Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 11. mars 2013

Give away!

Hjertelig velkommen til å bli med på min lille
give away!
I dag er det 1 år siden jeg turde å blogge for første gang!
Hi,hi,jammen er det gøy og så mye positivt det fører
med seg....
Tusen takk til alle dere som trofast legger igjen spor,
og tusen takk til dere som bare kikker innom.
Det er en glede for meg!
 

Jeg gir bort 2 stk kjøkkenhåndkle
og en skjønn sil.
 

Den andre give awayen er 2 stk søte kjøkkenhånkle
og et kjøkkenforkle i samme stil.
 

Så bli med da vel!!!
Alle kan bli med, bloggere,venner,familie,naboer osv....
Bare legg igjen et lite spor under kommentarer.
Om du ikke har blogg velger du "anonym",men må
selvsagt skrive navnet ditt :)

Tenkte guttaboys skulle få trekke vinnerene på
torsdag....Så kom igjen å bli med!

Her skinner solen i dag og!
Hurra for våren!
Ha en topp dag og så kjekt at DU titter innom!


Smiiiiil og klem
Camilla.






 

57 kommentarer:

  1. Det var jammen en herlig giveaway! De skjønne tekstilene da! Jeg vil gjerne være med i trekningen:-)
    Gratulerer med ett år som blogger!
    Klem:-)

    SvarSlett
  2. Å SÅ GØY CAMILLA
    GRATULERER MED 1 ÅR I BLOGGLANDIA
    SÅ GLAD FOR DU ER HER
    KOSER MEG ALLTID MED DENNE HERLIGE BLOGGEN DIN
    FLOTTE GAVER
    ØNSKER DEG EN HERLIG DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 år som blogger. Ja blogging er en flott aktivitet.
    Er veldig glad for at jeg startet med det.
    Vil gjerne være med på denne trekningen.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. gratulerer!

    flotte premier og jeg krysser fingrene :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Hipp hurra for verdens skjønneste nabo og venninne som har blogget i 1 år.
    Det er alltid like høyt å se innleggene dine.

    Klyp og kos fra Birthe
    (så spennende, den silen var såååå herlig)

    SvarSlett
  6. Jippi og gratulere til verdens skjønneste Camilla:)eg vil så klart være med og så fine gaver,du er skjønn du:)
    Her er det så fin sol idag men Milla er slakk så mykje innetid idag,blir nesten sprø for føler meg så innestengt då,huff eg må ikke klaga,er jo bare ein liten bagatell:)
    No måtte eg ha noken sjokoladebiter etter middag,skulle sagt til kaffen,men det drikker eg jo ikkje:)

    Ein fin fin dag og ei fin ny veke til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hei solståle:) Gratulerer med 1 år i bloggverden!
    Jeg er sååå glad for at du startet blogge...det er en sann glede å kikke innom deg og være så heldig å ha deg som bloggvenn:)
    Gleder meg til å følge deg videre:))
    Nydelig gave du gir bort!
    Kos deg og nyt dagen:))

    SvarSlett
  8. Hei og tusen takk for en koselig og inspirerende blogg. Jeg har ikke selv turt å begi meg ut i blogging ennå men det kommer :)Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne hyggelige giveaway. Du får ha en fortsatt hyggelig mandag. Klem fra Carina

    SvarSlett
  9. Gratulera med bloggen! Eg vil gjerne vera med i trekninga av desse flotte gavene du vil gi vekk. Det er alltid like kjekt å kikka innom bloggen din!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 1 års dagen! Her kom du og tok hele blogglandia med storm:) Du har vært kjempeflink med flotte innlegg og av den grunn fortjent til en stor skare med tilhengere. Det er så kjekt å følge deg, vet du. Flink med å gi komplimenter er du også! Lykke til med det neste året!§

    Nydelige blomsterbuketter, både i dette innlegget og det forrige.

    Og for noe flotte gaver du skal gi bort! Jeg er med!!!:)

    Ha en fortsatt flott mandag, søte Camilla.

    Smil og klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. SÅ GØY.

    GRATULERER.
    DRONNINGHUSET trenger absolutt noe nytt og det er fint å få prøve lykken her inne hos deg.............
    hilsen DRONNINGHUS-FRUEN.

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med 1-års blogging! Så gøy! Kjempefin blogg du har ;-)

    Jeg blir gjerne med på feiringen ;-) Flotte premier!

    Grattis igjen!

    Ha en fabelaktig kveld! Her fyres det i peisen. Brrr!

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye, jammen har du spredd mye glede med den fine bloggen din.
    Så flotte premier da, jeg er med på feiringen :-)
    Ønsker deg en fin kveld. klem Anita

    SvarSlett
  14. Nydelig giveawayen! Veldig kjekt å titte innom! Betty

    SvarSlett
  15. Gratulerer så utrolig mye med 1 års dagen og jeg har vært så utrolig heldig å oppdag ei utrolig herlig jente som sprer masse glede og inspirasjon til oss hver dag:)
    Tusen takk for at du er den du er:)
    Og for noen koselige gaver du gir bort og jeg vil veldig gjerne være med:)
    Fortsatt herlig kveld vennen
    Klem Merete

    SvarSlett
  16. Hurrrraaaa!for DEG og din nydelige blogg...Er så glad vi fant hverandre her min venn,så mange gode kommentarer,mailer og samtaler vi har hatt.Tuuusen takk for at nettopp Du finnes!:)))Helt klart jeg er med på Give awayen ,nydelige ting som jeg kan like dette:)))
    I kveld har Nure hatt besøk av ei lita jente av samme rase...kan tro det var stas og SÅ søte sammen kan du tro:)
    Nydelig kveld da kjære,klemmer fra meg <3

    SvarSlett
  17. Gratulerer! :)
    Jeg blir gjerne med i din flotte give away!
    Søte og vårlige premier! :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 1 års jubileum :-)
    Jeg blir gjerne med på giveawayen din - herlige kjøkkenhåndklær

    Ha en flott uke :-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  19. Åh,ble helt frelst i tulipanbuketten jeg :) og så ønsker jeg meg et slikt nydelig gammeldags dørslag,ja :)
    Takker for koselig blogging nok en gang. Så trivelig å titte inn her hos deg :)
    Beste hilsen og vår klem fra Britt

    SvarSlett
  20. Gratulerer Camilla!
    jeg gleder meg alltid over hvert innlegg her på den fine bloggen din.
    Vil så klart bli med å feire deg !
    Kjempekoselige gaver du gir bort.
    Ha det godt .
    klem fra Anne

    SvarSlett
  21. Hei !
    Gratulerer så mye med 1 års dagen!!
    Jeg er innom bloggen din hver dag. Du har alltid så vakre bilder!
    Jeg blir gjerne med på give away. Nydelige gaver.
    Klem fra Margrethe (Sarpsborg)

    SvarSlett
  22. Tillykke med din skønne blog, nyder at læse med.
    Ville glæde mig at vinde din give away ;-)
    Haen go dag
    Knus
    Heidi

    SvarSlett
  23. Hipp Hurra og Gratulerer med ditt første blogge-år!Sier meg hjertens enig: blogglandia er et vidunderlig sted å være med så mye positivitet,inspirasjon,glede og ikke minst nye bekjentskaper :) Du er en solstråle vi er glad begynte å blogge!Nydelige bilder tar du også,så da er vel alt perfekt!!!;)
    Klart jeg blir med på den skjønne give-away'en din,herlige mønstre og farge og jeg hadde en liten a-ha opplevelse forleden dag,nemlig at mine kjøkkenhåndklær er mer eller mindre moden for utskiftning hele gjengen!men,når det er sagt synes jeg f.x de skjønne blomstrene nesten er for fine å bruke,hadde nok heller hatt dem fremme til pynt og fryd for øyet!
    Håper du fortsetter bloggingen i samme stil i mange,mange år fremover!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  24. Fineste du! Gratulerer med 1års jubileum for denne fine bloggen din. En blogg jeg liker kjempegodt - den er full av liv, glede og farger :) og inspirasjon. Det tror jeg at jeg har sagt til deg hundre ganger snart ;)
    Jeg blir gjerne med på give-awayen din jeg. Og du`takk for skjønn hilsen hos meg, det varmet. god klem ♥

    SvarSlett
  25. GRATULERER :) ;)
    Så gøy å få bli med å feire ditt jubileum!!
    Jammen glad du begynte å blogge :)
    Alltid koselig å titte inne her, ditt herlige vesen kjennes godt gjennom bloggen!
    Takk for en herlig inspirerende blogg!
    Ønsker deg en flott dag videre, skjønne Camilla ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  26. Hei Camilla! Jeg er veldig glad for at jeg oppdaget den herlige bloggen din, gratulerer så mye med 1 års jubileumet! Med så skjønne gaver må jeg jo prøve lykken. En fortsatt fin dag, klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  27. Så FINT! :D
    Digget de kjøkkenhåndklene :)
    Tenk at du har blogget i 1 år, det kan ikke jeg skryte over at jeg har gjort med min hihi :)

    Klem fra Iselin

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye!!:-) så gøy!!:-) er så glad for deg og bloggen din♥ du er bare god♥selfølgelig viø keg bære med på give awayen din!!:-) nydelige premier♥
    Ha en fin kveld snuppa (og kom snart på instagram?:-)) klem

    SvarSlett
  29. GRATULERER MED 1ÅRS DAG!!!
    fineste Camilla vennen som sprer så mye glede og skjønnhet med ord og bilder<3
    Du er bare best!
    you are amazing:-*
    kleeeem

    SvarSlett
  30. Så akjønn giveaway :)

    jeg er med!

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  31. Vil selvfølgelig bli med!!
    Sååå kjekt å finne deg her inne og følge deg og dine!
    Tvitvi
    klm ingrid l

    SvarSlett
  32. Hei . Nydelig premie som jeg kunne tenkt meg . Hilsen anne i spannet ....

    SvarSlett
  33. hei :)
    gratulerer så masse :)

    vil jo såklart være med på give away :)

    herlig premie <3

    klemmer fra Elisabeth

    SvarSlett
  34. Å så gøy og gratulerer så masse til min kjære nabo og svigerinne. Du har en fantastisk blogg, men utrolig vakre bilder.
    Klem fra May-Sissel

    SvarSlett
  35. Skjønneste Camilla!! Klart jeg vil være med!
    Håper en av guttene dine trekker meg som vinner da... hehe...
    Titti-klem

    SvarSlett
  36. Hej! Vad skoj att ha hittat hit och jag vill självklart vara med i din utlottning.

    Kram från Helen

    SvarSlett
  37. While not wateгing thе roots of a tгee it is futile to be еxpecting it
    to expanԁ anԁ give us lusciоus fгuits,
    colourful flowers etcetera. Earnіng
    pizzа is ωonԁerful, not that
    challenging, and a incredibly resourceful way to imprеѕs buԁdіes аnԁ гelatiѵes with your
    cooking sκill-sets - moreover mаke tasty meals that you shouldn't crack the funds. Proceed eleven miles, and see fastidiously for the indicator to Laupahoehoe Place Seashore Park on the proper.

    My web-site bookmark4you.com

    SvarSlett
  38. Utrolig hvor fort et år går når man har det morsomt! :-)
    En sann glede å bli kjent med deg og alle dine flotte bilder er en fryd for øyet!

    En flott giveaway Camilla! Prøver lykken jeg også! :-)

    Stor klem!

    SvarSlett
  39. Gratulerer så mye med 1 årsdagen til den fine bloggen din.

    Hadet fint! Klem

    SvarSlett
  40. GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRS DAGEN PÅ BLOGGEN DIN SØTE CAMILLA! Du er en sann gledes spreder <3 Du gir så mye av deg selv, vakkert! Glad i deg. Klem fra Lene og Kenneth

    SvarSlett
  41. Gratulere!
    Jeg blir selvsagt med.

    Ønsker deg en fin dag.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  42. Hei kjære lillesøs!
    Hjertelig tillykke med 1 års dagen - kjempesukksess!
    Ha en fin feiring og jeg vil kose meg med å følge deg videre på bloggen.
    Beste hilsen
    Storesøs

    SvarSlett
  43. Gratulerer med 1 års blogging :D Stas!!
    Søt Give Away,jeg vil gjerne få være med.

    Klem

    SvarSlett
  44. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Og gratulerer med jubileum! Finn giveaway, jeg blir veldig gjerne med :-)

    Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett
  45. Hei, fant bloggen din igjennom bruntsukker. Blir gjerne meg på give away :) har lagt meg som følger og kommer tilbake :)
    Ha en fin kveld!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  46. Ja det vil jeg gjerne være med på :)

    SvarSlett
  47. Hei min skjønne svigerinne :-) Tenk at den nydelige bloggen din er blitt et år, utallige flotte bilder og koselige innlegg har du delt med oss alle som følger deg. Prøver lykken jeg også på de flotte giveaway`s du har:-) klem fra Sol :-)

    SvarSlett
  48. Hei skjønneste Camilla! Vil gjerne være med og feire 1 års dagen for bloggen din!! Den er så skjønn!! Like skjønn som du!! Gratulerer��!! Klem klem

    SvarSlett
  49. hei! Gratulerer med 1 år! Morsomt:))
    Takk for alltid koselige hilsninger:)
    Klart jeg blir med, har ikke så vinnerlykke men...
    Nydelige bilder i innlegget over her også, drømte meg helt bort;)
    Klem lille meg

    SvarSlett
  50. Så koselig med en give away da. Klart jeg blir med og prøver lykken.
    KLem

    SvarSlett
  51. Skjønner kem eg har arvet blomstergleden av ja :) mye fint her tante Camilla:)
    Stor klem fra Therese :)

    SvarSlett
  52. Takk for koselig hilsen hos meg og gratulerer med bloggebursdag du også:-) Jeg er gjerne med i trekningen!

    SvarSlett
  53. Koselug blogg:)
    blir gjerne med på give awayen din:)
    Lene

    SvarSlett
  54. Giveitawaytomeeeeeeeeeeeeeeee <3 klem til deg

    SvarSlett
  55. Grattis med ett år!!
    Er gjerne med jeg :)

    SvarSlett
  56. Nå er eg og med, Camilla! Gratla med eitt år som bloggar! Alltid inspirerande og oppmuntrande å gå inn her! Klem frå Ingun

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)