Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

søndag 17. mars 2013

Litt gult...

God søndag til deg som titter innom!
En liten gul søt påskelilje har kommet i
 hus og blandet seg sammen med rosa.....
Selv om jeg bruker mest rosa til påske MÅ jeg
ha litt gult....Påskepynten er ikke kommet ned fra
loftet,da jeg må ha hjelp av Mr B.....
Hi,hi det pleier IKKE å gå stille for seg på det trange
loftet,der han må krype og leite osv...kniiiis,
det samme HVERT år!
MEN det går bra til slutt;)


Ha en topp søndag og god ukestart snart.

Knis og klem;)
 

19 kommentarer:

  1. Koselig å begynne å pynte litt til påske. Det har jeg også gjort i dag. Nydelig hortensia. Utrolig søte de to snå hundene.

    Ha en strålende søndag.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  2. Tror det var til påske for et år siden vi "fant"hverandre her inne Camilla..Et "funn" jeg er overlykkelig for skal du vite min venn:)))Håper dere har koste dere i helgen og at bursdagsgutten har kost seg:)Selv har det vært en slapp helg selv om vi har fått gjort litt da...I går formiddag hadde jeg påskeverksted for 60 stk,barn og voksne på Bamble Bibliotek....etter det gikk lufta ut av kroppen gitt...men morro var det selfølgelig:)Ha en nydelig søndag min gode gode venn:)Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  3. Ha ha ser for meg din kjære som leter desperat etter påskepynten på loftet. Tror det blir dårlig med påskepynt her i 8 etage hos oss, men noen påskeliljer kommer nok i hus.

    Ha en fin søndag solstrålen, her skal det ryddes i garderoben, skal på byttedag med noen venninner på fredag så da er det en grei anledning å rydde litt opp.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Har heller ikke funnet frem påskepynten enda.
    Må vel ta meg en tur på loftet i morgen.
    Men noen påskeblomster har funnet plass i handlekorgen den siste uka.
    Litt gult må en ha til påske, selv om det er minimalt av den
    fargen som sniker seg inn her. '
    Har bakt i dag, men glemte å bruke det flotte forkle.
    Det ligger fortsatt til pynt.
    Likte det kjempegodt, var så stort og godt,
    og når en slev ikke er noen mini så er det godt å ha noe som dekker litt skikkelig.
    Ønsker deg en fortsatt herlig søndag :)

    SvarSlett
  5. Hva er vel mer riktig en gule påskeliljer til påske:) Hortensiaen din var riktig flott! Skjønne bilder. Og lykke til med jakten på påskepynt og påske-egg på loftet:) Håper dere finner det:-)

    Ha en flott søndag og en fin ukestart, Camilla!

    Klemmer fra Hjørdis:)

    SvarSlett
  6. Så fine blomster:)!! ja, lykke til med den store påske-jakten.)hehe:) Håper dere har hatt en nydelig helg:) og ha en fortsatt fin dag:)Mange gode klemmer:):)

    SvarSlett
  7. Fint med de gule påskeliljene, som små soler er de. :) Stilig klokke jeg ser på veggen også. Flott og vårlig innlegg under med alle de fine blomstene. Den rosa tusenfryden er så søt. :)

    SvarSlett
  8. Så fint! Jeg elsker påskeliljer og de ble jo såå skjønne med rosa rundt seg!
    Ha en fin ny uke!
    klem:)

    SvarSlett
  9. Hei vennen :)
    Lenge siden jeg har besøkt deg nå men du får trøste deg med at jeg har ikke besøkt nen andre heller ;o)
    Så koselig bilde, er lite gult som bor her i påsken men en påskelilje skal jeg alltids få plass til :)
    Ellers håper jeg alt står fint til med deg :)

    Kos og klem fra Camilla

    SvarSlett
  10. Lenge siden jeg sist var inne hos deg, men for en herlig header du har fått !!! Påskeliljer er kommet i hus her også, kjekt at det snart er påske :-)

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  11. Herlig bilde med nydelige fargar på blomane dine:).
    Fin ny veka til deg og Camilla:).
    Eg ladar opp til eg skal begynna med trening igjen imåro...Whoop Whoop..
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  12. Koselig med litt gult til påske! Flotte blomster!

    Ha en avslappende og hyggelig kveld!

    SvarSlett
  13. Haha...tror du det er noe bedre med stort loft?Stort loft kan nemlig fylles med veeeeeldig masse,og da vet du..er det ikke så lett å finne påskepynt eller annet der heller!;)
    Men jeg får vel snart gjøre en innsats snart...
    I dag skjer det forøvrig ingenting mer - skal bare furte og late meg etter datterens ommøbleringsryddeprosjekt..og det som nesten verre er er at hele dagen i går gikk vekk i håndballkamper så jeg fikk ikke kjøpe meg tusenfryd:(
    Livet er sannelig hardt ! ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  14. Utrolig koselig bilde:)
    Og litt gult er jo bare herlig blant det andre:)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  15. Litt gult er koselig når det er påske :)

    Ønsker deg en flott uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  16. Så vakkert hos deg, Camilla! Jeg synes gult og rosa er fint sammen, det blir en del av det her også nå fremover. I blomstenes verden kan man jo blande alle farger:) Det var litt morsomt å se vi har like hunder, jeg kjøpte min i Sverige for lenge siden, men jeg har den ikke fremme fordi hunden er brun og den passer ikke inn så mange steder her slik jeg har det nå. Har du malt dine hunder eller kjøpte du de hvite! De er mye finere i hvitt..hihih...

    Ha en kjempefin dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  17. kjempeflott!
    ha en strålende dag, deilig at det snart er påske..
    klemz

    SvarSlett
  18. Hei søteste deg!

    Jeg har også hatt påskeliljer til pynt for en stund siden, de blomstrer så kort, og jeg blir ikke helt fortrolig med det gule.....

    Hjemme pynter jeg ikke inne til påske, litt ute på trappa bare. For vi drar på hytta i påsken. Blir ikke så mange dagene i år. Da jenta vår skal jobbe en del, og vi har langåpent i butikken på onsdag før skjærtorsdag, og ettermiddagsåpent 2. påskedag!
    Da er det så mange biler på veien, så da er det lurt å ha butikken åpen!

    Skal ordne litt ute på trappa til helgen tenkte jeg. Det kom masse snø her i helgen, og de melder mer i dagene fremover, derfor har vinterpynten fått stå litt ekstra lenge der ute. ;)

    Ha en fin mandag. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  19. Hei igjen Camilla! Så koselig at du stikker innom meg i ny og ne. Holder på med å pusse opp leiligheten min, ikke så mye koselig der nå for tida, men det blir, det blir! :) Gleder meg over de fine bildene dine, får sånn lengt etter vår nå! Fineste påskeferien til deg min venn! Klem fra Lene

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)